Erosta ja lapsista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Ero tulossa. Koen että on oikea ratkaisu, mutta mitä jos en pysty olemaan erossa lapsista? Vuoroasuminen tulisi kyseeseen, 2 viikkoa, ja mies ei suostu muuhun... Lapset 12, 9 ja 6v. Tuntuu todella pahalta. Itse olen aloitteentekijä eroon. Eikai pelkästään lasten ja tottumuksen takia suhteeseen kannata jäädä..

Meille tuli ero miehen kanssa vähän yli kuukausi sitten. Meillä lapset on 2, 4 ja 9 vuotiaat. Alusta asti sovittiin, että lapset on viikko ja viikko. Vaihto sovittiin lopulta perjantaiks.

Ihan hyvin on menny lapsilla alkujärkytyksen jälkeen ja ne pitää nyt mun kämppääkin kotinaan vihdoin (mies osti mut ulos meidän ent. yhteisestä omakotitalosta).

Jos 2 viikkoo tuntuu liian pitkältä ajan, kannattaa sopia se viikko kerrallaan.

Ei pidä.

Aloittakaa sitten mieluummin vuoroasuminen, 1 viikko kerrallaan... Ei sinun kaikkeen tarvitse suostua vaikka tietenkin miehelläkin on oikeus lapsiin. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika tuolle kuusivuotiaallekin, senkin takia sopisi paremmin viikko kerrallaan...

Piti laittaa vielä, että paljon voimia. Ero on aina raskasta, vaikka eroisitte kuinka sovussa. Ainakin mulla on vielä tosi vaikeeta, itku tulee hetkesssä.

Halit sulle ja lasille kans. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ei pidä.

Aloittakaa sitten mieluummin vuoroasuminen, 1 viikko kerrallaan... Ei sinun kaikkeen tarvitse suostua vaikka tietenkin miehelläkin on oikeus lapsiin. Kaksi viikkoa on aika pitkä aika tuolle kuusivuotiaallekin, senkin takia sopisi paremmin viikko kerrallaan...

Näin minäkin ajattelen. Liian pitkä aika nuorimmalle.

Minusta lapset ovat jo niin isoja, että voisitte kaikki viisi istua saman pöydän ääreen sopimaan asiasta. Kuunnella, mitä lapset itse toivovat. Ja mitä te vanhemmat toivotte.

mutta minusta tuo vuorosysteemi ei ole paras mahdollinen lasten kannalta. Tai en tiedä mut toteutuuko siinä aina lapsen etu. Siis aatelkaapa itse et joutuisitte vaihtamaan viikon välein kotia.

Alkuperäinen kirjoittaja nameless:
Piti laittaa vielä, että paljon voimia. Ero on aina raskasta, vaikka eroisitte kuinka sovussa. Ainakin mulla on vielä tosi vaikeeta, itku tulee hetkesssä.

hei, ei kaikki ala heti ryyppäämään vaikka ero tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja yleistetään taas!:
Alkuperäinen kirjoittaja nameless:

hei, ei kaikki ala heti ryyppäämään vaikka ero tulee..

LAPSILLE... :whistle:

Yhteistyössä