Esikoinen haaveissa vuodelle 2011/2012?

  • Viestiketjun aloittaja eltsu
  • Ensimmäinen viesti
Mymmeliini
Miehesi taisi olla oikeassa Lilli, ellei teillä ollut käytössä Predictor Early-testi.

Pesun sivuilta:

PREDICTOR


  • ensimmäinen Suomessa myyty kotiraskaustesti
  • voidaan tehdä mihin aikaan vuorokaudesta hyvänsä siitä päivästä alkaen, kun kuukautisten pitäisi alkaa
  • yhtä luotettava kuin laboratoriotestit
  • tuloshylsyssä varmennus siitä, että testi toimii
  • näyttöikkunat ja imeytysosa ovat hygieenisesti erillään, näin virtsaa ei roisku näyttöikkuinoille
  • tutkimuksissa testi sai arvosanan hyvä
  • tehdään vähintään 1 sekunnin ajan virtsasuihkusta tai näytteestä
  • positiivinen tulos on pysyvä
  • hinta Yliopiston Apteekin sivuilta: 2 kpl pakkaus 14,90 €, 1 kpl pakkaus (3-pistevarmistus) 10,30 €
  • uuden kolmi-ikkunaisen testin mukana ei saa enää Vauva-lehteä
  • reagoi maahantuojan/ valmistajan mukaan vähintään noin 50 IU/l:aan raskaushormonia
 
Hedel
Peukut pystyyn Lillille ja plussatuulia teille kaikille myös tasapuolisesti! Olen tälllä taka-alalla aktiivisesti seurannut vaikken mitään olekaan kirjoitellut :)

Täällä vielä odotellaan miehen sulattelua lisääntymishaaveista. Ei kovin negatiivista reaktiota ole vielä ollut ja oli tuossa jo aihetta epäillä että oisin raskaana kun renkaan lopettaminen sellaiset oireet teki. Eikä mieskään siitä kovin peloissaan tai järkyttynykään ollut. Niinkun vähän aattelinkin niin enhän sitten ollutkaan kun täti tuli vierailemaan.

Täällä jo vähän salaa oon ite haaveillut että tuo alkaisi pikkuhiljaa myöntymään. En ole yhtään kylläkään painostanut enkä hetkeen puhunut edes asiasta, mutta aattelin taas ottaa puheeksi tämän viikon aikana. Innostuinpa tuossa salaa neulomaankin pientä vauvamyssyä ja aion todistaa miehelle että rahaa pystyy säästämään tuollaisilla pikkusilla käsitöillä joita tykkään tehä muutenkin. Kyllä mulla on ainakin mieli korkeella että toi alkaisi pikkuhiljaa myöntymään tähän. Kuitenkin oon ite valmis joustamaan opinnoista, ja ei tuo sen opintoja viivyttäisi kuitenkaan.. No, jääpi nähtäväksi taas.

Kovasti plussaonnea kaikille!
 
Lilli-84
no niin...
menkkakivut alkoi eilen illalla, joten eiköhän ne menkatkin kohta ala... :(

ei voi mitään, jollain tavalla vaan surettaa nyt miehen puolesta niin paljon... hän kun niin paljon odottaa, vaikka minäkin sen teen, mutta kuitenkin se jostain syystä tuntuu pahemmalta hänen puolesta..

Mymmeliini: Siis mitä tuo nyt sitten tarkoittaa (50 IU/l:aan raskaushormonia)?? Juuri sitäkö että testi ei ole tarpeeksi herkkä??
Vai onko jotain muitakin syitä miksi se predictor-testi on huono??
 
Mymmeliini**
Lilli, ei se testi välttämättä huono ole. Riippuu siitä kuinka aikaisin haluaa tietää raskaudesta.

Tuo testi siis ei ole kovin herkkä, joten plussaa on oikeastaan turha odottaa tuolla testillä ennen kuin menkat on myöhässä. Joillakin testeillä (esim. sillä jolla mä plussasin) tuloksen saa tietoon jo jopa muutama päivä ennen menkkojen alkua.

Oma suhtautuminen alkuraskauden keskenmenoihin kertoo oikeastaan sen, onko tuollainen epäherkkätesti huono vai ei. Toiset haluaa tietää heti jos on raskaana, toiset malttaa odotella menkkojen olevan reilusti myöhässä ennen kuin testaa. Toiset ei sure suuremmin vaikka haamuplussa muuttuisikin menkoiksi, mutta toiselle tuosta tulee kuukausien suru ja he saattavat kokea menettäneensä lapsen. Kuten ketjussa jo aijemmin juteltiin, niin alkuraskauden keskenmenot on älyttömän yleisiä ja tuollainen varhainen plussa voi muuttua negaksi todennäköisemmin kuin tuollaisella epäherkällä testillä tehty plussa.

Muuten tuossa testissä tuskin mitään vikaa on. Plussa on plussa, mutta nega ei välttämättä ole 100% varmasti nega, mikäli on testattu liian aikaisin. :)

Toivotaan että nuo menkkakivut onkin vain raskauskipuja, joita saattaa tulla alkuraskaudessa. :) Mä luulin viikkoja menkkojen alkavan, sillä kipuilu oli aika samanlaista.
 
Lilli-84
No niin...päätin että huomenna aamulla testataan aamupissasta uudestaan raskaustestillä.. Mutta koska on ollut niin huono olo tänään, niin huono että jouduin soittamaan työkaveri aikasemmin töihin että pääsen kotiin lepäämään, niin testasin sitten äsken ovistikuilla.. Ja se näytti hyvin vahvan plussan!!
Tiedän että se välttämättä ei merkitse mitään raskautta, mutta olen myös kuullut että se voisi...
Saa nähdä huomenna... :D

Mymmeliini: Kiitos, sait taas vähän selkeyttä päähääni.. :) Toivotaan että ne minun menkkakivut ois raskauskipuja, mutta kyllä se on siinä tapauksessa ihmeellistä kuinka samanlaisia ne on... :eek:.
 
Atlantis*
Hei Lilli, kylläpä nyt pitää meitä jännityksessä se sinun plussasi, toivotaan, että se tulee ihan suosiolla huomenna! Kyllä oireesi kuulostavat aika erikoisilta, jos et ole raskaana. Ja herttaista, miten miehesi näyttää vauvakuumeensa, ei se ole naisten yksinoikeus!

Minä olen saanut pidettyä vatsassa olevat perhoset aisoissa, vaikka välillä käy mielessä jännäpäivä. Mietin, milloinhan minä uskaltaisin raskaustestin tehdä, jos tarvetta tulee. En tosin saanut sitä ovistakaan testattua kaksi viikkoa sitten, ainoastaan sen pikkuhiljaa tummenevan haamun ovistestiin, ja sitten testit loppuivat. Menin flunssaisena ja autottomana (mies ajaa autolla viikot vuorotyön takia) lähiapteekkin, niin laatikosta löytyi pari testiä, joista kuulemma oli päiväys mennyt. Eipä tosin taidettu ihan niinä päivinä kovin paljon jumppailla. Fiilis on silti ihan hyvä, johtuisiko kevätauringosta.

Mietin sitä vol. 2-ketjua, kannattaisiko perustaa se vasta kun nuo huhtikuun alkupuolen jännäpäivät ovat menneet, sitten alkaisi varmaan olla niin, että esikoisia ei juurikaan vuodelle 2011 enää olisi odotettavissa, joten otsikosta voisi ottaa sen vuoden 2011 pois. Vai siirrytäänkö samantien? Entä otetaanko plussanneet malliksi uusille mukaan, vai jätetäänkö pois? Uskomatonta tosiaan, että tätä ketjua on tullut luettua monta kuukautta, yhtään viestiä ei ole jäänyt väliin.
 
Myy-84
Lillin viesti sai mussa aikaan spontaanin ja hyvin äänekkään OOOOOOH-reaktion. :-D Mun täytyy kertoa että olen pari kertaa yrittänyt käyttää ovistestejä juuri samalla tavalla kierron lopussa enkä ole kyllä saanut haaleaa haamua vahvempaa. Eli nyt kyllä suurella jännityksellä odotetaan että mitä huomisaamun raskaustesti näyttää Lillille!

Atlantis, kannatan tuota suoraan 2012-ketjuun siirtymistä sitten kun huhtikuun loppupuolella. Olisiko ihan pöljää jatkaa ihan pelkkien yrittäjien kesken? Minua ainakin hieman masentaa se etten ole seitsemään kuukauteen liikkunut tuolta listalta mihinkään, ja valtavasti kasvanut onnistuneiden lista muistuttaa jatkuvasti siitä että "kaikki muut onnistuu paitsi minä".

Huokaus, kunpa ei tarvitsisi siirtyä mihinkään uuteen listaan vaan saisi plussan jo tästä kierrosta. Kuitenkin olo on niin normaali kuin olla ja voi. Nyt on menossa kp20 ja jos ovis oli sillon kun limojen perusteella oletin niin on dpo on 8. Ei ole näkynyt sitä hartaasti odottamaani kiinnittymisvuotoa, ei edes mitään kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia. Älytöntä että yk8 lähestyy. :eek:
 
Lilli-84
Hahah....laitoin täällä kotona miehen myös kokeilemaan ovistestiä, eikä hänellä mitään toista viivaa näkynyt... :D

Huomis-aamun raskaustesti näytti: PLUSSAAAAAAAAA!!!!! :D
Ei me maltettu odottaa, ensin 5 min jälkeen se näytti haalean viivan, ja lähettiin käymään anopin luona iltateellä. kotiin tultuamme oli kaksi todella vahvaa viivaa... :D
Toivottavasti pysyy mukana masuasukkimme..niin kauan ollaan kyllä odotettu sitä jo... :) Voi että kuin kaksi pientä punaista viivaa voi tehdä ihmisen onnelliseksi!!

Loput naiset nyt perässä vaan.. :) Myy: olen varma siitä että sulla ei kauan kestä kun muuten ollaan niin "samiksia"... :D

Plussatuulia kaikille!!!
 
Dahlia-
Jeeeee! Hyvä Lilli, tai hyvä te! :D Paljon tarrasukkia ja liimaa mukaan! :)

Hei Myy, eiköhän se niin mee että minä oon tässä ketjussa se viimeinen kuka plussaa. Kaikki taivaanmerkit on just niin kohillaan että mä tuun olemaan tuol yrittävien listalla hamaan tulevaisuuteen kun te kaikki odottelette jo iltatähtiä :D Että kyllähän se minuuki vähän masentaa tuo lista kun sinne ei tule ikinä pääsemään.. well, shit happens.

Eli mun puolesta listalle voidaan siirtyä ihan missä vaiheessa vaan, ilmoitelkaa.

Ainii, nyt loppu clomien syönti, mä en tahdo kärsii enää yhtää yötä kuumista aalloista :D Ei niistä pillereistä mihkään ole.
 
Mymmeliini**
JEE!! Onnea Lilli!! :) Ei ne oireet valehdelleet vaan tuo edellinen testi. :) Ihanaa!

Toivottavasti muut hyppäävät tähän samaan plussa-aaltoon, josta saisi tulla vähintään helmikuun aallon kokoinen.
 
Lilli-84
Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​

Kookos74............36...................3...................27-32.....................20.3.
Atlantis*..............42...................9...................25-28......................1.4.
Myy-84................27...................7....................27-31...................10.4.
MaMaCat
..............37..................10.....................26......................14.4.
Tigu
......................27..................2.......................27.....................16.4.
Dahlia- ................22..................17..................28-30....................26.4.


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä........................................yritys alkaa​

Merimari79............31..........................................keväällä 2011
Rose.......................24..........................................kesällä 2011
Marjutan................26..........................................kesällä 2011
Emma80................30..........................................elokuussa 2011
Hedel......................25...........................................?


Plussanneet:

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10.2010..... . ...19.6.2011.................yk1
ansku83............27...................14.12.2010....... ...19.8.2011.................yk2
kais-a................22...................28.12.2010... .........6.9.2011.................yk3
SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011...............yk4
Tiina..................24...................13.1.2011.. ..........20.9.2011.................yk5
Marsku..............29...................23.1.2011...... ......1.10.2011.................yk3
Susse................31...................24.1.2011.... ........25.9.2011.................yk1
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?.......................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011...............12.10.2011...............yk5
eppe.................22...................4.2.2011........ ............?.......................yk4
eltsu.................29...................6.2.2011........ ......18.10.2011................yk2
Mymmeliini......26...................6.2.2011...............20.10.2011................yk6
Sajj..................22...................10.3.2011.............19.11.2011?..............yk5
Rht...................27...................16.3.2011......................?......................yk4
Lilli-84.........26..............31.3.2011...............7.12.2011..................yk7

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

-----------------------------------------------

No niin, siirsin nyt sitten itseäni tuonne plussanneiden puolelle, mutta käyn ahkerasti täällä vielä, en pysty irtautumaan tästä ryhmästä, kun niin kauan jo on seurannut kaikkia teitä ja jännäillyt teidän puolesta... :) Joten jatkan kyllä sitä vieläkin..
Kiitos teille... :D epätodelliseltahan tämä vielä tuntuu,...
 
Myy-84
Voi Lilli, mä niin tiesin että se on plussa! <3 Aivan ihanaa, onnea hurjan paljon!

Vähän hurjaa miten väki vähenee. No, mulla on todella sellanen tunne että roikun tuolla yrittäjien listalla vielä pitkään, joten pidetään Dahlia seuraa toisillemme.

Sain muuten tänään aamulla kuulla toisetkinraskausuutiset, serkkuni (jota näen ehkä kerran viidessä vuodessa sukujuhlissa) on kuulemma taas raskaana. Hassua miten tuon asian kuuleminen ei juuri koskettanut, lähinnä tuli sellanen "tekin saatanan kaniinit"-olo, kun taas Lillin uutisista olin aidosti ilahtunut vaikka emme ole koskaan edes oikeassa elämässä nähneet. On tämä internet ihmeellinen asia.:D

Mikäs on Atlantiksella meininki?
Kookoksestakin kuulisi mielellään jotain.
 
Tigu
Ihan mahtavaa Lilli!!!! Onnea!!!! Tuli kyllä itsellekin sellainen olo, että kyllä mekin! Tän kierroksen ovis ajankohdan laskin eilen, en oo aiemmin asiaa ajatellutkaan. Taitaa osua lauantaille ja olemme reissussa viikonlopun, sellaisessa paikassa, että ei oikein pääse kahden keskistä aikaa viettämään. Joten katsotaan meneekö "paras" päivä ohi tässä kierrossa, mutta jospa se ei niin päivän päälle oo :)
 
Mymmeliini
Nyt Myy ja Dahlia ette luovu vielä toivosta! :)

Myyssä ei ole vielä mitään vikaa todettu. n.80% yrittäjistä kuitenkin raskautuu ensimmäisen vuoden aikana, eli n.13 kierron sisällä. Yli puolet endoa sairastavistakin plussaa ja sullahan tätä ei ole edes vielä todettu. Sä olet vasta puolessa välissä, joten mahikset raskautua vaikka tästä kierrosta on hyvät. Älä tuijota liikaa tuota yk numeroa vaan muista miettiä kokonaisuutta. :) Jos heittäisit kolikkoa, eihän se olisi yhtään mahdotonta saada 6 kertaa putkeen sama puoli. ;) Se on ihan sattumaa, samoin se ketkä noista 80% prosentin yrittäjistä plussaa missäkin kierrossa.

Ja Dahlia saa iskeä nyt nyrkin pöytään ja vaatia hoitoa. Tuo lääkäri yrittää huijata sua, todennäköisesti sun iän takia, mikä ei ole oikein. Se on vuosi, minkä jälkeen pitää saada tutkimuksia, oli ikä mikä tahansa (paitsi jos on liian vanha, jolloin voi mennä yksityiselle) ja piste. Eikä pidä suostua perustelemattomiin arvaushoitoihin, miltä tuo sinulle sokkona määrätty oviksen indusointiin käytettävä lääke (minusta) vaikutti. Koska sua tai miestäsi ei ole oikeasti tutkittu, ei missään nimessä kannata luopua toivosta! Teissä jommassa kummassa saattaa olla ihan pieni vika, joka estää/hidastaa raskaaksi tulemista. Kun se saadaan hoidettua niin voit pamahtaa paksuksi vaikka saman tien. :) Mutta tutkimatta on vähän hankala hoitaa.
Seuraavalla lääkärikäynnillä vaadit ainakin että ottavat sinulta hormoniverikokeet kierron alusta ja lopusta, jotta tiedetään sun toimivan kunnolla (jos ei ole jo otettu) ja pyydät päästä aukiolotutkimukseen. Tuo tehdään usein laparoskopian yhteydessä, jos sulle ollaan aikeissa tehdä tuo endon poissulkemiseksi, mutta voidaan tehdä ihan normaalilla gynekäynnilläkin. Ja muista, ettei endoa voi sulkea pois pelkästään ultraamalla, vaikka joku lääkäri saattaa sinulle näin väittääkin.
 
Dahlia-
Kiitos Mymmeliini tuosta buustista :D Pitää kirjottaa noi kaikki ylös kun menee gynen juttusille. Syytä ois saada jotain järkee tähän, edes joku syy miks ei tärppää. Olis paljon helpompaa kun tietäis mistä tää kaikki johtuu. No mutta, gyneä odotellessa, isken kunnon myrskyllä sinne :D

Eltsu, hyvin siellä menee, huoli pois ;) Hyviä vointeja sulle ja penalle!
 
Atlantis*
Onnea Lilli!!!! Tulihan se plussa sieltä lopulta, vaikka pitikin meitä jännityksessä! :)

Myy: siirrytään vaan sitten huhtikuun loppupuolella uuteen listaan, ja puhtaalta pöydältä eli plussanneet voidaan jättääkin sitten jo pois. Ajatelkaa, ensimmäisellä plussanneella on laskettu aika kesäkuussa, eli melkein kohta!

Minulla fiilikset on jo vähän jännittyneet, ja kauhulla kuulostelen menkkakipuja. Yhtään ei ole erikoinen olo eikä minkäänlaisia tuntemuksia, mutta silti vähän jännittää. Niin kai pitääkin. Toivottavasti ei käy niin, että ne tulevat myöhässä, silloin kyllä pidetään hullua jännityksessä. En uskaltaisi vielä huomenna ainakaan tehdä testiä. Tosin lauantain yli ei kovin todennäköisesti voi mennä, minulla kierron pituus on äärimmäisen harvoin ollut yli 28 päivää. Vaikka siinä on se 4 päivän vaihteluväli, niin siinä se kyllä pysyykin.

Mymmeliinille kiitos meidän muidenkin puolesta tsemppauksesta, onhan tämä ihan vähän arpapeliäkin. Ihan varmasti ollaan kaikki plussattu ennemmin tai myöhemmin, etenkin te nuoremmat! Niin kauan kuin ei ole jotakin peruuttamatonta diagnosoitu, niin kauan on toivoa, vai mitä?
 
Myy-84
Oi, nyt sitten jännätään Atlantista. Toivotaan todella että huomenna jäisi ne menkat tulematta ja hyvästä syystä! Tiedän että menkkojen myöhästely ilman hyvää syytä eli raskauden alkamista voi olla aikamoista piinaa.

Mymmeliini, kokeilin tuota kolikonheittoa, itseasiassa oli hyvinkin mahdotonta saada samaa puolta yli 4 kertaa peräkkäin. :---D
Ei vaan, kiitos tsemppauksesta ihan oikeesti. Tämä yrittäminen on vaan tällaista tunteiden vuoristorataa jos on siihen yhtään taipuvainen. Tänään on ollut vaihteeksi hyvinkin neutraali ja positiivinen olo.

Sain tänään viimein loppuunkäsiteltyä asian joka on tuonut painolastinsa tähän yrittämiseen. Ihanaa, tuntuu kuin olisin saanut laskettua selästäni aimo kasan kiviä! Toivottavasti voin jatkossa keskittyä täysin rinnoin tähän hetkeen ja siihen että olemme mieheni kanssa niin onnekkaassa elämäntilanteessa että voimme yrittää lasta. Tulevaisuutta on toden totta turha murehtia etukäteen, sillä en voi mitenkään tietää miten pitkään/vähän aikaa tähän yrittämiseen vielä menee.
 
Sajj
Onnea Lilli todella paljon!! Pidit jännityksessä;)
Tarrasukkia ja haleja sinne!

Kuulostaa niin tutulta teidän epätoivon sanat kun oon lueskellu, ei siitä kauaa ole kun menin samoilla fiiliksillä :/ Mymmeliiniltä tosi hyvä tsemppaus, tiedän että itseäni olis ainakin helpottanut! Kyllä te vielä kaikki omat nyyttinne saatte!

Sajj ja Nappula 6+5
 
Atlantis*
Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​

Kookos74............36...................3...................27-32.....................20.3.
Myy-84................27...................7....................27-31...................10.4.
MaMaCat
..............37..................10.....................26......................14.4.
Tigu
......................27..................2.......................27.....................16.4.
Dahlia- ................22..................17..................28-30....................26.4.
Atlantis*...............42...................10.................25-28....................27.4.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä........................................yritys alkaa​

Merimari79............31..........................................keväällä 2011
Rose.......................24..........................................kesällä 2011
Marjutan................26..........................................kesällä 2011
Emma80................30..........................................elokuussa 2011
Hedel......................25...........................................?


Plussanneet:

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10.2010..... . ...19.6.2011.................yk1
ansku83............27...................14.12.2010....... ...19.8.2011.................yk2
kais-a................22...................28.12.2010... .........6.9.2011.................yk3
SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011...............yk4
Tiina..................24...................13.1.2011.. ..........20.9.2011.................yk5
Marsku..............29...................23.1.2011...... ......1.10.2011.................yk3
Susse................31...................24.1.2011.... ........25.9.2011.................yk1
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?.......................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011...............12.10.2011...............yk5
eppe.................22...................4.2.2011........ ............?.......................yk4
eltsu.................29...................6.2.2011........ ......18.10.2011................yk2
Mymmeliini......26...................6.2.2011...............20.10.2011................yk6
Sajj..................22...................10.3.2011.............19.11.2011?..............yk5
Rht...................27...................16.3.2011......................?......................yk4
Lilli-84.........26..............31.3.2011...............7.12.2011..................yk7

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Atlantis*
Hei, niinhän siinä kävi, että illalla alkoi menkkasärky ja aamulla menkat. Taitaa asua saksalainen insinööri sisälläni kun on niin säännöllistä tuo kierto nykyisin. :) Ihmettelen aina mensujen alkaessa, miksi en ole tämän pettyneempi, mutta parempi näin päin. Toivotaan, että Myy avaa tämän kuun plussauslistan, saatiinhan viime kuussakin kolme plussaa.

Tässä kuussa jos ovuloin, se sattuu lomaviikolle, eli ajankohta on ainakin lupaava. Aion tilata niitä tikkuja netistä, haluan ihan tosissani tietää onko minulla ikinä ovista. Uskon ja hyävksyn, jos testi sanoo, ettei ovista ole, mutta Donnaan en kyllä luota. Piti muuten viime viestissäni kysymäni, mitä tarkoittaa dpo?
 
Myy-84
[VAROITUS: teksti sisältää oireanalyysia limoineen päivineen]
Täytyy myöntää että vaikka kuinka piti olla laskematta päiviä niin mä en vaan osaa! :D
Homma on pysynyt onneksi hyvin hanskassa, en ole liiemmin ahdistunut enkä kyttää oireita niin fanaattisesti kuin syksyllä. Kuitenkin vähän ärsyttää kun laskutoimituksia haittaa se että mulla on kaksi epäiltyä ovispäivää. Ovislima irtosi kp12, mistä päättelin oviksen osuvan kp12-13 kieppeille. Kuitenkin kp16 tunsin oviskivun kaltaisia kipuja ja samana viikonloppuna kipeytyivät rinnat.
Nyt on siis menossa joko dpo11 tai dpo6, menkkoja voin odottaa alkavaksi joko ensimmäisen oletetun oviksen mukaan laskettuna 4.-5.4. tai toisen mukaan 9.-10.4.

Oikeesti mulle on kyllä melkolailla yhdentekevää missä päivässä ollaan menossa, piti vaan päästä purkamaan teille kun laskeskelin päiviä ja totesin sen olevan mahdoton tehtävä tässä kierrossa. Viikon kuluttua tiedän kyllä alkaako seuraava kierto vai ei, sitä ennen on paljon muuta puuhaa joka vie ajatuksia muualle. Mietin kovasti että olisiko helpompaa ottaa taas ovistikut käyttöön, mutta tämä tietämättömyys tuo omanlaisensa vapauden elämään. Ehkä mennään ilman vielä seuraavakin kierto.

Atlantikselle pahoittelut menkkojen ansiosta. Onneksi pääset toivottavasti hyödyntämään seuraavaa ovista lomatunnelmissa. :)
Jos sulla antaa lompakko myöten niin suosittelen tilaamaan jotain muita ovistestejä kuin halvimpia liuskoja. Niiden kanssa touhuaminen on aikamoista arvuuttelua kun viivat ovat hyvin tulkinnanvaraisia. Itse en ole saanut kahdessa kierrossa testatessani yhtään oikeaa selkeää plussaa, vaikka uskon vakaasti ovuloivani. Olen kuullut hyvin positiivisia kokemuksia ClearBluen digitaalisista ovistesteistä, niitä saa kuulemma edullisesti tilattua netistä.
 
Emma 80
Onnea Lilli.Ihana kuulla iloisia uutisia.Rupes kyynelkanavat tulvimaan sen verran myötäelän täällä.
Elokuussa koittaa sitten oma yrityksen aloitus.Saas nähä kuin pitkään menee.
Työskentelen ihmisten parissa ja minulla on ollut poikkeuksellisen paljon raskaana olevia asiakkaita.Joka puolella näkee isoja vatsoja , kärryjä työnteleviä perheitä ja ihania liian suuriin vaatteisiin puettuja pikku tirriäisiä.Vauvan toive on suuri.En tiedä johtuuko se siitä , että kiinnitän enemmän huomiota ympäristööni vai tästä vauvakuumeesta...

Myylle,Atlantikselle,Dahlialle,MaMACatille ja muille yrittäjille Paljon tsemppiä.Jos joku asia pyörii kokoajan mielessä on välillä vaikea ajatella kohtaloa, mutta kyllä se lapsi teille tulee.Mä olen siitä ihan varma ja myös siitä,että erityiset ihanat pienet sielut etsivät jossain atmosfääreissä kotia ja odottelevat oikean tien löytämistä ja ovat matkalla teidän luokse.

Jos jotain tunnen sisällä niin se on lapsen kaipuu ja varmasti moni voi samaistua tunteeseen.Ja niin iso , kun se tunne on uskon, että jollain tavalla me itse ohjaamme kohtaloamme toiveillamme ja ajatuksillamme.Nimenomaan positiivista sellaista.Joten lähetän kaikille ISON POSITIIVISEN AJATUKSEN ENERGIAN!

Nyt jalat ristiin naiset ja Superteipillä kiinni.Tämän ketjun osallistujat tulevat plussaamaan ennemmin tai myöhemmin.Piste.
Ihanaa kevään alkua kaikille.
 
Myy-84
Iso kiitos Emma80 positiivisesta energiasta! Se tavoitti ainakin minut täältä toiselta puolelta ruutua. Itse olen odotellut jo viitisen vuotta että se pieni sielu löytäisi luokseni, vaikka vasta seitsemättä kiertoa yritetään lasta. Pitäisiköhän lähettää kartta ja kompassi tuonne jonnekin sfääreihin että se löytäisi viimein perille? :)

Oli pakko tulla jakamaan teidän kanssa tätä typerää mieltäni. Poskeen oli ilmestynyt inhottavia finnejä ja olin jo lyömässä hanskoja tiskiin että ei tästä tässäkään kierrossa mitään tule kun PMS-näppylätkin puskee päälle. Hetken pohdittuani tajusin että niin, olen syönyt koko viikonlopun ja loppuviikonkin todella huonosti lähes pelkkää roskaruokaa, voisikohan siinä olla vika. :p
En siis suostu vielä heittämään kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen. Nyt vaan toivon että menkkoja ennakoiva tiputteluvuoto pysyy tiessään koko seuraavan viikon!
 

Yhteistyössä