Hae Anna.fi-sivustolta

Erotako vai ei

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Suga, 20.05.2018.

1. Suga Vierailija

Mietin kovasti erotako lopullisesti vai kannattaisiko yrittää uudelleen. Tällä hetkellä tuntuu että ero olisi kuitenkin paras. Välillä taas tuntuu, että ero ei olisikaan välttämättä se oikea ratkaisu. Periaatteessa olemme puolisoni kanssa jo eronneet, vaikka avioeroa ei ole laitettu vireille. Erosimme ja aika pian puolisolla oli uusi kuviossa. Jonkin ajan kuluttua selvisi, että hänellä oli ollut suhde jo muutama kuukausi ennen "virallista" eroa. Ennen tätä lopullista totuutta kaikesta, löysimme toisemme uudelleen, niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla, jonka takia mietinkin mitä tehdä. Löysimme ihan uuden ulottuvuuden suhteeseemme. Kolmaspyörä on pois kuvioista, tästä olen varma ja puolisoni katuu aidosti tapahtunutta ja tekee (nyt) kaikkensa meidän eteen. Olemme hakeneet apua, niin yksin kuin yhdessä. Minulle vastataan kaikkiin kysymyksiin ja avoimuus on välillemme löytynyt uudestaan. Puolisoni haluaa meidän yhteistä tulevaisuutta enemmän kuin mitään muuta, mutta minä olen epävarma siitä, mitä minä haluan. Miten te, jotka olette olleet vastaavassa tilanteessa, olette saaneet selkeytettyä itsellenne sen, mikä on parasta juuri sinulle? Tiedän, että mikäli päädymme jatkamaan, tulee suhteemme muuttumaan, ehkä jopa paremmaksi mitä se aikaisemmin oli. En vaan tiedä kuinka voin päästä tästä kaikesta yli niin, ettei se satuttaisi niin paljon. Mikäli eroamme, tiedän että pärjäisin myös silloin. Lapsia meillä ei ole ja siksi pohdinkin, että jäänkö tähän vain siksi, että tämä on tuttua ja turvallista vai onko syvällä sisimmissäni vielä syviä tunteita toista kohtaan. Mikä sinut on saanut pysymään suhteessa pettämisen ja valehtelun jälkeen?

2. vierailija Vierailija

Vain se että saa lapset siihen ikään, että pärjäävät. En näe mitään muuta syytä jatkaa. Joka kerran kun miehesi rakastelee kanssasi et voi olla ajattelelmatta sitä mitä hän teki sinulle. Petti suhteestanne luottamuksen ja se on ainutkertainen.

3. ei leikin asia Vierailija

Niin kauan kun on epävarma, erotako vai ei, ei kannata ryhtyä eroa hakemaan. Siitä asiasta , siis eropäätöksestä, pitää olla 100% varma, ennen kuin alkaa eroa toteuttamaan.
    Anteeksianto on olemassa kaikille, mieti sitä vaihtoehtoa.
    Jos mies on käyttäytynyt typerästi, pyytäköön sinulta anteeksi!

4. vierailija Vierailija

Miksi kolmas pyörä on pois kuviosta. Kolmas pyörä jätti? Ja miehellä ei ollut mihin palata. Mieti.

5. vierailija Vierailija

Kun ei ole lapsiakaan, niin eroat tietenkin. Äijä kävi kokeilemassa muualla eikä ihan satasella napannut, mietti että vanhassa vara parempi...niin kauan kun jtkn parempaa ilmenee.

6. vierailija Vierailija

Mies jätti kolmannen, koska halusi selvitellä tilanteen minun kanssa. Tajusi pilanneen kaiken minun kanssa ja jatkaminen kolmannen kanssa ei tuntunut hyvältä/oikealta. Kolmas pyörä olisi halunnut jatkaa suhdetta. T: ap

7. vierailija Vierailija

Aina kannattaa erota! Ilman sitä ei voi käydä vapaasti vieraissa. Riittävästi vapaata, niin voi relata parisuhteessa. Aika aikaa kutakin...

8. vierailija Vierailija

Porukassa yhden vainoaminen tuo joillekin yhteisöllisyyttä, iloa, kipinän

Organized Stalking is a form of terrorism used against an individual in a malicious attempt to reduce the quality of a persons life so they will: have a nervous break-down, become incarcerated, institutionalized, experience constant mental, emotional, or physical pain, become homeless, and/or
    commit suicide. This is done using well-orchestrated accusations, lies, rumors, bogus investigations, setups, framings, intimidation, overt or covert threats, vandalism, thefts, sabotage, torture, humiliation, emotional terror and general harassment. It is a “ganging up” by members of the community who follow an organizer and participate in a systematic “terrorizing” of an individual.”
    -Mark M. Rich

9. mikolatko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

10. vierailija Vierailija

On olemassa muitakin tapoja pilata luottamus ja aiheuttaa suuria kriisejä suhteessa, mutta miksi uskottomuus on se minkä vuoksi sanotaan että ehdottomasti kannattaa erota? En osaa neuvoa miten saat tilanteen selkeytettyä itsellesi, mutta kait kuuntelemalla itseäsi, osaat kertoa mikä on sinulle parasta.

11. mikolatko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vähän samanlainen tapaus ,kuin meillä on mutta vähän hunosti kirjoitettu.Meillä vaimo petti yli 2v .Hän sanoi olevansa bi-sesuaali ja ,että hän on Lespo siis lespothan nostaa kädet pystyyn miehiä kohtaan eivät hyväksy heitä viereensä olenkaan.
    Miten tälläinen puoliso voi kuvitella ,että jatkamisen kanssa on mahdolisuuksia.
    Jo sisarusten lapsia ajatellen hänet voi ja täytyy unohtaa ei noilla ajtuksilla voi ajatella ,että perheelämä olisi heille täysin turvallista,jo seurakuntalaisena mulla tökkii ajatuskin ,että mulla olisi puoliso joka kulkee lähes katuojassa.
    Hän käy usein kotonaan 150km päässä äitiänsä katsomassa ja ostoksia viemässä ja missä hän mahtaakin poiketa,kun aikaa viettää 3-5 päivään.
    Elikkä olimme kerran kylässä hänen syntymä kodissaan ,ja vaimoni sanoi, että hän oli siloin siis kotonaan pidempään.
    Johonka hänen Bertta äitinsä sanoi ,että et ollut silloin käymässä kotonasi missä olit 3-5 päivää .?
    Jäimme vastausta vaille elikkä näitä on olut usein 2v aikana hän on voinut asua jopa parin luona, aiemmin hän mainitsi menevänsä parin luokse.Mitä lespo tekee parin luona jopa 5 päivää.
    Hän on kova kirkossa käyvä ihminen joka kerta.KUN MESSU ON ON HÄN PAIKALLA,SAUNAILLAT,YM SEURAKUNTIEN VÄLINEN TOIMINTA.
    Kirkkokahvit mukaan lukien ,silloin kun joutuu olemaan mukana ettei ole estynyt .
    No tämä pari jonka luona hän käy hän sanoi ,että hekin käyvät kirkossa ja siellä ovat tavanneet monesti.Piti tapaamisia luonolisena.Raamattu sanoo ettei kaksi miestä keskenään voi olla pariskunta.
    Eikä kaksi naista keskenään voi olla pariskunta.
    Minä en miehennä voi ajatella moista yhtälöä siillä olen Hetero enkä siedä poikeavuutta.
    Mulla on kaikki asineelisesti hyvin,on huvilat,joissa on kiva piipahtaa silloin tällöin ja maatila 2000 luvulla korjattu läpeensä.
    Mutta ei kaikkea voi saada on tullut todenettua,tänä aikana.
    Nyt olisi Kangasniemellä jotakin toimintaa vaimoni pyysi minua mukaansa koska asumme erillään hän tarvitsee amattiautoilijan sillä hänellä on maalaiskortti jolla ei ,muka uskalla ajella julkisesti.
    Mutta minulla on muuta menoa.
    Ja olisi se hänellä niin kuin näytön paikka toiste sisarien silmissä jos olisi saanut
    minut mukaansa.
    Että olisimme pari vaikka olemmekin erossa.

Itse ei tule käytyä usein käyn harvemin,koska meillä kirkon menot tulee netistä .
    Ehtoolisen voin ottaa omastakin kädfestä ,olen sen kysynyt ,että se on mahdolista metodisti seurakunan urkurilta.Olli ja Maria käytämme toista nimeämme emme ensimäistä.

12. mikolatko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei ei noin kevein perustein kukaan eroa.
    Kyllä se että vaimo pettää useita perätäisiä vuosia on ,että hän on ymärtänyt täysin väärin koko parisuteen olemassa olon näytäisi sille että hän on pettänyt jo koko yhdessä olomme ajan 21 v.
    Puhut leikistä .
    Lian lyhyt aika.
    Anteeksi olen antanut jos hän on pyytänyt,mutta kun ei pyydä anteeksi.Tänään puhuu eri lailla asioiden olevan Huomenna ei muista mitä eilen on sanonut.
    Jos kysyn jotakin mitä hänen ei kannata kertoa se on VALE.
    Näitä Valheita tulee viikossa aika paljon vale vale ,olen kylästynyt jo moiseen vääntelyyn .
    Nyt on rauha maassa ja taivas tie on ihan läheellä sydäntäni.
    Kyllä Riitta on tehnytkin aina käydessään oikonut paikkoja kukapenkit kuntoon minun ajaessa nurmikkoa kohta on nurmikon ajoa ihan tarpeeksi asti pitää käydä kirkolla murakassa markun rannassa ja sarkasessa.
    Olavi kuvasi eilen nurmikkoa eteläpellon suuntaan ,nyt on kauniin keltainen heinäpelto kävi kellarin katolta kuvaamassa,pääsi näin ylempää kuvaamaan ketoa.
    Luulisi Käen jo tuupetuvan ympäri vuorokauden kukkunut ja sama malli vaan jatkuu edelleen Rastaat saavat lisä asukaan pesiinsä.
    Olli heippa

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari