V
vierailija
Vieras
Mä kaipaisin nyt toisienkin näkökulmaa mun elämään/ongelmaan. Itse vatvonut asiaa vuoden jo, Enkä tiedä mikä olisi oikein. Eli lyhykäisyydessään, miehen kanssa yhdessä 15v, yksi lapsi. Mies yrittäjä, kovasti ollut huolia raha-asioista yrityksen puolesta. Lähtee aamuvarhaisella töihin, tulee illalla nukkumaanmeno aikaan kotiin, istuu koneella paperihommissa puolille öin, nukkuu vähän ja taas lähtee aamulla aikaisin. On kireä kuin viulunkieli. Hermostuu lapselle ja minulle vähästä. Ei vietä aikaa meidän kanssa enää ollenkaan. Sopii viikonloppu "minilomista" kanssamme, peruu ne kun olisi aika lähteä. Ollaan lapsen kanssa keskenämme käytännössä aina. Rahallisesti olen häntä tukenut, koettanut tukea muutenkin. Hoidan kodin ja lapsen asiat. Nyt vain tuntuu että tulee seinä vastaan. En jaksa enää. Kaipaan yhteistä aikaa, läheisyyttä. Olen koettanut puhua, hän ei halua kuunnella vaan hokee kuinka Hällä on stressiä jo omasta takaa. Seksiä on ehkä 1-2x kahdessa viikossa. Mä en enää tiedä onko muuta vaihtoehtoa kuin erota. Tilanne on Kamala!