S
"särkynyt sydän"
Vieras
Olemme olleet avo-mieheni kanssa erossa nyt reilu viikon.
Aika on mitätön muiden silmissä, mutta mulle se on pitkä.
Erosimme koska tulimme siihen tulokseen että riitelemme vain koko ajan.
Silti, - NIIN paljon jäi tätä yhteistä matkaa kesken.
Nuorin on vasta hieman yli 2vuotias.
Rakastan miestäni, en tätä hänelle kovin usein enää viimeisinä hetkinä kehdannut sanoa.
Rakastan meidän kotia, kaikkea sitä yhteistä mitä meillä oli.
HALUAN sen elämän takaisin.
Mies ei.
Hän toitottaa aina hyökkäävästi että hän haluaakin erota LOPULLISESTI.
Ja minusta tuntuu pahalta, sillä olen valmis kaikkien näiden vuosien jälkeen antamaan hänelle anteeksi hänen pettämisensä yms temput.
KOSKA rakastan häntä.
Olen paossa murheita äitini luona.
Haluan kotiin, mulla on ikävä sinne. Ja sinne pääsenkin joko tänään tai huomenna.
Tammikuussa kuitenkin saan asunnon ja muutamme pojan kanssa toiselle paikkakunnalle 150km päähän.
Ja heräsin vasta unesta jossa joku yritti varoittaa minua, että minun pitäisi rakastua mieheeni uudelleen, saada hänet uudellen takaisin.
MITÄ MINÄ TEEN?
Aika on mitätön muiden silmissä, mutta mulle se on pitkä.
Erosimme koska tulimme siihen tulokseen että riitelemme vain koko ajan.
Silti, - NIIN paljon jäi tätä yhteistä matkaa kesken.
Nuorin on vasta hieman yli 2vuotias.
Rakastan miestäni, en tätä hänelle kovin usein enää viimeisinä hetkinä kehdannut sanoa.
Rakastan meidän kotia, kaikkea sitä yhteistä mitä meillä oli.
HALUAN sen elämän takaisin.
Mies ei.
Hän toitottaa aina hyökkäävästi että hän haluaakin erota LOPULLISESTI.
Ja minusta tuntuu pahalta, sillä olen valmis kaikkien näiden vuosien jälkeen antamaan hänelle anteeksi hänen pettämisensä yms temput.
KOSKA rakastan häntä.
Olen paossa murheita äitini luona.
Haluan kotiin, mulla on ikävä sinne. Ja sinne pääsenkin joko tänään tai huomenna.
Tammikuussa kuitenkin saan asunnon ja muutamme pojan kanssa toiselle paikkakunnalle 150km päähän.
Ja heräsin vasta unesta jossa joku yritti varoittaa minua, että minun pitäisi rakastua mieheeni uudelleen, saada hänet uudellen takaisin.
MITÄ MINÄ TEEN?