Eroon ”virtsatietulehduksesta ” ilman antibiootteja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen syönyt kymmeniä antibioottikuureja äkillisen , erittäin ärhäkän virtsatietulehduksen vuoksi.
Noista lääkkeistä ja erityisesti estolääkkeestä rupesin saamaan miltei astmaattisia yskänpuuskia - yskiminen alkoi noin tunti lääkkeen ottamisen jälkeen.
Ongelma vt-tulehdus rupesi uusiutumaan 3-4 kertaa/v. Ei auttanut C-vitamiini eikä karpalotuotteet.

Pelkäsin jo ulkomaanmatkoja,yhdyntää ja ties mitä. Kolme vuotta sitten kirvelyn ja vessassa juoksun alettua illalla ei ollut muuta kotona kuin Lactal geeliä. Aamuun mennessä oli oireet ohi. Antibiootteja en ole sen jälkeen tarvinnut,mutta geeliä kyllä heti kun vähänkin kihelmöi. Ärsytys alkaa erityisen kivuliaana ilmeisesti limakalvoilla johon Lactal Balans auttaa (heti siveltynä ) - eikä ole enää 3 vuoteen bakteerit vallanneet virtsarakkoa.

Onko teillä muilla vastaavaa kokemusta / Lactal Balans tuotteesta?
 
Solveig
Olen syönyt kymmeniä antibioottikuureja äkillisen , erittäin ärhäkän virtsatietulehduksen vuoksi.
Noista lääkkeistä ja erityisesti estolääkkeestä rupesin saamaan miltei astmaattisia yskänpuuskia - yskiminen alkoi noin tunti lääkkeen ottamisen.

Onko teillä muilla vastaavaa kokemusta / Lactal Balans tuotteesta?
Kannattaa kokeilla emättimeen maitohappogeeliä,mutta heti kun oireita.
Sain vti estolääkkeeksi Nitrofur-c joka aiheutti laktopenian - oli päästävä eroon antibiooteista.

Antibiootit tuhoavat hyvät bakteerit. Limakalvoärsytyksessä on kovat tuskat kuten vti - alussa ei bakteeria ja hiivaa ei minulla ole ollut kertaakaan.
Olen vuosien aikana( turhaan )kokeillut karpalo,puolukka ym eivät auttaneet ja on ristiriitaistakin happamuus virtsan ja vaginan erilaisen pH-tasapainon vuoksi.
Nyt useita vuosia ei vti mutta maitohappogeeli on aina varalla!

toistan edellisen viestin kysymyksen: onko teillä muilla vastaavaa kokemusta maitohappobakteeri-geelistä alapään kautta?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä