Eroottista iltaseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mussukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja "Mussukka":
Hei erotiikasta pitävät naiset!
Täällä yksinäinen mies seuraa vailla, Haluaisin kirjoitella.

Hei vaan Mussukka. Täältä Pertunmaan vanhainkodista kirjoittelen. On oma huone ja oma tietsikka. Iltalääkkeet on jo otettu, ja nyt olen virittäytynyt lukemaan sinun eroottista avaustasi. Ikää on 78v ja painoa toistasataa kiloa, mutta eihän se näin virtuaalisuhteessa mitään merkitse. Jos meille vakavampaa kehkeytyy, voit tulla minua katsomaan ja yöpyä huoneessani jos yöhoitajat antavat luvan.

Jännityksellä odotan viestiäsi. Oops, pikkuisen märkäkin jo olen, kai arvaat, mistä kohtaa, hih. Kirjoittele vaan vaikka riettaasti minulle, jos vaikka kastuisin lisää.

Heipä hei"
Himothan ne on hiirelläkin sanotaan, Hyvin olet säilyttänyt halusi. Täällä kanssa penis tanassa, odottaa mitä tuleman pitää. Kuinkas on saannin laita, milloin olet saanut kunnon kyydit. Aloita vaan valmiiksi jo hyväily, kohta saat kunnon kyydit.

Alkuperäinen kirjoittaja "Mussukka":
Heipä hei"
Himothan ne on hiirelläkin sanotaan, Hyvin olet säilyttänyt halusi. Täällä kanssa penis tanassa, odottaa mitä tuleman pitää. Kuinkas on saannin laita, milloin olet saanut kunnon kyydit. Aloita vaan valmiiksi jo hyväily, kohta saat kunnon kyydit.

Pari vuotta sodan jälkeen sain kunnon kyydit, se oli yksi renkipoika, joka nussi minua suuhun ensiksi, sitten perseeseen ja lopuksi vittuun. En sen jälkeen ole saanut keneltäkään, mutta jos vaikka sinulta nyt saisi turpeata kyrpää. Voisin sitten huomenissa kertoilla muille vanhuksille täällä, miten ihana panomies minulla oli viime yönä.