Eroottista psykoterapiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jahas

Uusi jäsen
05.06.2012
1
0
1
Taina oli käynyt Reiman vastaanotoilla jo parisen vuotta. Hän kävi terapiassa, koska menneisyyden asiat olivat alkaneet haitata nykypäivää liiaksi. Hän ei ollut saanut puoleen vuoteen nukutuksi yhtään kunnon yötä, kun lapsuuden valvotut yöt kummittelivat mielessä. Alkoholia rajusti ottanut isä herätti huutamisellaan tuolloin koko perheen tullessaan kapakasta. Taina oli kerrannut näitä muistoja, ja saanut kosketuksen pitkään piilossa olleesseen vihan tunteeseen, mistä toipumisprosessi pääsi kunnolla vauhtiin. Reiman tyylinä oli läsnäolevan kuuntelun lisäksi myös kertoa omia tietojaan asioista; joskus hän pääsi oikein paasaamisenkin makuun. Taina tykkäsi terapeutistaan, niin kuin usein terapia-asiakkaille käy.

Eräänä päivänä Tainan astuessa Reiman karuun vastaanottohuoneeseen hän tunsi lämpöä ja iloa jo heti kättelyssä. Päivän tapahtumia, tuntemuksia ja ajatuksia hän kertoili kummallinen värinä sisimmässään. Kertoessaan yksinäisyydestään ja kaipuustaan hän yhtäkkiä ymmärsi, että selittämätön olo kertoi SUURESTA HALUSTA ja INTOHIMOSTA. Sellaista Taina ei ollut uskaltanut tuntea kenenkään kanssa koskaan. Häntä alkoi hillittömästi naurattaa.
-Mikä naurattaa?, Reima kyseli hymyillen.
-Äh, en voi kertoa. Kaikesta muusta voin kyllä puhua, mutta tämä on niin noloa ja kiellettyä.
-Niinkö? Reima odotti kiinnostuneena jatkoa, jonka tiesi kyllä ennen pitkää pulpahtavan esille.
-Tämä liittyy seksiin, Taina kuiskasi hetken kuluttua ja naurahti nolona, samalla kun tunsi kostuvansa perusteellisesti. Hän huomasi miettivänsä Reiman vaatteiden alla olevaa alastonta miehen kroppaa, ja kuvitteli, miltä reimamainen naiskentelu mahtaisi tuntua. Ilo ja halu kuplivat hänen sisällään.
-Seksi onkin aihe, joka ei ole vielä aikaisemmin esiintynyt istunnoissamme, Reima lausahti antaen siten luvan tällekin aiheelle.
-Tarvitsisin vähän konkreettista apua, sillä minussa on herännyt suuri halu naida kanssasi Reima, Taina rohkaistui sanomaan.
Reimalta meni hetkeksi konseptit sekaisin. Hän tiesi, että ammattilaisterapeutti ei missään tilanteessa naisi potilaidensa kanssa, olivat nämä kuinka viehättäviä hyvänsä. Taina oli pienikokoinen ja punatukkainen, hän pukeutui aina mustiin farkkuihin ja tummiin t-paitoihin. Hän ei ollut vielä kunnolla löytänyt naisellista puoltaan, mutta jotain uutta ja aistillista hänessä hehkui tämän seksuaalisen heräämisen vuoksi. Reima tunsi oman halunsa heräävän, housun etumusta alkoi kiristellä ja hän katseli lempeästi Tainaa.
-Alat selvästi tuntea todellista luottamusta täällä Taina, kun sinussa herää tällaista. Minun rooliini terapeuttina ei ikävä kyllä kuulu tällaisen avun antaminen. Sinulla, kuten kaikilla tyttölapsilla on ollut tuossa neljännen ikävuoden vaiheilla suuri seksuaalinen halu isäänsä kohtaan. Tässä halussa on se huono puoli, että se ei koskaan saa tulla tyydytetyksi, hyvä isä torjuu tyttärensä yritykset ryhtyä äidin kilpailijaksi lempeästi, mutta määrätietoisesti. Tuolloin ja yleensäkin lapsuudessa mielessä pyörivät fantasiat ovat seksuaalisuuden polttoainetta koko elämän ajan.
-Wau, tämä on siis ihan ok ja normaalia! Taina huudahti sädehtien. Olen siis alkanut tuntea jotain myönteisiä tunteita… ja se on valtavan hyvä. Kiihottuminen on mahtava tunne. Tuntuu kuin olisin täynnä energiaa! Aaah, mun täytyy lähteä tarjoutumaan jollekin toiselle! Tahdon päästä kokeilemaan tätä juttua! Onkohan täällä vielä se komea siivooja paikalla? Taina huudahti kiihottuneena tarkoittaen terapeutin talossa siivouksista huolehtivaa, lihaksikasta ja aina iloisesti hyräilevää neekeriä.
Reima säikähti hieman Tainan innostuneisuutta ja oli juuri ryhtymässä toppuuttelemaan, kun huomasi pilkkeen asiakkaansa silmäkulmassa. Taitaa skoijata. Tainahan kehittyy hienosti. No, tähän leikkiin on hyvä lähteä mukaan.
-Ai Dan vai? Juu hän on sähäkkä mies, hoitelee tämän talon naisia kaiket päivät sihteeristä johtajiin. Hän saattaa olla tälläkin hetkellä hässimässä sitä alakerran hammaslääkäritärtä, kun tuo poran ääni kuuluu sieltä lakkaamaatta. He yrittävät peittää lemmenporauksen ääniä.
-Samperi sentään, minä menen ja poraan reiät sen ämmän varpaisiin!!! Taina huudahti melkein oikeesti mustasukkaisena.
-Palataksemme asiaan, pyöriikö sinun mielessäsi Taina oikeasti joitain seksuaalifantasioita? Niistä voi löytää paljon mielenkiintoista, kun haluaa tutkia mieltä, samoin kuin unistakin.
Unista he olivat puhuneet paljon, ja niistä Tainan oli helppo puhua. Mutta seksifantasiat? Nehän olivat ihan sairaita, ei niistä voinut puhua. Tainaa pelotti ja hävetti. Pöh, pelkoja päin tässä oli menty jo niin monta kertaa, että kyllä se nytkin onnistuisi.
-Mä laitan usein kännykän äänettömälle ja menen lämpimään vaahtokylpyyn. Siellä mä hivelen itseäni ja kuvittelen, miten…
- Kerro tämä kuvitelma niin kuin unetkin preesens-muodossa, jooko?
- Okej, siis mä astun koululuokkaan. Olen vasta viidentoista vanha. Siellä on koulumme kaikki miesopettajat odottamassa mua rangaistavaksi. Suurin osa niistä on vähän vanhempia vain kaksi alle kolmekymppistä. Mä tiedän tehneeni jotain tosi tuhmaa, ja siitä seuraa tunnin rangaistussessio. Partasuinen harmaahapsinen mantsanopettaja vetää minut määrätietoisesti käsivarresta kohti opettajanpöytää. Muut opet katsovat paheksuvasti mutta kummallinen kiimainen odotus silmissään. Partasuu nostaa minut pöydälle nelinkontin ja vetää housuni alas nopeasti ja tottuneesti. Sitten hän läpsii pyllyäni pitkään. Toiset tulevat ihan pöydän viereen ja vetävät paitanikin pois. Partasuun läpsäykset muuttuvat yhtäkkiä hyväilyiksi, joita hänen käsiensä lisäksi alkavat myös toisten kädet tekemään. Tunnen käsiä joka puolella kehoani. Tottuneita käsiä, paljon käsiä, miehisiä käsiä ja kiihotun. Alan huohottaa. Nyt alapääni kohdalle on siirtynyt kolmekymppinen matikanopettaja, pieni rillipää, jonka käsi osuu kuin vahingossa perusteellisesti kostuneeseen vakooni. Minulta pääsee ynähdys. Nyt alkavat muutkin kädet etsiytyä rinnoilleni ja rakkaudenpesääni yhä uudestaan ja uudestaan. Sitten äikän maikka, viisikymppinen atleetti alkaa nuolla minua kaikkialta, osuen myös klitorikseen silloin tällöin.
- Maikat ovat sopineet marssijärjestyksestä selvästi etukäteen, koska nyt siirtyy yksi toisensa alapääni kohdalle ja työntää kullinsa sisälleni. Mutta vain kerran. Se ON kiihottavaa. Mitä hitaammin vuorossa oleva malttaa minuun työntyä sen kutkuttavammaksi oloni käy. Jokaisen kosketus on erilainen, jokaisen kyrpä työntyy erilailla. Ensimmäisen kierroksen jälkeen jokainen saa työntyä kaksi kertaa ja sitten kolme, moni heistä tulee jo sillä kierroksella ja minä myös äikänmaikan ollessa vuorossa. Hän on myös ainoa, joka kykenee pitämään kutinsa yli kymmeneen. Lopulta hän nai mua kunnolla loppuun asti, eikä kumpikaan laske mitään kun orgasmit tulevat yhtä aikaa...
- Mielenkiintoista, todellakin, sanoi Reima. Tässä on paljon tutkimisen arvoista. Huomasitko muuten, mitä kätesi teki koko kertomuksen ajan?
- Ai tämäkö? Hmm, taisin hyväillä itseäni pikkasen sieltä sun täältä, koska olen to-to-todella kiiihottunut!! Taina takelteli punaisena.. Aika taitaa olla lopussa vai mitä?
- On tosiaan aika päästää sinut menemään. Seuraavalla kerralla käymme läpi lisää fantasioitasi ja tutkailemme niitä perusteellisesti.
Taina lähti vapisevin polvin vastaanottohuoneesta. Hän oli täysin poissa tolaltaan: tunteet tekivät villejä kuperkeikkoja, ajatukset pyörivät kerrotun ympärillä ja mieli vei seksikumppanin hakuun.

Yhteistyössä