Erotiikan puute...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Empivä ukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Empivä ukko

Vieras
Kertokaahan muut miehet (miks ei naisetki) miten kestää kun naiselta hävis kaikki kiinnostus seksiin ja erotiikkaan heti, kun saatiin tyttö?.!? (kohta 2v)
Alkaa meinaan pikkuhiljaa huumori loppua! Seksi mitä noin kerran 2-3 kuukaudessa on, on todella ala-arvoista. Nainen aina sanoo vaan ennen kun edes vaatteita on saatu pois että "tosinopeesti sitte". TODELLINEN TUNNELMAN NOSTAJA!! Sitte jos kestääkin kauemmin kuin se on suunnitellu ni saattaa joskus jopa viheltää pelin poikki keskenkaiken ja sanoo et ei enää jaksa.
Oon monesti yrittäny vuosien varrella puhua asiasta mut eipä ole minkään näköstä rakentavaa keskustelua syntyny saatikka sitte vastausta.
Parikertaa olen pettänyt puolisoa eikä mitään hirveitä morkkiksiakaan ole tullu. Päällimäinen fiilis ollu vaan et "no saipahan kerranki helposti ja hyvää seksiä"
En enää tiedä mitä tehdä. Parikertaa olen jo puhunut erosta mut ne on vaan ajan kanssa menny unholaan ne puheet. Nainen selittää vaan että hormoonit hormoonit. En tiedä, faktaa ei ole mut 2v ja silti hormoonit?
Mutta kyllä mieli halajaa jo naisen luokse joka oikeesti osoittais kiintymyksen ja viihtyisi kainalossa.

Ootkos varma ettei vaimosi aavista sun pettämisreissujas? Ei se ainakaan hänen halujaan lisää, HYI OLKOON saisit hävetä!!! Taas tätä miehen logiikkaa että kun oma nainen ei anna niin haetaan muualta. Olisit edes osoittanut jotain selkärankaa ja jättänyt hänet ennenkuin vieraan sänkyyn menet. :o

Ymmärrän. Tai siis en, tuskin kukaan. Itselläni ei ole juuri haluja, paitsi haluja haluta ja haluan edelleen että mieheni saa nauttia... muttei se ole sama.

Tärkeintä on puhua. Luultavasti kyse ei ole pelkästään seksistä, vaan myös koko suhde ja elämä kannattaa ottaa puheeksi vaimon kanssa.

Ollaan lopulta päästy ymmärrykseen, että en tunne itseäni seksuaaliseksi sen lisäksi että väsyttää enkä tunne että elämä muutenkaan ihan kohdallaan. Joka tapauksessa, tieto siitä että toinen ymmärtää ja voidaan yhtedessä yrittää löytää mitä voidaan asialle tehdä.

Keskustelu on joka tapauksessa kaiken a ja o.

Onnea seksikkäämpään tulevaan, meille kummallekin.

Miten olet itse käyttäytynyt, kun lapsenne syntyi?
Osallistuitko lapsen hoitoon?
Oliko/onko äiti paljon yksin lapsen kanssa kotona?
Onko nainen ns.kotitalous-ja lapsenhoitokone?
Omat vuorovaikutustaitosi?

Miten itse osoitat hellyyttä ja yhteenkuuluvuudetunnetta perheessänne?????????????????????Monesti tarinalla on kaksi täysin erilaista puolta ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Millaisessa tilanteessa olet naistasi pettänyt? Onko hän ollut vastasynnyttänyt, uupunut lapsenhoidosta ym. herkässä tilanteessa?

Mietippä asioita... kyllä nainen monesti vaistoaa asiantilan, vaikkei ehkä rohkenisi puhua.

ASIALLA ON AINA KAKSI PUOLTA JA MONESTI MUUTOS PAREMPAAN LÄHTEE ITSESTÄ JA OMASTA HALUSTA MUUTTAA ASIOITA. PETTÄMINEN EI AINAKAAN YHTÄÄN TILANNETTA PARANNA!

Ensin pitää puutua/kertoa että pettämiset on vasta parilta viime kuulta.
Vaimoke ainakin kehuu tosi hyväksi isäksi. myös omasta mielestäni olen hoitanut tonttini hyvin. ole töissä norm. ajan jonka jälkeen suuntaan kaiken aikani tyttäreeni ja puolisooni. en vain ymmärrä missä vika on? Nainen ei valita mistään silloin kun ollaan niitä keskusteluja käyty.

Kiinnostaisi tietää muiden vastaavista kokemuksista koska käsittääkseni niitä riittää...?

Kaikkeni teen mutta kun ei tahdo riittää...
Ajatuskin erosta saa minut voimaan pahoin...
Varmaan koska tyttö on todellinen isin tyttö, enkä osaa kuvitellaakaan päivää jolloin en kuluisi/hän kuluisi minun elämään.

Onhan se kamala tilanne, jos toinen ei vain halua. Kun ei niitä haluja voi itselleen väkisinkään vääntää.

Itsellä haluttomuus liittyi aikanaan siihen, kun syntyi muutama lapsi pienillä ikäeroilla. Aina väsytti, oli kurja olo ja vielä mies opiskeli. Tästä huolimatta ns. annoin miehelleni ja antamista se oli, kun ei monesti paljon napannut. Toisaalta mies ei käynyt vieraissa ja saatiin tilanne ajan kanssa helpottamaan.

Mielestäni puoliso, ei mies eikä nainen, ole oikeutettu pitämään puutteessa toista pitkiä aikoja. Kun yhdessä ollaan, niin kompromisseja tehdään ja toista kuunnellaan. Jos ei ole seksuaalisesti yhteyttä, niin muutenkin alkaa suhde hiipumaan ja välit kylmenevät.

Voisiko vaimokkeesi haluttomuus johtua ehkäisytavasta? Voisi olla selvittämisen arvoinen asia...ainakin tietyt pillerit voivat tehdä tepposet. Onko hän masentunut? jne. jne.

Selvää on, että suhde ei voi pysyä kunnossa ilman seksiä, onhan se yksi ihanimmista asioista yhteiselossa ja elämän suola.

Joo olen samaa mieltä,että jos seksi luistaa niin muutkin asiat luistaa hyvin.Eli puhumalla asiat selviksi,tuoda omat tuntemuksee julki.Ei kyllä ne hormoonit enää vaikuta taikka sitten tarvis jo lääkäriin mennä.Itellä on nuorimmainen 9kk ja hormoonit alkaa olla normit.Imetys kun loppu kuukausi sitten.Olen huolehtinu ettei mieheni ole tarvinnut olla ilman.Jälkivuodon aikana käytin suutani.No mä kuulun kyllä niihin naisiin joiden tekee mieli usein.

kuulun kanssa niihin jolla seksihalut kuivahtaneet täysin.synnytyksen jälkeen ei ongelmaa ja kun tyttö oli alle vuoden niin kaikki oli ok seksin suhteen mutta yhtäkkiä multa katos kaikki mielenkiinto.
läheisyyden hetket on vähissä ja kun makuuhuonekaan ei ole rauhaisa niin tilanteet seksille vähenee ja vähenee.
nyt sit välillä annan säälistä mutta tiedän että rikon siinä pidemmän päälle itseni.tulee esineellinen olo....

tätä..Jos iso mies ei pysty oleen muutamaa kukautta ilman seksiä niin jo on onneton tapaus, ei millään pahalla, mutta jos teillä sekstaillaan (miksi sitä nyt kutsuis tuollaisessa tilanteessa) 2-3 kertaa kuussa ja nyt jo täytyy mennä vieraisiin niin hoh-hoi. Anna kun arvaan asutte kerrostalossa, et harrasta töiden teon lisäksi yhtään mitään muuta? Jos osuin oikeaan niin lähde nyt hyvä mies lenkille, punttisalille, omakotitaloa rakentavan kaverin avuksi. Tee niin paljon ylimääräistä fyysistä rasistusta kuin suinkin kykenet, takaan ettei jää energiaa enää seksiin->et vonkaa enää->vaimo alkaa ihmettelemään kun ei enää ukko halua->alkaa kiehnämään->seksiä usein tai ei seksiä lainkaan mutta koska olet kokoajan poikki ei seksi kiinnostakkaan. Tosin tämä kuvio vaatii aikaa melko runsaasti mutta on kyllä palkitseva. Meillä pojan syntymän jälkeen oli 4kk tauko ja sen jälkeen seksiä noin 2 krt/kk ja sitten tahti hiipui 1krt/kk ja mulla alkoi pää hajoamaan. aloin tekemään kaikki kotityöt ja omakotitalon kaikki muutkin hommat päälle, sulkapalloa, lenkkeilyä (poika vaunussa), pyöräilyä (poika mukana),yms. tällä hetkellä seksiä noin kerta kahdessa kuussa, sekin vaimon pienellä vihjailulla (ei voi vielä aloitteeksi sanoa). Ja jos totta puhutaan niin ei seksi hääppöiseltä tunnu joten taitaa määrä tulevaisuudessa vielä vähentyä jos ei vaimo ala ihan oikeita aloitteita tekemään ja hiukan panostamaan sänkyhommiin. ja ennenkuin joku taas sanoo että pitää puhua ja jne. niin näistä asioista meillä kyllä keskustellaan ihan avoimesti, niin seksin määrästä, laadusta kuin aloitteen tekemisestä ja kotitöistä,jne. eli jos seksiä on 2-3 kertaa kk ei voi vielä valittaa, jos seksiä on 2-3 vuosi niin sitten alkaa olla aihetta. Ps. monet ihmiset ovat olleet ilman ruokaa pidempään kuin sinä ilman seksiä...perspektiiviä asioihin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 21:53 Ninni kirjoitti:
Ootkos varma ettei vaimosi aavista sun pettämisreissujas? Ei se ainakaan hänen halujaan lisää, HYI OLKOON saisit hävetä!!! Taas tätä miehen logiikkaa että kun oma nainen ei anna niin haetaan muualta. Olisit edes osoittanut jotain selkärankaa ja jättänyt hänet ennenkuin vieraan sänkyyn menet. :o

Mitä kotoa ei saa, sitä haetaan muualta, näin se vaan on. Ei kenenkään tarvi loputtomiin kärsiä puutteesta! Olen ymmärtänyt niin lukiessani näistä jutuista, että useinkaan se puhuminen ei vaan auta. Sitä kun neuvotaan aina ihmeitä tekevänä lääkkeenä. H.elvetin helppoa se olisikin jos pelkkä puhuminen auttais...

kyllähän ne hormonit vaikuttaa haluihin . Itse en ainakaan kestä mitään hormonaalisia ehkäisykeinoja. Joten jos joku sellainen on teillä käytössä, se saattaisi olla syypää vaimon haluttomuuteen.

Toinen asia onkin sitten se sinun uskottomuus. Tuon tyyppiset salaisuudet tulee yleensä ilmi ennemin tai myöhemmin ja siinäpä sitten sinulla selittämistä onkin. Ja jos huonosti käy myös siihen loppuu koko avioliittosikin :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 17:19 älä nipota kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 21:53 Ninni kirjoitti:

Mitä kotoa ei saa, sitä haetaan muualta, näin se vaan on. Ei kenenkään tarvi loputtomiin kärsiä puutteesta! Olen ymmärtänyt niin lukiessani näistä jutuista, että useinkaan se puhuminen ei vaan auta. Sitä kun neuvotaan aina ihmeitä tekevänä lääkkeenä. H.elvetin helppoa se olisikin jos pelkkä puhuminen auttais...

Jaaha. Eli jos vaikka mies ei tyydytä naisen tarpeita eli anna kerran päivässä naisen niin halutessa, myös naisella on oikeus lähteä vieraisiin :whistle: Selvä homma ! ;)

Itse asiassa en tajua minkä #&%?$!* takia miehen "on pakko" saada tietty määrä seksiä tai muuten mennään vieraisiin..

Kyllä yksi syy olla yhdessä, on juuri se seksi. Mulla on ainakin niin voimakkaat halut välillä, että on ihan pakko saada ja vieläpä useampi orkku peräkkäin. Ja ihan saman olen valmis tekemään miehelleni.

Ymmärrän miehen haluja, mutta en pettämistä. Usein halut kohtaavat, mutta eivät aina ja silloin sitten joustetaan. Onnellisesti ollaan yhdessä, kun kuunnellaan toista seksissä ja muissakin asioissa.

Ja vaikka minä nainen olenkin, niin suuria hankaluuksia tuottaisi olla kuukausitolkulla vähällä seksillä tai ilman. Omat paineet ainakin nousee jo viikossa niin koviksi, että vain se tietty asia pyörii mielessä koko ajan.

Eli ymmärrän miehiä, jotka kärsivät naisen haluttomuudesta, mutta pettäminen ei ole oikea ratkaisu. Meillä isäntä on joskus ottanut ohjat käsiinsä ja vain ilmoittanut, että nyt. Ja hyvin on toiminut...

Yhteistyössä