Esikoinen kotona - synnytyksen jälkeen sairaalassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Kun olette saaneet toisen lapsenne niin eikö ole ollut sairaalassa mieletön ikävä esikoistanne ??
Mie vasta odotan alussa ( seittämäs viikko käynnissä ) kakkosta , mut nyt jo pelottaa että kuinka kova ikävä tuota neitiä sairaalassa ollessa tulee :/ Neiti on sillon n. 3½ vuotias, eli iso ja reipas tyttökin jo.

Sillon ku neiti synty ni kaipasin kotiin ihan kamalasti... hormonit hyrräs ja itku tuli joka ilta kun mies lähti ajelemaan kotiin ja toivoin koko ajan pääseväni nopeasti kotiin. Ja kun kotiin pääsin niin toipuminen sujui ihan huomaamatta.
Nyt oon miettiny että onko miulla nyt vielä suurempi ikävä kotiin kun tää rakas neiti täällä odottelee ??

No lähinnä mua säälitti tuo meidän keskimmäinen (esikoinen oli silloin jo 10 v.). Kun tuo keskimmäinen oli sit taas 2v 9kk - ja huomasin kuinka yritti koko ajan esittää niin reipasta niin reipasta...

Miustaki jo tuntuu että itkustan varmasti, vaikka yritän kyllä itkeä vasta sen jälkeen kun esikoinen on poistunu huoneesta ettei sen tarvitse jäädä murehtimaan äidin takia :ashamed:

Aina on tullut ikävä isompaa/isompia lapsia... :heart:

Kumma juttu, vaikka saisi sairaalassa maata rauhassa ja ruoka kannetaan eteen jne... Silti on ikävä kotiin ja lasten + miehen luo (tokaa lasta synnyttäessä jäimme sitten PERHEHUONEESEEN kolmisin ja nautimme omasta rauhasta, kunnes oli pakko päästä esikoisen luo ) ... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Mulla joka kerta ollut kauhea ikävä. Ja itku tullut, kun mies ja lapset lähteneet kotiin vauvaa katsomasta. Meillä neljä lasta.

Näin meilläkin, paitsi lapsia kuusi. Yleensä ollut eka kerta kun on ollut kuopuksesta yön yli erossa.

Yhteistyössä