eroon selluliitista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erinys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

erinys

Aktiivinen jäsen
09.01.2012
2 651
1
36
kertokaapa ihmiset, onko mitään keinoa päästä eron selluliitista? paino ei ole koskaan ollut ongelma, 176cm ja 59-61kg välillä menee paino, mutta äidinperintönä on sellaria reisissä ja persiissä. liikun PALJON, mutta sillä ei ole koskaan tuntunut olevan vaiktusta tähän. ikää on jo nelissä kymmenissä kohtapuoleen ja raskausaikana tuli painoa 14kg, eli ihan jees, mutta seluliitti lisääntyi, ja tuntuu, että se myös jäi. onko kukaan päässyt eroon jollakin kotikonstilla? kuivaharjaus? muu "mekaaninen" hieronta?
vai pitääkö vaan tyytyä osaansa?

Kuivakuppausta monet kehuu ja itsekin sitä kokeilleena tiedän, että kyllä sillä pontaverenkierto kiihtyy. Mutta tärkeintä lienee, että juot vettä PALJON ja lisäksi liikuntaa. Mulla on vedenjuonti ja pitkät kävelylenkit (reipastahtiset) sekä etenkin kyykkäys auttaneet tosi paljon. Ennen join ihan liian vähän.

raakaravintokuurilla itse pääsin eroon. Oli kyllä sen verran tiukassa, että puoli vuotta meni ja paino tippui alkuun 5 kg, vaikka söiin 2000 kcal päivässä ja olin jo valmiiksi hoikka.

Tosi kummallista että sulla edes on selluliittia! Oletko pienenä ollut pyöreämpi? Ihmiset vaan on erilaisia rakenteeltaan, vaikea siitä on päästä eroon, mutta jos sulla ei muualla ole rasvaa niin pitää sitä jossain olla, ja reisissä se kuitenkin on kaikkein haitattomimmassa paikassa!

en ole koskaan ollut edes pullea, vaan pikemminkin laiha. raskausaikana sellari lisääntyi ja silloin söin KAIKKEA, kuin hevonen ja silti paino tippui alussa useita kiloja ja tosiaan kokonaisuudessaan tuli se 14kg, joka lähti korkoineen ekan kolmen kk aikana. poju on nyt 2v3kk, mutta sellari istuu tiukasti. söin suklaata ja kaikkia ´herkkuja aivan älyttömästi, mitä en normaalisti tee, vaikken kokonaan kieltäydykään.
kiitos kovasti vastauksista, liikunnan lisääminen on aika mahdottomuus, enkä näe sille tarvetta. työmatkoista kertyy pyöräillen 70-100km viikossa ja siihen päälle muu liikunta.

Mulla on oikeasti toimineet seuraavat 3 juttuu tässä vuosia kestäneessä taistelussa selluliittiä vastaan:

1. TapOut
Mikään lihaskuntoilu, pyöräily, uinti jne ei ole tehonnut samoin kuin tämä extremelaji! Suosittelen isosti
(TapoutT XT - Tvins.com)

2. Kuivaharjaus
Aina suihkua ennen kunnon rapsuttelut ongelma-alueilla ja päälle kylmä-kuuma-kylmä suihku, joka tosissaan saa verenkierron villiksi

3. Prevesan
Vihreä tee -uutekapselit, ravintolisä. Vihreä tee –uute edistää terveyttä monin tavoin, sillä se auttaa alentamaan kolesterolia, aktivoi aineenvaihduntaa ja tehostaa rasvan palamista. Se suojaa maksaa ja siitä on hyötyä myös silmille, sydämelle ja verenkierrolle.

Yhteistyössä