erohan tässä on otettava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies lähti omille reissuilleen sillävälin kun käytiin kylässä, oli vielä tässä vaiheessa epäselvää että tarviiko miun mennä töihin huomenissa. no kaverit palauttivat ukon kasin seutuun tolkuttomassa kännissä eikä siinä kaikki, tää lähtee saunaosastolle käveleksimään ja kussoo siellä housuihinsa, no minä sitten soittelemaan kaverille että tulee jelppimään kun on niin huonossa kunnossa etten varmaan itekseni sitä siirtele. mut siis eihän tuota tarvii katella minun eikä lapsen. huomenna varmaan sanon että alkaa etsiä kämppiä itellee. vai mitä? ja joo huomenna olis sit työpäivä...

No jos tuo nyt ei ole ensimmäinen kerta (ja kerrot siitä niin, että kuulostaa siltä, ettei tuo ole sulle mitään uutta) niin kyllä itsekin antaisin monoa persuksiin. Mua ällöttää kun aikuiset ihmiset juo itsensä siihen kuntoon että oksentaa rinnuksilleen ja kusee ja paskoo housuihinsa. En kestäis moista omalta mieheltäni.

Tsemppiä sulle ap!

Ymmärrän tunteen. Mun mies sanoi eilen että eräs kaveri pyysi kanssaan katsomaan jääpallo-ottelua. Kertoi että tuo ottelu alkaa klo 13.00. Minä totesin että ok, mene vaan.

No joo, käytiin koiran kanssa ulkona iltapäivällä ja tajusin että miehen auto seisoo parkkipaikalla. Kello tulee nyt kymmenen että onpa tosi pitkä peli kun ei vielälään ole kotiutunut.

Ei tuo sanallakaan puhunut ryyppään menosta mitään....

kiitos. ei ole eka kerta kun pettää lapsen hoidon suhteen, mut oli eka kerta kun kusee housuihinsa, on kova ottamaan aina silloin tällöin ja etoo kun ajattelee että lapsikin näki että noin huonossa kunnossa kotiin palautetaan, laitoinkin viestiä ettei olis tarvinnu kotia tuoda tuossa kunnossa. mutta jokainen ihminen ottaa vastuun itsestään ja kyllä tähän on loppu tultava.

Yhteistyössä