Ero tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Ristiriitaiset tunteet.

Olen jo pitkään tiennyt että edessä, mutta nyt kun päätös selvä, tunteet heittelee.

Miten muut olette selvinneet erosta? entä lapset? ja se ex-mies?
Oliko ero oikea ratkaisu?

alussa se on aina tota, vaikea tottua ajatukseen koska on totuttu olemaan yhdessä... itse jahkasin eroa vuosia ja kun vihdoin tein sen en ole katunut päivääkään!!!

ero oli oikia ratkasu. olen huomattavasti eheämpi ihminen nytten. lopullisesta erosta aikaa kohta 5 kk vaikka oikeestaan olin jo ruvennu sitä työstämään vuosi sitte omassa päässä... ei vaan saanu sanotuksi.

lopullinen niitti oli se ku minnuu petettiin. exä menee menojaan, ei kiinnosta mitä se tekee, kuhan nyt joskus lastansa näkis. toivottavasti sillä menee hyvin eikä se tuu minnuu takasin haikailemmaan, en ottais vaikka mikä ois.

kyllähän sitä jahkaa ees taas ees taas... mutta sitte pittää olla vaan rohkea ja tehä se päätös. ku sen oot tehny niin kyllä se elämä taas kirkkaammalta alakaa näyttämään... uskothan?

ja hyvin oon selvinny erosta. ite asiassa itteäki vähän ihmetyttää miten hyvin. kait se johtu siittä että tietyt tunteet oli sitte kuolleet jo aikoja sitte.

onnellinen olen nytten, helvetin onnellinen että se suhe päätty.

jaksamisia sinne :hug:

Me siis vasta siinä vaiheessa kun muutto erilleen on päätetty.
Asunnon etsintä käynnissä.

Toisaalta olen huojentunut, vaikka toisaalta taas perheen hajoaminen surettaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nyt:
Me siis vasta siinä vaiheessa kun muutto erilleen on päätetty.
Asunnon etsintä käynnissä.

Toisaalta olen huojentunut, vaikka toisaalta taas perheen hajoaminen surettaa :(

Tuttuja tunteita. Jokainen tuleva päivä on täynnä erinäisiä tunteita ja jokainen on käytävä läpi.

Yhteistyössä