Ero asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lotta

Vieras
siis joo, oon aatellu et muutan pois jonnekin, koska mieheni on muuttunut vuodessa koko ajan pahempaan...
nyt jopa uhkaili tappaa yhteisen lemmikkimme kun kerrankin kävin kavereilla ilman hänen lupaansa...uhkaillut jo usean vuoden ajan tekevänsä itselleen jotain ellen ole hänen kanssaan...ei ole koskettanut minua, niin kuin miehen vaimoaan kuuluisi, vuosikausiin...pitänyt mua kotona, melkein kuin vankia...kavereita olen nähnyt ennen tätä viimeksi kuusi vuotta sitten siis...ja vielpä kaikki talousasiat ovat mun huolena.

Siis...sitä kysyn että miksi mua säälittää jättää tää mies? joka osaa olla ihana silloin kun minä en vaadi tai kysele mitään vaan kiltisti tottelen häntä. Miten mun mies rasssukka sitten pärjää kun en ole huolehtimassa laskujen eräpäivistä, tai vien mukanani tämän tietokoneeni, joka ollut mulle miltei ainoa henkireikä ulkomaailmaan, eikä mieheni enää pääse katselemaan netistä autoja/varaosia... Miten kestän jos hän tekee itsellen sitten mun takia jotain...:(

Miksi kulutat elämäsi tuollaisen kanssa. Jokainen ihminen ansaitsee elää ja olla onnellinen. Jos miehesi on niin raukka ettei muuhun pysty kuin uhkailuun ja kiristyksiin on syytä hakea ammattiapua. Se ei ole normaalia!

Hui!

Lueppa tosiaan oma tekstisi läpi ja mieti hetki! :O

Se reppana pärjää ilman sinuakin ja jos ei pärjää niin mitä sitten?!

Sulla on tämä elämä vain kerran, ansaitset siitä täysin toisenlaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mieti sitä:
Toinen vaihtoehto on se, että jäät, ja jonakin kauniina päivänä teet miehesi mielestä jonkun väärän teon häntä kohtaan, ja hän tappaa sinut.

Joo kyllähän tos uhittelikin veitsi kädessä eräänä yönä...mut poliiseja en uskaltanut soitta kun uhkaili että se olisi mun viimeinen tekoni.

Sä olet ap pian lööpeissä jos et lähde.

Oikeasti, kai se on aikuinen ihminen joka pystyy huolehtimaan itsestään. Et sinä sen holhooja ole!

Tuollaisesta tyypistä eroaminen ei välttämättä ole ihan helppoa. Se voi olla kovin vaarallinen paikka, joten valmistaudu siihen etukäteen ja häivy. Mielummin vielä salaa, jos oikeasti on olemassa väkivallan uhkaa.

Nyt lähdet heti pois tuommoisesta suhteesta!!!
Kyllä jokainen vaarallinen ihminen osaa välillä olla "ihana"..
Älä anna semmoisen hämätä ja jarrutella sua lähtemästä pakoon!
Menet vaikka naisten turvataloon, jos vaikeaksi menee!
Vaihdat puhelinnumerosi, etkä kerro sille, minne menet.

Hei oikeesti! Ajatteleppa miten ihanaa olisi ehkä löytää joskus rinnalleen joku joka OSAA pitää huolen laskujen eräpäivistä ja jonka maailma ei kaadu siihen ettei vaimon tietsikalla pääsekkään nettiin kattomaan auton kuvia! Kyllä se hengissä pysyy kun on pakko.

Yhteistyössä