Eroa suremassa mökillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin aivan rätti. En ollut nukkunut moneen yöhön, itkenyt vain. Töihin en ollut pystynyt menemään. Ei tarvinnut kuin soittaa pomolle ja hän sanoi, että "ole kolme päivää mun luvalla pois".

Mieheni Jussi, ihana ja turvallinen, tuli vain perjantaina ja ilmoitti:"mulla on uus. Meille tulee ero". En vaan voinut käsittää sitä vieläkään! Itkin ja itkin ja itkin. Rintaani poltti enkä saanut tehtyä mitään. En voinut vain olla kotonamme - tai siis nyt kotonani - yksin ja katsella kaikkia rakkaita valokuvia, lahjoja, huonekaluja, pikku esineitä, jotka muistuttivat rakkaudestamme.

En jaksanut kyllä myöskään pakata tavaroita saatika alkaa etsimään pikku asuntoa itselleni. Ystävä pari kävi luonani, mutteivät jaksaneet olla pitkään kanssani, kun vain joko tuijotin lattiaa tai itkin. Tarvitsin pään selvitystä. "Mökki 76e/yö arkisin". varasin mökin ja ajattelin, että edes yhden yön selvitän ajatuksiani.

Ruokakaupan kautta - äh, en varmaan saa syötyä mitään! Ostin kuitenkin juustoa, viinirypäleitä, suolakeksejä, sipsejä, banaaneja... mitä vain, mitä voi syödä tuosta vain. Alko oli kaupan vieressä. "Tämä olisi huonoin vaihtoehto", ajattelin. "Surua ei saa upottaa viinaan". Painoin silmät kiinni ja tunsin, kuinka suolaiset kyyneleet alkoivat taas poltella turvonneita silmiäni. Hain pullon punkkua ja pikkupullon jotain halpaa brandyä. En keksinyt muutakaan.

Ajoin mökille meren rannalle. Vuokraisäntä oli todella ystävällinen. Oli jättänyt avaimet terassille ja oli kantanut saunapuut sisälle ja laittanut sähköt päälle valmiiksi. Pöydällä oli ohjeita. En jaksanut katsoa niitä, vaan avasin töllön ja korkkasin punaviinin. Sieltä tuli jokin pölhö romanttinen halpissarja. Katsoin sitä puolella silmällä ja silmäilin merellä kulkevia veneitä. En jaksanut itkeä enkä surra, nyt kun olin päässyt pois kotoa. Olin vain aivan turta. Jääkaapissa oli näköjään pari siideriäkin. Jäänyt varmaan edellisiltä. "Jos nyt edes saunassa kävisi" ajattelin. En ollut käynyt suihkussakaan ties kuinka pitkään.

Saunassa oloni alkoi virkistyä joten jaksoin alkaa taas itkeä. Join molemmat siiderit melkein ykkösellä alas ja tunsin, kuinka turtuneet tunteet purkautuivat patona. Riehuin ja huusin kuin hullu. Onneksi saunassa ei ollut puhelinta mukana. Olisin varmaan lähettänyt tuhat kirousviestiä Jussille.

Puhtaana tulin jälleen olohuoneen puolelle, missä tv edelleen pyöritti ohjelmaansa hiljaisella. Tällä kertaa oli menossa jokin keskusteluohjelma. Lisää punkkua ja joku toinen kanava. Jotain harmitonta. Ei romantiikkaa. Pläräsin kanavia, kun eräällä kanavalla ruutuun pöllähti intohimoinen pariskunta rakastelemassa. Meinasin suuttua ja vaihtaa kanavan heti, mutta jäin katselemaan. Oi kuinka kaipasinkaan kosketusta. Tyhjensin lasin jälleen ja kaadoin lisää.

Mieltäni kuumotti. Olikohan dildo käsilaukkuni pohjalla? Ei ollut. Olin ilkialasti kyykyssä lattialla penkomassa käsilaukkuani, mutta halusin kosketusta. Viis siitä, mitä muut ajattelisivat! Minä olin nyt yksin mökillä ja antaisin sitä kosketusta, mitä minulta nyt julmasti ja vääryydellä kiellettiin! Siinä lattialla aloin kiihkeästi koskea itseäni, vein käsiäni pitkin reisiäni, puristelin rintojani ja tunsin, kuinka sisälläni värähteli ja veri virtasi lämpimänä. Hieroin itseäni varmaan vain kymmenen sekuntia, kun laukesin siihen paikkaan.

Yllätyin. Tännehän piti tulla rauhoittumaan. Enkä edes ajatellut, että minulle tulisi "sellaiset asiat" mieleen. Hyvältä se joka tapauksessa tuntui. Ja tunsin ensi kertaa nälkää. Horjahdin ja hain purtavaa lattialla lojuvasta muovipussista.

Töllöstä tuli jokin tylsä scifileffa, jota en jaksanut oikein katsella. Annoin sen humista taustalla ihan vain siksi, ettei olisi liian hiljaista. Levitin sohvan sängyksi, koska ajattelin, että saattaisin nukahtaa tv:n ääreen. Siinä peiton alla viiniä lipittäessäni huomasin, että alkoi jo nousta päähän. Aloin olla hilpeä ja siellä hihittelin itsekseni. No, enpähän ainakaan enää itkenyt. Sisäinen värinäni ei ollut kyllä ihan vielä päättynyt. Peiton alla tuntui kivan lämpimältä ja hivelin hellästi itseäni sieltä ja täältä. Kaipasin edelleen enemmän ja alkoi tulla mieliharmi, ettei ollut mukana muuta, kuin omat kädet tarpeidensa tyydyttämiseen. Suljin silmät ja annoin mennä. Sainpahan ainakin ihan vapaasti huohottaa pelkäämättä, että kukaan kuulisi, kun sormeni kävivät villisti häpyhuulillani ja "ilon kielekkeellä". Tunsin kuinka tulin monta kertaa.

Mutta olisin halunnut jotain enemmän. Pullo oli tyhjä. Avasin brandyn ja otin suoraan pullosta huikan. "Äh, kun on pahaa", mietin juovuksissa, "mutta pakko juoda, kun kerran on ostanut", päättelin ei-niin-loogisesti. Sitä paitsi kun suu turtui siihen alkoholin makuun, se oli oikeastaan ihan ok makuista ja lämmitti kivasti alas mennessään.

Hoipuin hakemaan lisää syötävää, mutta vieläkin halutti. Halusin jotain SISÄÄNI! Sen verran ennakkoluulottomassa tilassa olin, että ostamani banaanit näyttivät riittävän isoilta ja paksuilta. Jäin päihtymystilastani huolimatta katselemaan niitä kiihkeän tuhma tunne sisälläni. "Mitäs jos vaikka kokeilisi". Otin isoimman banaanin irti tertusta ja aloin pesemään sitä lämpimällä vedellä. Pyörittelin halukkaasti sormiani sen ympärillä. Banaani oli lämmin. Sydän hypähdellen keinahtelin takaisin sohvalle peiton alle lämpimään. Tunnustelin sormillani huuliani. Aivan märät. Laitoin silmät kiinni ja aloin työntämään, siitä vaan paljasta banaania, sisääni, ensin sentti kerrallaan, pikkuhiljaa. Tämä oli paljon enemmän nyt, kuin vain "parempaa ei ole tarjolla". Huusin täysillä työntäessäni banaania jalat apposen levällään pikkuhiljaa sisemmäs, ja kun tunsin, että se oli pohjassa, pyörittelin sitä kiljuen sisälläni varmaan viisi kertaa laukeillen.

Näytin varmaan tosi viisaalta siinä huohottaessani ja huutaessani riemuissani naama punaisena banaani törröttäen jalkojeni välissä.

"Viis siitä", nauroin ajatukselleni voitonriemuisesti ja jäin kikattamaan sängylle silmät jo valmiiksi puoliummessa ja banaani edelleen kädessäni. "Siitäs sait, Jussi", mumisin ja nukahdin auvoisasti pitkästä aikaa.

Yhteistyössä