ero/huoltajuuskyssäreitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -----------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-----------

Vieras
kirjotin joskus aiemminkin jotain näistä että kokemuksia ois kiva kuulla.. meill on tilanne mennyt pahaks, olen yrittänyt puhua tästä että nähtäs lapsia "yhtäpaljon" mut oisivat mulla yöt kun nukun niidenkaa,herään kaikkeen toisinku isä jne ja kun kumpiki yrittäjinä (mun työ on jotain 12-19 välillä, miehen PITI tehä aamuja kuten on tottunut yli 10v töissään) mutta nyt isä ei tee mitään muutaku ehkä yöllä, leikkii vaan lastenkanssa, ihan kuin "keräis pisteitä" että isi kivempi, antaa lasten tehä mitä tykkää, tv katotaa vähä kuten tykkäävät, toisinku on sovittu, ulkoilut,kaikki rutiinit menee ihan plörinäks koska lapset vaan nyhvää isässä kiinni, mä teen kotityöt, käyn kaupas, teen välillä töitäni, enkä "saa" olla omien lastenikanssa juur lainkaa koska isä on AINA. siis tästä ei tuu mitään ja mun pää on hajoamaisillaan!!!!! en kestä ajatusta olla eros lapsista muutaku sen että ois omat osotteet (viä sama) ni voisivat olla joka pvä isänsäkanssa kun eivät oo hoidos, ja vloput vuoronperää, mutta isä meinää yrittää lapsia itellee!! entiä meinaisko sitten kaikki pvät leikkiä, ei kotitöitä, ei töitä!?!?!?!? tilanne on sietämätön. enkä tiä MITEN TALO, kumpikin haluais, KUKA NÄISTÄ PÄÄTTÄÄ/MÄÄRÄÄ????? mä voin kyl lähteäkin mutta mulla tässä työtilakin... miehelläkin ulkona autotallissa (tehnyt 1kk,tai tehnyt ja tehnyt,välillä käy siä), mä oon yli vuoden, ja asiakkaat käy tässä... tuun hulluks jos joudun tässä tyyliin 6kk-1v olemaan saman katon alla!! ero tuli kun sen 3vuotta puhuin ettei tarvi olla mun esikoiselle inhottava ja kohdella erilailla kun näitä 2 pientä..

ei jaksa lukee hajoo pää tuohon tekstiin kun kaikki on yhtä pötköa vaan niin minulla hajoo pää ja sitten on ikävä putsailla aivonesteitä tästä näytöltä pois

Istutte alas aikuiset ihmiset. Pistätte lasten olot etusijalle. Juttelette asiat selviksi.
Hankala tilannne kun molemmat haluaa lapset, mutta yrittäkää molemmat miettiä lasten etua ja käräjäsali ei ole sitä! Onneksi omat vanhempani erotessaan laittoivat minut etusijalle ja asiat sujui hyvin. Oli helppoa juhlia rippi, yo, häät ja muut juhlat koko suvun kanssa saman katon alla. Häissäni äitini ja isäni istuivat uusien perheidensä kanssa samassa pöydässä ja kaikki meni hienosti. Jos joskus eroan, yritän hoitaa asiat yhtä fiksusti. Lapsen etu ekana.

Ehkä se auttaa kun molemmat joustaa vaatimuksissaan.

Yleensä noi käräjäpuheet hälvenee, kun aikaa kuluu ja jonkunlaiseen järjestelyyn tyydytään. Sen takia ei kannata murehtia, varsinkin kun on akuutimpiakin huolia.

Erot ovat aina rankkoja kaikille, varsinkin lapsille. Kannattaa huomioida ne tässä vaiheessa erityisesti. Jos on liian rankkaa tai paljon riitoja, niin järjestä hoitopaikka ensisijaisesti. Kunnaltakin saa varmasti perheneuvolasta apua jos soitat sinne.

No mä oon yrittänyt puhua ja puhua ja ehdottanut ihan hyvää huoltajuutta missä kumpikin olis yhtäpaljon lastenkanssa joka pvä paitti et yöt ois munkans lukuunottamatta joka toista vlop. mies taistelee ihan periaatteesta. eikä suostu sopiin, ei suostu puhuunkaa. perhenlas ollaan käyty jo vuosi sitten monta kertaa...ja tää työntekijä on tulossa mukaan lastenvalvoja tapaamiseen,mikä toivonmukaan olisi ensi viikolla mutta voi olla ettei ole......... mies tekee elämän tässä ikäväksi kun ei tee ees töitään juurikaa enää vaan on vaan lastenkanssa,joten mä en niinku saa olla nyt ollenkaan lastenikans!!!! koska isi on kiva kun isi leikkii,makaa,leikkii ja vie mummulaan joka pvä 7tunniks.

Yhteistyössä