Erityistä tekemistä, kun loma päättyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikia3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poikia3

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
5 721
0
36
Mulla on vielä tämä viikko lomaa, esikko ja keskimmäinen aloittavat koulussa ensi tiistaina, ja päiväkotielämäkin alkaa kuopuksella samaan aikaan. Mies on jo töissä.

Ensi viikonlopuksi haluaisin keksiä jotain erityistä tekemistä loman loppumisen kunniaksi. Mutta en oikein keksi, mitä se voisi olla. Lomalla jo oltiin eläinpuistoissa ruotsissa, ja huvipuistoissa yms. on käyty, joten sellaiset eivät nyt tunnu oikealta. Uimarannallakin ollaan oltu melkein joka päivä, kun kelit ovat nyt olleet hyviä.

Haluaisin kuitenkin nyt jotenkin hemmotella itseäni ja perhettäni ennen arjen alkamista.

Oisko kellään ideoita? ja mieluiten täällä pääkaupunkiseudulla tai 100 kilometrin säteellä täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jospa lopettaisitte sen menemisen ja rauhoittuisitte odottamaan koulujen ja työn alkamista.
Selkeitä lomastavierotusoireita

Jaa me ollaan oltu jo reilu viikko kotona ja tosiaan rauhoituttu. Uimassa on sen sijaan käyty, kun ranta löytyy läheltä ja siitä kaikki nautitaan. Ja tämäkin viikko vietetään ihan kotosalla.

Minigolf on ihan hyvä idea, paitsi, että meidän pienimmän kanssa siitä ei taida oikein tulla mitään.

Ja en minä mitään ihmeellistä / kallista halua tehdäkään, jotenkin vain hemmotella itseäni / perhettäni, ennen kuin alkaa pitkä ja raskas syyslukukausi!

Siinä ei liene mitään pahaa!

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jospa lopettaisitte sen menemisen ja rauhoittuisitte odottamaan koulujen ja työn alkamista.
Selkeitä lomastavierotusoireita

Jaa me ollaan oltu jo reilu viikko kotona ja tosiaan rauhoituttu. Uimassa on sen sijaan käyty, kun ranta löytyy läheltä ja siitä kaikki nautitaan. Ja tämäkin viikko vietetään ihan kotosalla.

Minigolf on ihan hyvä idea, paitsi, että meidän pienimmän kanssa siitä ei taida oikein tulla mitään.

Ja en minä mitään ihmeellistä / kallista halua tehdäkään, jotenkin vain hemmotella itseäni / perhettäni, ennen kuin alkaa pitkä ja raskas syyslukukausi!

Siinä ei liene mitään pahaa!

No ei tietenkään. Kunhan vitsailin. Monella jää vain ylikierrokst päälle, kun pitäisi rauhoittua.

Alkuperäinen kirjoittaja ze yks vaan:
Kuten tossa sanottiin eväsretki jonnekkin muualle kuin rantaan

mulle meri on se juttu, mikä monille on metsä. Tuuli, tuoksut ja meren kohina, rannalla vietän aikaa mielelläni muulloinkin kesällä, ja me itseasiassa myös uimme hyvin pitkään luonnon vesissä.

Jos hommaisi kertakäyttögrillin ja laittaisi sillä ruokaa rannassa tai tekisi lämpimät ruuat kylmälaukkuun - > tekisi siitä lämpölaukun. Se voisi olla mukavaa. Ja kattaisi sitten ruuat ulos hienosti, ottaisi mukaan lautaset, lasit, ruokailuvälineet jne.

Tästä mä innostunkin - pitää ruveta vaan kehittelemään semmoisia ruokia, joiden kanssa tämä onnistuu.

Muitakin ideoita saa toki laittaa!

Yhteistyössä