Eronneet! Milloin uusi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eronnut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Eronnut"

Vieras
Hei! Tässä satuhäitä katsellessa mietin, että milloin eron jälkeen uusi mies alkaisi kiinnostaa? Meillä oli yhteistä eloa noin 20 vuotta ja nyt erosta on kulunut vuosi. Olin niin kypsä siihen suhteeseen ja mieheen, että ero oli lähinnä helpotus. Yhtään kyyneltä en ole eron vuoksi vuodattanut enkä todellakaan haikaile exän perään. Eikä minulla ole mitään mielenkiintoa tavata ketään muutakaan miestä! Suorastaan ällöttää katsella tuota satuhäitä... en pysty edes kuvittelmaan, että joku mies alkaisi lähennellä ja lässyttää jotain rakkausjuttuja... yök!

Miten kauan teillä muilla eronneilla on mennyt, että olette kiinnostuneet uudesta miehestä?

mulla on erosta 9kk ja olen jo ehtinyt ihastua pari kertaa mutta en ole rakastunut enkä varmaan rakastukaan enää,ainakaan ihan heti.Kyllä nyt jo kaipaisi jotain sutinaa,mielummin vakavaa koska en haluisi enää kokea eroa,oli se ero sen verran rankkaa.

Eron jälkeen meni 4kk kun tapasin miehen,johon ihastuin ja rakastuinkin.Sitä suhdetta kesti hiukan alle 2v.Viimeiset 5kk minä etsin itsestäni sitä,miksi mä halusin ylläpitää suhdetta..
Tän nykysen kanssa olen ollut toukokusta alkaen..

Eka tuli paniikin omainen tunne siitä, että en osaa olla yksin ja joku on löydettävä, mutta sitten meni parisen vuotta kuitenkin ennekuin pystyin edes kuvittelmaan, että olisin oikeasti jonkun kanssa. Viitisen vuotta kaikkiaan sinkkuilua ja sitten tapasin netissä miehen joka vei jalat alta. Tänä keväänä edellisestä erosta tulee 6vuotta täyteen ja kesäät on edessä :)

jos musta tulee joskus sinkku. niin yhteenkään kaksi lahkeiseen en enää sotkeennu. niin fiksua ja luotettavaa ei löydykkään. ja turha sitä on ketään edes ottaa, jos on kokenut sellaisen pettymyksen, että ei osaa luottaa enää ollenkaan. silloin on ihan paras olla yiksin

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25863380:
jos musta tulee joskus sinkku. niin yhteenkään kaksi lahkeiseen en enää sotkeennu. niin fiksua ja luotettavaa ei löydykkään. ja turha sitä on ketään edes ottaa, jos on kokenut sellaisen pettymyksen, että ei osaa luottaa enää ollenkaan. silloin on ihan paras olla yiksin

Tällä periaatteella mutta sillä erotuksella että olen nyt yksin.

[QUOTE="vieras";25862504]miksi?[/QUOTE]

Ahdistaa ajatuskin, että mun täytyy olla taas jonkun saatavilla, olla hiplattavana vaikka ällöttäis. Mulle riittää, että olen lasten saatavilla ja muusta saan päättää aivan itse.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Aika nopeasti oli uusi mies. Tosin pidin aika kauan semmoista välimatkaa etten ihan täysillä kyytiin hypännyt. Exän kanssa oli olllut kuollut suhde jo kauan. Ei jäänyt mitään luottamuspulaa muuta kuin häntä kohtaan ja olin jo kyllästynyt siihen ettei kukaan minua halua edes kädestä pitää.

Ei koskaan... :snotty: En aio kanssa ottaa enää yhtään hullua ja / tai petollista kaksilahkeista vaivoikseni. Olen sen verran monta kertaa saanut siipeeni han kirjaimellisestikin, että kiitti, mut mulle riitti! Mielummin olen sitten yksin lapseni kanssa.

Kiitos vastauksista!
Kiva kuulla, että on muitakin, jotka eivät halua uutta miestä elämäänsä. Kaverit vain ihmettelevät, kun kyselevät mieskuvioista ja vastaan, että en todellakaan kaipaa/halua mitään säätöä! Lapsen kanssa on hyvä olla kaksinkin!

ap

Yhteistyössä