Ero vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija23
  • Ensimmäinen viesti
vierailija23
Poikaystävän kanssa seurustelua takana reilu 3 vuotta ja mietin lähes päivittäin onko hän se, jonka kanssa haluan loppuelämäni viettää? Tuhlaanko nuoruuteni suhteessa, josta en enää ole varma? Olisinko onnellisempi jonkun muun kanssa tai yksin?

Asutaan vielä erillään, yhteenmuuttoa suunniteltu jo pitkään ja nyt ollaan etsitty asuntoja ihan tosissaan. Itse käyn töissä, sain juuri vakipaikan, poikaystäväni ei käy töissä. Tällä hetkellä hän on opiskelujen jäljiltä työtön mutta etsii töitä, joten aika pitkälti minun lompakossa näkyy, jos jotain yhdessä tehdään. Meillä on jonkin verran ongelmia. Poikaystäväni pelaa konsolilla päivittäin useita tunteja, usein menee niin että pelaa koko yön ja nukkuu seuraavana päivänä helposti iltapäivään ja se ärsyttää minua suunnattomasti. Olen asiasta sanonut lukemattomia kertoja ja aina hän sanoo lopettavansa sen, mutta edelleenkään muutosta ei näy. Monet kerrat poikaystävän kämpille tullessani olen joutunut istumaan pihalla ja odottamaan milloin hän vastaa puhelimeen ja päästää sisälle. Harvoin tehdään mitään yhdessä, minä kovasti haluaisin ja ehdotankin useasti, mutta häntä on todella vaikea saada mukaan. Yksi asia joka myös ärsyttää on se, jos joskus on kiire jonnekkin sovittuun menoon, hän ei pidä mitään kiirettä (eikä välttämättä edes loppujenlopuksi lähdekkään) ja minä joudun keksimään ystävilleni selityksiä miksei toinen tullut tai mikä kesti niin kauan. En saa mitäänn huomiota hänen luona ollessaan, usein istun ja odotan sohvalla siitä asti että tulen siihen asti että menen nukkumaan. Siinä vaiheessa hän vasta sammuttaa pelinsä. Ennen hän oli kovasti mukana harrastuksissani (jota harrastan 6krt vko), viimeisen vuoden aikana pystyn sormilla laskemaan monesti hän on ollut mukanani. Aina jos pyydän mukaan harrastuksiin tai esimerkiksi vanhemmilleni, keksii hän tekosyitä kuinka pitää hoitaa asioita tai on joku tärkeä juttu tms. Olen niin kyllästynyt ainaisiin tekosyihin ja saamattomuuteen, tuntuu kuin minulla ei olisi hänelle arvoa.
Olen hänelle sanonut viimeaikoina useaan kertaan, että en tiedä kauan enää jaksan tätä. En itsekkään tiedä miksi en vaan lähde suhteesta ja etsi parempaa (jos sellaista edes on). Tiedän sen että rakastan häntä todella paljon enkä tiedä kuinka osaisin olla ilmankaan, kun on hänen kanssa niin tuttu ja turvallinen olo silloin kun asiat toimii ja ei riidellä. Mutta oloni on todella onneton ja arvoton. En ole puhunut tästä asiasta kenenkään kanssa, koska pelkään ettei ihmiset ymmärrä. Enkä halua asiasta kavereillekkaan puhua, jos vaikka saadaankin asiat korjattua ja jatketaan onnellisina yhdessä, tuntuu siltä että sitä ei kaverini ymmärtäisi jos heille kertoisin kaiken.
Haluaisin kokeilla yhteenmuuttoa, mutta en usko että se korjaa asioita. Luulen että tulen olemaan ikuisesti hieman "epäileväinen" häntä tai meidän suhdetta kohtaan, koska tosiaan huomiota ei viimeaikoina ole tippunut yhtään. Ei mitään hajua mit tekisin.. onko muilla samanlaisia tilanteita?
 
Liinu
Hei! Kuulostaa siltä, että elämäntapanne ja - arvonne eivät sovi yhteen. Olen ollut itse samanlaisessa tilanteessa, erona oli että oli jo kihlasormus sormessa ja mies töissä. Heräsi ennen töiden alkua ajoissa, että ehti pelata ennen töiden alkua ja heti töistä tultuaan aloitti pelaamaan. Ja pelasi iltaan ja yöhön asti. Oli aika vahva addiktio siis. Yritin kaikkeni, mutta viimein oli luovutettava ja erottava.

Jälkeenpäin ajatellen se harkinta-aika oli hukkaan heitettyä aikaa, olisi pitänyt lähteä aiemmin. Senkin jälkeen oli parit poikakaverit, joista tuli ero. Sinä itse sen tiedät parhaiten, että haluatko olla sellaisen kumppanin itsellesi kuin poikakaverisi on. Toista ei voi muuttaa. Jos et halua, eikä juttelu auta, niin erotkaa. Sinulle on sopivampi kumppani varmasti olemassa!
Kaikkea hyvää sinulle elämääsi! ☺
 
Viisasta
Älä ihmeessä sitoudu tuohon suhteeseen. Merkit kuulostavat tosi hälyttäviltä.
Ei sinun todellakaan pidä mennä yhteiseen talouteen, vaan olet omillasi ja valmistaudut lopettamaan koko suhteen.

Olet todella nuori ja täysin kokematon, joten katsele muitakin ihmisiä. Pitää saada elämänkokemusta ja oppia pitämään puolensa myös parisuhteessa - toki myös antamaan arvo toisellekin.
On olemassa kavereita, joilla arvot ja maailmat vastaavat paremmin omiasi. Ei riitä, että välillä menee mukavasti, jos toisen tavat ottavat noin kovasti luonnolle. Väittäisin, että sinun yletön harrastaminenkin on rasittavaa toiselle!

En usko, että kaverikaan on kovin tyytyväinen ja onnellinen. Hänen kannattaisi puhua jonkun kanssa, joka ohjaisi häntä työmaailmaan ja oman tulevaisuutensa rakentamiseen itsensä varassa.
 
Yongtai
Voi kuule, olin aika samanlaisessa tilanteessa 18-vuotiaana. Ainoa asia joka myöhemmin kadutti, oli se etten lähtenyt tilanteesta aiemmin! Ero ja yksin selviäminen pelottaa, ainoa syy pysyä yhdessä on se kun kuvittelee, ettei ehkä saa parempaa. Mä voin luvata, että aivan varmasti saat. Kohtaa pelkosi, ja jätä äijä. Saat sen ihan saman ihanan rakastumisen tunteen jonkun muun kanssa, ja paljon parempaa! Plus susta tulee vahvempi ihminen, kun olet käynyt läpi eron etkä jäänyt roikkumaan paskaan suhteeseen. Eli sä voit pelkästään voittaa lähtemällä! Terkuin nainen 27v
 
Susan Benson
Hello and Welcome to Sunshine Financial Group Inc.

Are you a businessman or a woman? Are you in some financial disruption or Do you need funds to start your own business or project or buy a house or a car? and do you think it is difficult to get a subordinated loan from local banks and other financial institutions?

We are a legitimate and reputable loan company. We are a dynamic company with financial support. Our main goal is to help you get the services you have earned and offer both safe and unsecured loans

Our financial solutions

cash advance
Quick money loan
Repeat the credit
Business loan
Debt consolidation
Loan without a credit check

APPLY TO NON-BANK LOAN CURRENT 3%

If you are interested in getting a loan, please kindly write us more information by email below.
Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
We look forward to hearing you as soon as possible.

Best wishes
Susan Benson
 
Susan Benson
Hello and Welcome to Sunshine Financial Group Inc.

Are you a businessman or a woman? Are you in some financial disruption or Do you need funds to start your own business or project or buy a house or a car? and do you think it is difficult to get a subordinated loan from local banks and other financial institutions?

We are a legitimate and reputable loan company. We are a dynamic company with financial support. Our main goal is to help you get the services you have earned and offer both safe and unsecured loans

Our financial solutions

cash advance
Quick money loan
Repeat the credit
Business loan
Debt consolidation
Loan without a credit check

APPLY TO NON-BANK LOAN CURRENT 3%

If you are interested in getting a loan, please kindly write us more information by email below.
Email: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
We look forward to hearing you as soon as possible.

Best wishes
Susan Benson
 
Susan Benson
Hei ja Tervetuloa Sunshine Financial Group Inc.:iin

Oletko liikemies tai nainen? Oletko joissakin taloudellisissa häiriöissä tai tarvitsetko varoja aloittaaksesi oman yrityksen tai projektin tai ostamaan talon tai auton? ja olet sitä mieltä, että on vaikeaa saada pääomalainaa paikallisilta pankeilta ja muilta rahoituslaitoksilta?

Olemme oikeutettu ja hyvämaineinen lainayhtiö. Olemme dynaaminen yritys, jolla on taloudellista tukea. Päätavoitteemme on auttaa sinua saamaan ansaitsemasi palvelut ja tarjoamme sekä turvallisia että turvattomia lainoja

Taloudelliset ratkaisumme

Käteisennakkoa
Nopea raha laina
Toista luotto
Yrityslaina
Velkojen vakauttaminen
Laina ilman luottotarkistusta

SOVELLETA EI-PANKKIKOROITUKSEEN NYKYISELLA 3%

Jos olet kiinnostunut saamaan lainaa, niin ystävällisesti kirjoittaa meille lisätietoja sähköpostitse alla.
Sähköposti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
Odotamme innokkaasti kuulemistasi mahdollisimman pian.

Parhain terveisin
Susan Benson
 
Gotze
Hei, jos tarvitset lainaa kiireesti, ota yhteyttä "SUSAN BENSON" saadaksesi lainaasi viipymättä, hän on erittäin luotettava ja sinulla on 100% takuu siitä, että saat lainasi kaupan loppuun hänen kanssaan. Ota yhteyttä tähän sähköpostitse: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
 

Yhteistyössä