erotakko vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh??

Vieras
Ollaan oltu 9vuotta yhdessä ja meillä on 3 lasta.
Riitelemme useasti tai mies riitelee ja itse olen hiljaa,koska en halua lasten aikana huutaa jne.
Olen pitkään miettinyt eroa ja nyt saisin asunnonkin(1.7),mutta alan jo katua päätöstäni toisaalta,olen suorastaan uupunut miettimään..Yölläkin asia valvottaa..

Mieheni on aika äkkipikainen luonteeltaan ja harrastaa todella paljon,ei jää aikaa parisuhteelle juurikaan.Lasten kanssa hän viettää paljon aikaa..
Mieheni ei yleensä anna minun sanoa juurikaan mielipiteitäni ,vaan alkaa samantien huutamaan,että kaikki on minun syytä ja olen pilannut kuulemma kaiken=/
Emme nykyään puhu mitään,seksistä puhumattakaan..
Ja mieheni saattaa (ja lähteekin)esim.juoksemaan sanomatta mitään..Ei kuulemma tartten kysellä lupia??
Lapsemme on 8v,6v&4v..Lapset ovat kovasti isän lapsia ja heille ero olisi todella vaikea..
Mitä ihmettä teen...

Enpä tiedä itse tiedät parhaiten.
Lapsiperheen elämä on hektistä , suosittelen yrittämään jos löytyis joku koko perheen "harrastus/juttu) mitä voisitte tehdä yhdessä .
Oletteko jutelleet miehen kanssa yhdessä tilanteesta , subn fiiliksistä , mahdollisesta muutosta ?

Tietääkö mies vielä että olisit muuttamassa pois? Ehkä teille tekisikin ihan hyvää asumusero, vaikka lasten kannalta se onkin huono juttu.. Minun mielestä suhteen eteen (kun lapsiakin on) pitäisi tehdä ensin ihan kaikkensa ennen eroa. Eli käydä vaikka jossain parisuhdeterapeutilla tai mitä kaikkea niitä nyt on. Tai sitten on niitä leirejäkin, mikä varmaan voisi olla ihan hyvä vaihtoehto (ei mieskään pääsisi pakoon harrastuksiinsa).

[QUOTE="aloittaja";23748377]Olen puhunut mieheni kanssa,mutta hänen mielestään ei ole mitään ongelmaa tai jos on niin vika on minussa=/[/QUOTE]

Mies pakenee tilannetta omiin harrastuksiinsa :(
Puhetta peliin jos haluat yrittää vielä niin tee se miehelle selväksi ja kerro sun toiveista ja TÄRKEINTÄ kysy myös miehen toiveista.

[QUOTE="mä";23748386]Mies pakenee tilannetta omiin harrastuksiinsa :(
Puhetta peliin jos haluat yrittää vielä niin tee se miehelle selväksi ja kerro sun toiveista ja TÄRKEINTÄ kysy myös miehen toiveista.[/QUOTE]

Ah, niin ihanan kukkahattuista

Jos joku luulee ,etten ole kertonut miehelleni 9v parisuhteen aikana toiveistani tai kysynyt hänen toiveistaan ,niin pöhköpitää jo olla=/
Juu,mies pakenee ongelmia harrastaen noin 2-4 tuntia päivässä ja viikonloppuisin 5-6H päivässä..

[QUOTE="aloittaja";23748377]Olen puhunut mieheni kanssa,mutta hänen mielestään ei ole mitään ongelmaa tai jos on niin vika on minussa=/[/QUOTE]

No, silloin tuossa ei kai ole vaihtoehtoja :( Yksin on hankala saada parisuhdetta toimimaan, etenkin jos miehessä ei omasta mielestään ole mitään vikaa. Oletteko pystyneet juttelemaan ihan rauhassa kertaakaan erosta? Että miten käytännössä kaikki menee, kuinka usein mies näkee lapsia tai jääkö lapset ylipäätään kenelle? Luulisi tuon havahduttavan miehen tajuamaan että ero ihan oikeasti tulee ja TEILLÄ on ongelmia.

Emme ole pystyneet erosta rauhassa ,koska mieheni ei siihen kykene=/
Alkaa saman tien huutamaan ja käskee tyyliin suksia v#ttuun..
Lapset tietysti lähtee minun mukaan ja isä saisi heidät luokseen joka toinen viikonloppu...
Ja olen sanonut ,että näin asiat etenee,mutta en ole varma onko hän kuullut sitä,oman huutonsa läpi..Minä ei huuda tai sano vastaa ,koska se pahentaa tilannetta vielä lisää ja lapset siitä kärsisi=(

[QUOTE="aloittaja";23748425]Emme ole pystyneet erosta rauhassa ,koska mieheni ei siihen kykene=/
Alkaa saman tien huutamaan ja käskee tyyliin suksia v#ttuun..
Lapset tietysti lähtee minun mukaan ja isä saisi heidät luokseen joka toinen viikonloppu...
Ja olen sanonut ,että näin asiat etenee,mutta en ole varma onko hän kuullut sitä,oman huutonsa läpi..Minä ei huuda tai sano vastaa ,koska se pahentaa tilannetta vielä lisää ja lapset siitä kärsisi=([/QUOTE]

Mä en ylipäätänsä sietäisi tuollaista haistattelua puolisolta ollenkaan. Kuulostaa vähän siltä, ettei miehesi kunnioita sinua ollenkaan ja eikö se kunnioitus ole kuitenkin aika tärkeä asia parisuhteessa?