Ero vei ystävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pitkän, vuosia kestäneen harkinnan jälkeen erosimme mieheni kanssa keväällä. Ero oli pitkälti helpotus, koska sitä oli mietitty niin pitkään.

Eron kannalta kaikki on sujunut hyvin. Miehen kanssa meillä on paljon parempi keskusteluyhteys mitä vuosikausiin ja lasten asiat on hoituneet paremmin kuin hyvin. Lapset on vuoroviikoin ja asumme niin lähekkäin, että se ei vaikuta koulunkäyntiin eikä harrastuksiin.

Minulla on uusi miesystävä eli en ole täysin yksin ja tietysti ne lapsetkin. Ja koira.

Mutta ystävät on kääntäneet selkänsä. Pari läheisintä ystävää lopetti yhteydenpidon tyystin puolivuotta sitten. Kaverit taas ovat vain jotenkin etääntyneet. Minut kutsutaan kyllä, jos on jotain vaatekutsuja tms, mutta ei minnekään muihin illanistujaisiin.

Minulla on aina ollut paljon kavereita ja ystäviä ja tutustun helposti ihmisiin. Olen luottavainen ja avoin.

Lapsuudenystäväni ei ole hylännyt, mutta hän asuu kaukana. Samoin sisarukseni ja erityisesti siskon ovat läheisiä, mutta asuvat etäämmällä.

Samanpaikkakunnan kaverit laittelee facebookkiin ja instagrammiin kuvia kivoista menoista ja touhuista ja alla lukee aina hehkutuksia ihanasta illasta ystävien seurassa jne. Porukoita, joissa minä vielä alkuvuonna olin.

Sääli, etten osaa sen kummemmin auttaa sinua tilanteessasi. Eivät tuollaiset feidaajat mitään oikeita ystäviä ole, kun lemppaavat eron tultua. Oikeat ystävät pysyvät.
Hienoa, että eronne kuitenkin itsessään meni hyvin ja varmasti saat uusia parempia ystäviä ja kavereita noiden tilalle!

Yhteistyössä