Hae Anna.fi-sivustolta

Eroko

Viestiketju osiossa 'Yksinhuoltajuus ja uusperheet' , käynnistäjänä Tiutikki, 29.05.2017.

1. Tiutikki Vierailija

Moi, täällä olisi tällainen tilanne..
    Miehellä tyttö 12 v. ja meillä yhteinen poika 9 kk. Tyttö joka toinen viikonloppu meillä. Olen hetki sitten sairastunut ja mennyt heikompaan kuntoon, lääkitys nyt päällä ja kunnon kohenemista odotellaan. Jaksan pojan kanssa olla päivät, pääsenhän lepäämään kun nukkuu päiväunia. Ja miehen kanssa olen puhunut voinnistani. Puhuimme, että tyttö tulee kesällä viikoksi vaikka meille. Mies on kuitenkin töissä päivät, joten tyttö olisi minun vastuulla. Nyt mies ilmoitti että tyttö tulee nyt koulujen päätyttyä viikoksi tänne. Ja minä en ole vielä siinä kunnossa että jaksaisin, varsinkaan kun tyttöäkin pitää vahtia ettei saa mitään älytöntä päähänsä (kiusaa vaikka leluilla pistäen ne piiloon tai antaa mitä pienen lapsen ei pitäisi saada käsiinsä) ajattelemattomuuttaan kai. Taistelu saatiin asiasta aikaiseksi. Tytön tulemisista ja menemisistä kuulen siis vaan infoasiana. Kai minäki saan päättää tai kertoa mielipiteeni varsinkin jos tyttö sysätään mulle päiviksi?

2. käki Vierailija

Jo vai luulisi, että 12 vuotias tyttö pärjää omillaankin eikä tarvitse kokoaikaa peräänkatsojaa.

Nythän sinull aon hyvä tilaisuus pieneen lepoon, kun lupaat maksaa tytölle pintä palkkaa pikkuveljen hoitamisesta.

Ja jos tuntuu, että tuo on nyt elämää suurempi kysymys, niin menen sinä puolestasi kyseiseksi viikoksi vaikka jonkun sukulaisen tai ystävän luo.

3. Tiutikki Vierailija

Ei tätä tyttöä voi vauvan vahdiksi laittaa, vaatii koko ajan seuraamista. Päähänpistot ovat sitä luokkaa että pelkään vauvalle tapahtuvan jotain. Ei pientä kohden heitellä tavaroita eikä vauva ole lelu jota ryönätään kuin nukkea. Ei sille saa antaa kaikkea mitä itse syö jne. Ja minun kiellot ei tepsi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri