A ap Vieras 29.04.2009 #1 Oletteko erotessa pitäneet miehen sukunimen vai ottaneet takaisin tyttönimenne?
C Casper Vieras 29.04.2009 #2 Pidin miehen sukunimen, kunnes menin uusiin naimisiin. Johtuen siitä, että lapset vielä aika nuoria ja jäivät minulle. Olis tuntunut minusta vähän oudolta jos olis ollut eri sukunimi lasten kanssa. Siitä on jo aikaa monia vuosia.
Pidin miehen sukunimen, kunnes menin uusiin naimisiin. Johtuen siitä, että lapset vielä aika nuoria ja jäivät minulle. Olis tuntunut minusta vähän oudolta jos olis ollut eri sukunimi lasten kanssa. Siitä on jo aikaa monia vuosia.
B Borkku Vieras 29.04.2009 #4 Pidin miehen nimen ja syystä että tyttäreni haluaa että meillä kahdella on sama sukunimi edelleen ja hänen nimeäänhän en minä voi muutella
Pidin miehen nimen ja syystä että tyttäreni haluaa että meillä kahdella on sama sukunimi edelleen ja hänen nimeäänhän en minä voi muutella
M mä Vieras 29.04.2009 #6 Otin tyttönimen takaisin heti kun pystyin. Lapsilla oli eri nimi, mutta en halunnut itse enää kantaa miehen sukunimeä.
Otin tyttönimen takaisin heti kun pystyin. Lapsilla oli eri nimi, mutta en halunnut itse enää kantaa miehen sukunimeä.