Eronneet... lasten synttäreistä kyse!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uus perhe ja uudelleen naimisissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uus perhe ja uudelleen naimisissa

Vieras
Olen eronnut lasten isästä reilu 3 v sitten.

Nyt ekaa kertaa tuli kitkerä viesti että hänestä tuntuu pahakta kun edes lasten synttäreille ei kutsuta!!

Kutsutteko te muut sitten lastenne synttäreille ex puolisonne?

Minusta olisi erittäin omituista kutsua lasten isä tänne uuden perheeni ja sukulaisten keskelle synttäreitä juhlimaan!

Miksei isä voisi juhlia omien sukulaistensa kesken lastensa juhlia?

minun isä tuli aina syntymäpäivilleni vaikka erosivat minun ollessa 1vuotias.edelleenkin saattavat äitini kanssa olla syntymäpäivilläni samaan aikaan.isän puolelta minulla ei ole sukulaisia joten isä ei ole minulle sen takiakaan synttäreitä pitänyt

Hänen ne synttärit ovat, eivätkä äidin. Eikö lapsella ole oikeus siihen, että fiksut vanhemmat ovat yhtenä päivänä molemmat hetken läsnä?

No totta kai isä tulee myös synttäreille, ja hyvin on aina mennyt. Pari ekaa kertaa se tuntui vähän oudolle. Kun kaikki pystyy juttelemaan ihan asiallisesti keskenään, niin ei se sitten enää tunnu oudolta.

Jos oltaisiin väleissä, kutsuisin. Mutta esim. oman puolisoni lapsen synttärit vietetään erillään. Toisaalta tähän vaikuttaa sekin, että luonnollisestikin kaikkien kotiin ei ehkä sekä isän että äidin plus uusien puolisoitten sukulaisia mahdu, eli siksikin ne synttärit usein vietettäneen erikseen isän ja äidin luona.

isä ei ole halukas pitämäänn lapsia luonaan, ovat tavanneet n. 4 x vuodessa muutenkin!!
Nyt hänellä on uusi siippa ja yhteiseen kotiin kk sitten asettunut ja tänään tuli sitten tälläistä viestiä.
Minusta melko omituista!

On itse halunnut tähän asti järjestää juhlat muttei ole kuitenkaan niin vielä koskaan tehnyt.

Olen itse ero perheen lapsi eikä isäni koskaan ollut mukana kodissani juhlissani. Minusta oli ihanaa olla isän luona ja herkutella kahdestaan kun meillä oli molemmilla synttärit viikon sisällä :)

Oon itte ero-lapsi ja mulla oli aina vaan yhet synttärit (ja yksi joulu) uuden uusperheen (äiti, isäpuoli, minä, "uudet lapset" ja toisinaan isäpuolen lapsi) kanssa ja mun isäkin kutsuttiin vaikkei se aina kyllä päässyt paikalle. Tapaamiset oli muutenkin vähä sillon ku iskälle sattui sopimaan, joskus muutaman kerran vuodessa ja joskus harvemmin.Mutta tää toimi ihan hyvin, sillä mun isällä, äisillä ja isäpuolella oli kaikilla ihan ok välit. Ainakin mitä minä tiedän...

Mun lapsella sit on kahdet synttärit sekä kaksi joulua.
Pojan isä ja isän sukulaiset asuvat kaikki noin sadan kilometrin päässä ja meillä on melko pieni asunto täällä missä on kaikki mun sukulaiset, joten on oikeastaan helpompaa pitää kahdet juhlat. Ja pojan isä haluaa pitää kaikki pojan siellä saamat lahjat siellä, vaikka poika onkin siellä vain pari kertaa kuukaudessa.

meillä minä pidän lapsen kavereille synttärit ja ex pitää sitten omalle suvulleen. minun puolen isovanhemmat ja sisarusteni perheet käy kun kerkeävät, heille en erikseen pitämällä pidä synttäreitä.

Uusimmat

Yhteistyössä