Eroottinen hieronta - Mies-intiimihierojan tekemänä

  • Viestiketjun aloittaja oma kokemus ihanaa!
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Harkitsen
Olen usein harkinnut aloittavani naisille tarkoitetun intiimihieronnan tarjoamisen. Olen 40 v mukavan näköinen mies ja uskoisin olevani vastinetta rahalle. Olisiko tällaiselle palvelulle oikeasti kysyntää, jos se tehtäisiin asiakkaan kotona? Kuinka moni uskaltaisi kokeilla. Itse olen pohjoisessa, joten alue olisi ehkä Oulu, Kemi, Rovaniemi
 
Hillomunkit
Miten se kirjoitetaan. Intialainen tapa aya... Alkaa on vaihtoehtolääkitystä ja tuon nimistä hierontaa. Nais tuttavani kävi ja puhkesi kullaan.
Siinä ei ole kyse aktista vaan samoin kuin tulla AP tapauksessa jos haluaa saa laueta-kin .
Sehän on hierontaa.
 
PoutaPäivikku
Mä olen myös tilannut kotiini yhden hyvän hierojan ja samaa hierojaa olen käyttänyt jo monta kertaa kun se on älyttömän taitava käsistään. Täällä hesassa ei ole montaa joka osaa hieroa oikeasti ja hyvin. Kannattaa kysellä onko hieroja ammattilainen vai joku harrastelija tai pervo, niitäkin on ihan liiaksi! Mulla on lievä liikuntavamma ja siksi on hienoa kun saan hierojan kotiini ja on tuttu ympäristö. Täällä hesassa on aika paljon tyrkyllä noita hierojia mutta ystäväni suositteli yhtä joka tekee "oikeata hierontaa naisille" ja en ole katunut. Kaiken kukkuraksi se on vielä aika komeekin.
Se hieronta tehtynä öljyllä on tosi mahtavaa ja siitä ei tosiaankaan voi olla kieltäytymättä kun kysytään, hierotaanko joka paikka. Ihanaa että tämmöinenkin palvelu on olemassa. Olen jopa "vahingossa";) koskenut sen kaluunkin siinä hieronnan aikana, eikä se siitä pelästynyt tai pahastunut. Yleensä otan tukea sen kiinteästä pyllystä etten putoa sängystä ja arvatkaa vaan onko kiihottavaa kun samalla hierotaan ihanan helläsi ja lempeästi alapäätä.
 
Hei
Alkuperäinen kirjoittaja PoutaPäivikku;10507915:
Mä olen myös tilannut kotiini yhden hyvän hierojan ja samaa hierojaa olen käyttänyt jo monta kertaa kun se on älyttömän taitava käsistään. Täällä hesassa ei ole montaa joka osaa hieroa oikeasti ja hyvin. Kannattaa kysellä onko hieroja ammattilainen vai joku harrastelija tai pervo, niitäkin on ihan liiaksi! Mulla on lievä liikuntavamma ja siksi on hienoa kun saan hierojan kotiini ja on tuttu ympäristö. Täällä hesassa on aika paljon tyrkyllä noita hierojia mutta ystäväni suositteli yhtä joka tekee "oikeata hierontaa naisille" ja en ole katunut. Kaiken kukkuraksi se on vielä aika komeekin.
Se hieronta tehtynä öljyllä on tosi mahtavaa ja siitä ei tosiaankaan voi olla kieltäytymättä kun kysytään, hierotaanko joka paikka. Ihanaa että tämmöinenkin palvelu on olemassa. Olen jopa "vahingossa";) koskenut sen kaluunkin siinä hieronnan aikana, eikä se siitä pelästynyt tai pahastunut. Yleensä otan tukea sen kiinteästä pyllystä etten putoa sängystä ja arvatkaa vaan onko kiihottavaa kun samalla hierotaan ihanan helläsi ja lempeästi alapäätä.
Todella hieno kirjoitus.
Kun tuota kuvausta lukee niin tulee itsekin hyvälle mielelle.
Suorastaan voi kuvitella itsensä siihen tilanteeseen.
Hieronta kun tehdään naisen ehdoilla, niin lopputuloskin on onnistunut.

Mutta kun siinä on mukana tuo eroottinen hieronta, niin rajoittuuko se siihen päältä hierontaan?
Ja miten se sitten lopetetaan, jos tuntemukset ovat menneet liian pitkälle?
Tietysti jos se perustuu aikaan niin silloinhan se loppuu kuin seinään.
Esimerkiksi tilattu tunti hierontaa, ja kun aika täyttyy niin alkaa laskun kirjoitus.
 
Todellakin
Alkuperäinen kirjoittaja PoutaPäivikku;10507915:
Mä olen myös tilannut kotiini yhden hyvän hierojan ja samaa hierojaa olen käyttänyt jo monta kertaa kun se on älyttömän taitava käsistään. Täällä hesassa ei ole montaa joka osaa hieroa oikeasti ja hyvin. Kannattaa kysellä onko hieroja ammattilainen vai joku harrastelija tai pervo, niitäkin on ihan liiaksi! Mulla on lievä liikuntavamma ja siksi on hienoa kun saan hierojan kotiini ja on tuttu ympäristö. Täällä hesassa on aika paljon tyrkyllä noita hierojia mutta ystäväni suositteli yhtä joka tekee "oikeata hierontaa naisille" ja en ole katunut. Kaiken kukkuraksi se on vielä aika komeekin.
Se hieronta tehtynä öljyllä on tosi mahtavaa ja siitä ei tosiaankaan voi olla kieltäytymättä kun kysytään, hierotaanko joka paikka. Ihanaa että tämmöinenkin palvelu on olemassa. Olen jopa "vahingossa";) koskenut sen kaluunkin siinä hieronnan aikana, eikä se siitä pelästynyt tai pahastunut. Yleensä otan tukea sen kiinteästä pyllystä etten putoa sängystä ja arvatkaa vaan onko kiihottavaa kun samalla hierotaan ihanan helläsi ja lempeästi alapäätä.
yhdenlainen alakoululaisen tekemä kirjoitus.
 
PoutaPäivikki
Todella hieno kirjoitus.
Kun tuota kuvausta lukee niin tulee itsekin hyvälle mielelle.
Suorastaan voi kuvitella itsensä siihen tilanteeseen.
Hieronta kun tehdään naisen ehdoilla, niin lopputuloskin on onnistunut.

Mutta kun siinä on mukana tuo eroottinen hieronta, niin rajoittuuko se siihen päältä hierontaan?
Ja miten se sitten lopetetaan, jos tuntemukset ovat menneet liian pitkälle?
Tietysti jos se perustuu aikaan niin silloinhan se loppuu kuin seinään.
Esimerkiksi tilattu tunti hierontaa, ja kun aika täyttyy niin alkaa laskun kirjoitus.
Hyvä hieroja tekee loppuun asti vaikka aika tulisi vastaan ja jos ei tee niin sitten hieroja vaihtoon. Mun hieroja ainakin hieroo niin kuin itse tahdon ja meille onkin kehittynyt aika läheinen suhde, vaikkakin ammattimainen.
Hierontaa on monenlaista ja hierojaa, joten kysymällä selviää jokainen asia, mutta lähtökohtahan on se että palvellaan asiakkaan toivomuksen mukaan tai niin ainakin pitäisi olla. Mä olen kysyny jo heti puhelimessa mitä haluan ja onnistuuko se, jos ei onnistu niin kiitos ja kuulemiin. Kaikkein ihaninta siinä hieronnassa on se että itse ei tarvitse tehdä mitään, vaan nauttii siitä hetkestä täysin rinnoin. Nykyiseen hierojaani olen niin tyytyväinen etten muita enää käytäkkään ja miksi vaihtaisin.
Kokeilemalla hyvän hierojan löytää.
 
Viimeksi muokattu:
KivaKiva
Kaikki yhteystiedot moderoidaan pois...mistä tuollasen nyt löytää?? Kerran kyllä kävin fysioterapeutilla jonka luona tuli sellainen olo että olisi voinut pyytää muutakin. Ajattelin silloin että mielikuvitukseni vaan laukkasi liian lujaa...
 
Tuulenhenkäys
Kaikki yhteystiedot moderoidaan pois...mistä tuollasen nyt löytää?? Kerran kyllä kävin fysioterapeutilla jonka luona tuli sellainen olo että olisi voinut pyytää muutakin. Ajattelin silloin että mielikuvitukseni vaan laukkasi liian lujaa...
S-Treffit on "tasokasta" hierontaa ja muitakin mutta tähän olen tyytyväinen. On hellä ja huomaavainen ja hieronut ammatikseen jo pidempään.
 
Viimeksi muokattu:
Liisa74
Täällä lapissa on jo eräs mies hieroja joka tekee kotikäyntejä naisten luo. Eräänä v-loppuna soitin hänelle ja kysyin oliko aikaa tulla. Tunnin päästä mies oli ovella reppuselässä missä oli rasvat mukana. Riisuin itseni alasti ja menin sängylle makaamaan. Minulle oli selvää että hän hieroisi minut myös intiimisti ja niinhän se teki. Oli aivan mahtavat orgasmit ja oisin halunnut tehdä muutakin hänen kanssa, mutta tällä kertaa aikamme oli rajallinen, joten taidan soittaa tänään hänet käymään taasen meillä ;)

Suosittelen kyllä kaikille naisille jos saatte miehen yhteystiedot jostakin, että ottakaa yhteyttä

Hän asuu muuten Torniossa ja on kiinteä vartaloinen ;)
 
Plaza-tiimi
Pistän ketjun kiinni kohta jos täällä jaellaan vain yhteystietoja.
Ja muistakaa, että tässä ketjussa vain keskustellaan aiheesta, ei mainosteta omia palveluja jne.
 
kauan kaivannut
On täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää ettei ketään tai mitään tiettyä saa täällä mainostaa. Mutta ongelma onkin mistä noita hierojia löytää? Naishierojia kun miehille kyllä löytyy. Ei pal tartte vaivaa nähdä. "Kuulin tuttavalta" ei nyt pitkälle auta. Mainostaako nää miehet itteensä jotenkin jossain (muualla kuin keskustelupalstalla huom!!) ja saako sitä mainoskanavaa edes "mainostaa". Jotenkin tuntuu niin hullulta että naiset saa tyrkyttää itteensä miehille mut miehet ei itteensä naisille. Kävi näjet mielessä että kun viron naiset on yritteliäitä, niin olisko siellä miehetkin? Vai liian laiskoja/kykenemättömiä? ;-)
 
Nauttijaenkeli
S-Treffeillä saa kaksi hyvää hierontaa yhden hinnalla joka on oikeata hierontaa. Olkaa tarkkoina kenen luokse menette sillä niitä hierojia on moneen lähtöön. On myös sellaisia jotka eivät ole hieroneet muuta kuin omia pallejaan ja siinä on niitten hierontakokemus. Mulla on kanssa vakio hieroja ja meidän suhde on läheinen ja hellä. Kaikki tehdään jus niin kuin toivon eikä koskaan ole yritetty mitään ylimääräistä. Joka kerta kerron toivomukseni miten hierotaan ja mistä ja näin aina tapahtuu. Kerran pyysin pelkkää hivelyä joka puolelta ja se vasta tuntui ihanalta. Koska me olemme asiakkaita niin meillä on myös määräntävalta tai sitten ei kannata varata aikaa.
Nytkin on varattu puolentoista tunnin hieronta huomiseksi ja nyt jo odotan sitä innolla. Hieroja hieroo mut omalla sohvallani, eli ei tarvitse edes lähteä ulos, helppoa :))
 
Kannataa
S-Treffeillä saa kaksi hyvää hierontaa yhden hinnalla joka on oikeata hierontaa. Olkaa tarkkoina kenen luokse menette sillä niitä hierojia on moneen lähtöön. On myös sellaisia jotka eivät ole hieroneet muuta kuin omia pallejaan ja siinä on niitten hierontakokemus. Mulla on kanssa vakio hieroja ja meidän suhde on läheinen ja hellä. Kaikki tehdään jus niin kuin toivon eikä koskaan ole yritetty mitään ylimääräistä. Joka kerta kerron toivomukseni miten hierotaan ja mistä ja näin aina tapahtuu. Kerran pyysin pelkkää hivelyä joka puolelta ja se vasta tuntui ihanalta. Koska me olemme asiakkaita niin meillä on myös määräntävalta tai sitten ei kannata varata aikaa.
Nytkin on varattu puolentoista tunnin hieronta huomiseksi ja nyt jo odotan sitä innolla. Hieroja hieroo mut omalla sohvallani, eli ei tarvitse edes lähteä ulos, helppoa :))

Mun naapurin poika opiskellee hierojaksi ja käynyt selkävaivojen takia hieromassa. Rasvaa hyvin ja hieroo nautisnollisesti, rasvaa ja hieroo pyyhkeenkin alta jos haluan. Kun antaa tippiä lisää saa kunnon hieronnan miten haluu. Odotan että mies lähtee töihin että saa KUNNON hironnan. Pitää sitä vanhoilla päivillä nauttia kun on mahdollisuus, omasta kun ei ole tyydyttäjäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hierojamies30
On täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää ettei ketään tai mitään tiettyä saa täällä mainostaa. Mutta ongelma onkin mistä noita hierojia löytää? Naishierojia kun miehille kyllä löytyy. Ei pal tartte vaivaa nähdä. "Kuulin tuttavalta" ei nyt pitkälle auta. Mainostaako nää miehet itteensä jotenkin jossain (muualla kuin keskustelupalstalla huom!!) ja saako sitä mainoskanavaa edes "mainostaa". Jotenkin tuntuu niin hullulta että naiset saa tyrkyttää itteensä miehille mut miehet ei itteensä naisille. Kävi näjet mielessä että kun viron naiset on yritteliäitä, niin olisko siellä miehetkin? Vai liian laiskoja/kykenemättömiä? ;-)
Hei! Mielenkiintoinen keskustelu täällä käynnissä sillä itse tarjoan naisille öljyhierontaa, rauhallisessa ja yksityisessä paikassani eteläisessä Suomessa, tai sopimuksen mukaan myös asiakkaan kotona. On vain ollut hyvin vaikeata eriytyä noista "kaikenlaisista" hierojista mitkä ilmottelee seksisivuilla. Olen 30-Vuotias, 190cm pitkä, tumma ja komea nuorimies ja minulla on hoikka/lihaksikas vartalo.
 
Viimeksi muokattu:
n27
Hei! Mielenkiintoinen keskustelu täällä käynnissä sillä itse tarjoan naisille öljyhierontaa, rauhallisessa ja yksityisessä paikassani eteläisessä Suomessa, tai sopimuksen mukaan myös asiakkaan kotona. On vain ollut hyvin vaikeata eriytyä noista "kaikenlaisista" hierojista mitkä ilmottelee seksisivuilla. Olen 30-Vuotias, 190cm pitkä, tumma ja komea nuorimies ja minulla on hoikka/lihaksikas vartalo.

Minä ainakin löysin googlen kautta minun vakkarihierojani, niinkin vaikealla hakusanalla kuin "eroottinen hieroja" :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Paksumela
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä