Hae Anna.fi-sivustolta

Eroon kaksoisleuasta!?

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä plösöleuka, 27.10.2008.

1. pääsin eroon Vierailija

2. juu Vierailija

Jos jumpaa ja liikkuu ja muuten kroppa ok. leuka vain roikkuu, niin rasvaimu ainut vaihtoehto.
    Yleensä se on geeneissä, joillekkin vain tulee, ei tarvitse olla lihavakaan.
    Minun läheiselläni lähti kaksoisleuka kun pudotti painoa, eli hänellä oli liiasta painosta kiinni, joillekkin tulee perintönä.

3. Ratsastus auttaa!! Frendil autto se ku alotti ratsastuksen koska pään ja selän on pysyttävä AIVAN suorassa koko ajan ja on keskityttävä niin se auttaa!!:)) tai sitte vaa himas istuu aivan selkä ja niska suorana esim kattoes teeveetä ni yrittää pysyy suorana

4. Exelis elite fani Vierailija

Nyt on suomeen tullut Exelis ELite hoito jolla olen saanut kaksoisleukani pois....ystäväni on hoidottanut "kananheltan" löysän ihon leuan alta....tämä on uskomatonta.
    Itse olen käynyt Tampereen SOkoksen HYvän OLon hoitolassa...suosittelen...helppo, kivuton hoito ihon juonteisiin, ryppyihin, kaksoisluekaan yms....nyt on kiva katsoa peilistä. Oli ilmainen konsultaatio jolla pääsi hyvin tutustuu aiheeseen....mutta aiheesta löytyy EXelis Elite Aava KAmpin tai Sokos Tampereen sivuilta ainkin:)...yes...seuraavaksi silmäympärys rypyt

5. Vieras Vierailija

Kaksoisleuan laihduttaminen ei oo mikään puolen vuoden prosessi. Kannattaa siis varautua että sen poissaaminen on vaikeeta ja kestää pitkään. Mutta onhan sitäkin kokeiltava ja täällä pari liikettä millä kaksarin sais pois.

1. Sano liioitellusti x ja y silleen et se tuntuu kaulan tai leuan kohdalla.
    2. Pidä hampaiden välissa kynää joka päivä 15 min. ajan.
    3. Seiso/istu suorassa ja nosta päätä ylös niin, että se tuntuu kaulan tai leuan kohdalla. Toista liikettä kymmenen kertaa aamulla, ja kymmenen kertaa illalla.
    4. Kaksi kieliliikettä: työnnä kieli ulos niin pitkälle kuin pystyt ja toista liike 20x päivässä. Toinen liike on melko samanlainen
    Työnnä kieli ulos ensin taivuttaen sitä ylös päin ja sitten alas (yritä kuitenkin olla osumatta leukaan koska kun liikettä toistaa, leukaan jää ruma jälki). Toista tätäkin liikettä 20x päivässä.

Tee jokaista liikettä joka päivä ja katso onko se tuottanut tulosta vuoden aikana.

6. femili Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Last edited: 05.09.2016
  7. marfors Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kaksoisleuasta pääsee eroon oikeasti vain kahdella tavalla:

a) monipuolinen kuntoilu (ei ainoastaan mitään höpöhöpö-kaksoisleukajumppia)

b) kaksoileuan poisto rasvaimulla (ei pitäisi olla ensimmäisenä mielessä, joskus toki järkeväkin vaihtoehto)

http://www.artiaclinic.ee/fi/toimenpiteet/leuanalusen-muotoilu/

Jaa tämä sivu