G
gaapo
Vieras
eli jos on sovittu lapsen tapaamis ajankohta, sitten etä ilmoittaa että siellä on lapsi kipeänä, esim oksutauti ym. niin päästättekö lapsen silloin sinne vai ei? ja suuttuuko exä sitten jso lapsi ei sinne mene?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Meillä menee sovitusti ja taudit sitten kulkee vastavuoroisesti monessa huushollissa kunnei exä ilmoittanut jos siellä oltiin esim. mahataudissa.
En ilmoita nykyään minäkään ja joka toinen viikonloppu pojat menee isälleen jos ei kuolemantaudissa ole.
Exä haukku mut viimeksi kun oli saanut pojilta mahataudin.
Ei muistanut vaan sitä että se mahatauti lähti edellistapaamiskerralla hänen akkansa muksuista.Exä sairasti sen siis kahdesti peräkkäin.
Meillä oli edellistalvena kihomatokierre kun lapset sai aina ne uudestaan isänsä luota,siellä kun ei niitä hoidettu pois.
Ei auttanut vaikka miten olis kiukutellu.
Se vaan ei onnistu jos toinen osapuoli on riidanhaluinen ja ei ilmoita että siellä oksennetaan tai että siellä on kihomatoja.Kunnei onnistu edes sekään että vaikka yksi lapsista on tosi pahasti kissalle allerginen niin päästettävä on isänsä luo missä on kolme kissaa ja minä tietysti lähihuoltajana maksan ne neljä lääkettä mitä poika sen allergian vuoksi sitten joutuu syömään koko ajan ja on altistunut nyt myös siitepölyillekkin.Kun on se niin ihana yhteishuolto niin mun on lähivanhempana annettava uhkasakon uhalla lapset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:VAIKKA ollaan älyttömän huonoissa väleissä - valitettavasti-, niin silti sen verran molempien lapsia ajatellaan, ettei kipeitä lapsia lähetetä / eivätkä lapset mene, jos isän luona ollaan kipeinä. Muuten aina sovitusti tietenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Se vaan ei onnistu jos toinen osapuoli on riidanhaluinen ja ei ilmoita että siellä oksennetaan tai että siellä on kihomatoja.Kunnei onnistu edes sekään että vaikka yksi lapsista on tosi pahasti kissalle allerginen niin päästettävä on isänsä luo missä on kolme kissaa ja minä tietysti lähihuoltajana maksan ne neljä lääkettä mitä poika sen allergian vuoksi sitten joutuu syömään koko ajan ja on altistunut nyt myös siitepölyillekkin.Kun on se niin ihana yhteishuolto niin mun on lähivanhempana annettava uhkasakon uhalla lapset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:VAIKKA ollaan älyttömän huonoissa väleissä - valitettavasti-, niin silti sen verran molempien lapsia ajatellaan, ettei kipeitä lapsia lähetetä / eivätkä lapset mene, jos isän luona ollaan kipeinä. Muuten aina sovitusti tietenkin.
Lääkärintodistuksen kun saa vasta sen jälkeen kun siitepölykausi on ohi ja pricktestit voidaan tehdä niin että tulokset on luotettavat.Aikaisintaan syyskuussa.
Eli jos exä tietää että siellä päässä on oksennustauti eikä ilmoita siitä mulle vaan hakee lapset ja se tauti kiertää kymmenessä muksussa kahden viikon ajan ja exä saa sen uusiksi ja se on meillä viimeksi ollut nin minkäs mä sille mahdan.Mä totesin että vaikka kävin tuon kissa-allergisen kanssa lääkärissä niin eipä sen lääkärin sanomisilla hyötyä ollut kun se ei voi kirjoittaa mulle todistusta ennenkuin kokeet on tehty.Allergia on todettu vuonna 2002 mutta ei ole enää saatavilla tietoja muutakuin arkistoista ja asuinpaikka on vaihtunut niin hankalaa on.Onneksi saatiin lääkitys edes että ei tukehdu.
Eli aivan sama ilmoitan tai en,ei vaikuta tapaamisiin.
No, on kyllä kurjaa ja väärin sinua ja erityisesti kummankin pään lapsia kohtaan. Luulisi, ettei olisi kenenkään etu...
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Se vaan ei onnistu jos toinen osapuoli on riidanhaluinen ja ei ilmoita että siellä oksennetaan tai että siellä on kihomatoja.Kunnei onnistu edes sekään että vaikka yksi lapsista on tosi pahasti kissalle allerginen niin päästettävä on isänsä luo missä on kolme kissaa ja minä tietysti lähihuoltajana maksan ne neljä lääkettä mitä poika sen allergian vuoksi sitten joutuu syömään koko ajan ja on altistunut nyt myös siitepölyillekkin.Kun on se niin ihana yhteishuolto niin mun on lähivanhempana annettava uhkasakon uhalla lapset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:VAIKKA ollaan älyttömän huonoissa väleissä - valitettavasti-, niin silti sen verran molempien lapsia ajatellaan, ettei kipeitä lapsia lähetetä / eivätkä lapset mene, jos isän luona ollaan kipeinä. Muuten aina sovitusti tietenkin.
Lääkärintodistuksen kun saa vasta sen jälkeen kun siitepölykausi on ohi ja pricktestit voidaan tehdä niin että tulokset on luotettavat.Aikaisintaan syyskuussa.
Eli jos exä tietää että siellä päässä on oksennustauti eikä ilmoita siitä mulle vaan hakee lapset ja se tauti kiertää kymmenessä muksussa kahden viikon ajan ja exä saa sen uusiksi ja se on meillä viimeksi ollut nin minkäs mä sille mahdan.Mä totesin että vaikka kävin tuon kissa-allergisen kanssa lääkärissä niin eipä sen lääkärin sanomisilla hyötyä ollut kun se ei voi kirjoittaa mulle todistusta ennenkuin kokeet on tehty.Allergia on todettu vuonna 2002 mutta ei ole enää saatavilla tietoja muutakuin arkistoista ja asuinpaikka on vaihtunut niin hankalaa on.Onneksi saatiin lääkitys edes että ei tukehdu.
Eli aivan sama ilmoitan tai en,ei vaikuta tapaamisiin.
No, on kyllä kurjaa ja väärin sinua ja erityisesti kummankin pään lapsia kohtaan. Luulisi, ettei olisi kenenkään etu...