?
??
Vieras
Mistä niitä löytää? Kuinka helposti lähtee juttu luistaa kun naisella esim. kaksi pientä lasta. Mistä te löysitte uuden (kunnollisen, ei mikään pano) miehen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:menee vähän ot.,mut oletteko kertoneet ensitapaamisella,että teillä on lapsi/a?itse olen sitä mieltä,että jos ja kun uuden miehen joskus tapaan,ehdottomasti kerron lapsesta samantien..onhan hän elämäni tärkein ja rakkain :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No jospa nyt ensin eroaisit siitä miehestäsi ja viettäisit sitten aikaa lasten kanssa. Ei sitä uutta miestä tarvitte heti olla, se yksinolokin on ihan mukavaa.![]()
![]()
Otat aikaa ittellesi ja se uusi mies tulee sitten kun tulee. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:menee vähän ot.,mut oletteko kertoneet ensitapaamisella,että teillä on lapsi/a?itse olen sitä mieltä,että jos ja kun uuden miehen joskus tapaan,ehdottomasti kerron lapsesta samantien..onhan hän elämäni tärkein ja rakkain :heart:
Joo toi kanssa mietityttää että vaivaantuuko kukaan edes tutustumaan kun tietää että "siivellä" tulee kaksi muutakin..
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No jospa nyt ensin eroaisit siitä miehestäsi ja viettäisit sitten aikaa lasten kanssa. Ei sitä uutta miestä tarvitte heti olla, se yksinolokin on ihan mukavaa.![]()
![]()
Otat aikaa ittellesi ja se uusi mies tulee sitten kun tulee. :hug:
En mä heti mitään suhdetta haluakkaan, nyt aika esikoiseklle ja tulokkaalle. Mietityttää vaan että meneekö mun mahdollisuudet saada se perhe enää koskaan siinä samassa kun heivaan tuon. Mä olen enemmän parisuhde ihmisiä ja yksin en halua koko ikääni olla, mut en myöskään ole mikään saalistajaluonne![]()