Erotakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa

Vieras
Asutaan oman perheen kanssa miehen vanhempien talossa. Talo on iso joten tilaa on. En vain enään jaksa asua täällä keskellä ei mitään ilman ajokorttia. Miehen veli myös terrorisoi lapsellisella käytöksellään joka anopin mielestä on niin hauskaa että itkettää. Mies ei tahdo muuttaa kerrostaloon, omakotitaloon tuskin olisi varaa. Itse en enään jaksa. Olen asiasta jo vuoden yrittänyt miehen kanssa puhua, tuloksetta. Mitä helvettiä minä teen? Miten mä saan tuon ihanan urpon mieheni tajuamaan tilanteen? Hänen on täällä hyvä olla, hän tykkää. Puhuminen ei tunnu menevän jakeluun. Erota en tahdo. Rakastan miestäni ja hän on todellakin mahtava isä.

Mä en asuis päivääkään anopin kanssa saman katon alla, vaikka olis hehtaarin tilat. Ja KYLLÄ mies se aika nopeasti tajuaisi, ei menis vuotta yrittämiseen. Ei mun mieskään suostuis asumaan mun vanhempien kanssa loppuikäänsä. Ootko antanu tota esimerkkiä hänelle, että asuisiko sun vanhempien kanssa. Yritä nyt saada joku muutos tohon, hyvä ihminen!!! Onks tää joku maatila vai mitä hittoa te kaikki siellä samassa bunkkaatte????

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä tätä tapausta:
Mä en asuis päivääkään anopin kanssa saman katon alla, vaikka olis hehtaarin tilat. Ja KYLLÄ mies se aika nopeasti tajuaisi, ei menis vuotta yrittämiseen. Ei mun mieskään suostuis asumaan mun vanhempien kanssa loppuikäänsä. Ootko antanu tota esimerkkiä hänelle, että asuisiko sun vanhempien kanssa. Yritä nyt saada joku muutos tohon, hyvä ihminen!!! Onks tää joku maatila vai mitä hittoa te kaikki siellä samassa bunkkaatte????

Olen sanonut esimerkin. Siitä menee vain pohja sen takia että mä kyllä tulen anopin kanssa hyvin toimeen mutta itse en tule oman äitini kanssa toimeen joten se siitä sitten. On maatila johon kuuluu peltoa, eläimiä ja metsää. Sen takia muutettiin tähän että oltais apuna, ennen asuttiin jokusen kilometrin päässä mutta se meni älyttömäksi kun aina oltiin kuitenkin täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
entäs jos ajat sen kortin?
pääsisit ainkin välillä pois sieltä..jos siis sulla olis myöskin se auto käytössä.

Kortti on työn alla. Kunhan saisi nyt ensiksi rahaa vähän säästettyä. Auto olisi kyllä käytössä.

Eikö siellä miehen kotitilalla ole lääniä johon rakentaa omakotitalo?

Meinaan ett'ä talopaketteja saa halvallakin. Esim. Älvsbytalo, Jukka-talo ja montaa muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tupakkarulla:
Muutat vaan veke lapsien kanssa niinkuin minä... Kyllä se mies perään juoksee

Tämä on helpommin sanottu kuin tehty. Ensinnäkin täältä ei tuosta vaan saa asuntoa, sen verran on vähän niitä vapaina. Pitäisi muuttaa kauemmaksi ja siihen taas tulee se ajokortin puute vastaan, koska ei täällä ole kauppoja siellä missä olisi asuntoja.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Meinaan ett'ä talopaketteja saa halvallakin. Esim. Älvsbytalo, Jukka-talo ja montaa muutakin.

Ei ole rahaa edes siihen ajokorttiin joten talon rakentaminen olisi myös aika vaikeaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei ole rahaa edes siihen ajokorttiin joten talon rakentaminen olisi myös aika vaikeaa...

Ja miten edes voit yksinhuoltajaksi heittäytyä ellei rahaa ole? Eikö kumpikaan teistä ole töissä?

Minä en jättäisi miestä noiden asioiden vuoksi jos häntä rakastaisin kuten sinä sanoit rakastavasi. Sen ajokortin kyllä hankkisin minäkin ja jonkun harrastuksen/työn jos lähellä sellaisia on.

Montako lasta ja mitkä iät?

No voitteko vaikka sopia miehen kanssa että asutte tuolla lailla pari vuotta, sitten muutatte omillenne ja yhdessä teette elämää niin että sinä saat sen ajokortin (se kiva anoppihan voisi ehkä vähän jeesata? =))
Tehkää diili että nyt miehen haluamalla tavalla ja lyökää lukkoon joku vuosi milloin sinun haluamallasi tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ja miten edes voit yksinhuoltajaksi heittäytyä ellei rahaa ole? Eikö kumpikaan teistä ole töissä?

Minä en jättäisi miestä noiden asioiden vuoksi jos häntä rakastaisin kuten sinä sanoit rakastavasi. Sen ajokortin kyllä hankkisin minäkin ja jonkun harrastuksen/työn jos lähellä sellaisia on.

Montako lasta ja mitkä iät?

Molemmat meistä on töissä. Mies päivätöissä ja mä käyn iltaisin ja viikonloppuisin tekemässä keikkaluontoista työtä. (Saan kuitenkin niistä enempi rahaa kuin kelalta) Rakastan toki miestäni, hän on ihana. Harrastuksia haluisinkin mutta ne työni on jo hirveätä sumplaamista kun tilalla pitäisi tehdä sitä, tätä ja tuota. Lisäksi kaikki harrastusjutut täällä on aika rajalliset. Lapsia on 3 ja kaikki alle 6-vuotiaita.

Alkuperäinen kirjoittaja kökäle:
No voitteko vaikka sopia miehen kanssa että asutte tuolla lailla pari vuotta, sitten muutatte omillenne ja yhdessä teette elämää niin että sinä saat sen ajokortin (se kiva anoppihan voisi ehkä vähän jeesata? =))
Tehkää diili että nyt miehen haluamalla tavalla ja lyökää lukkoon joku vuosi milloin sinun haluamallasi tavalla.

Tämä vois olla ihan hyvä. Täällä tilalla on paljon remonttihommia ja voisin yrittää ehkä sopia että kun kaikki paikat on remontoitu niin muutettais? Noihin remontteihin menee ehkä parisen vuotta. Kiitos sinulle.

Ilmoitin tänään miehelle lopullisesti että mä lähden ja mies saa tulla mukaan tai olla tulematta. B) Aion/aiotaan ihan rauhassa etsiä uutta asuntoa, ei oikeastaan väliä että löytyykö kuukaudessa vai vuodessa, kunhan on mieluisa asunto.

Yhteistyössä