Esikoinen laskeutunut Frankfurtiin, nyt voin jatkaa siivousta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mä en varmaan ikinä opi olemaan kyttäämättä noita lähtöjä ja saapumisia. Nytkin kököttänyt koneen ääressä siihen asti, kun kone laskeutui. Neljän tunnin päästä lähtee jatkolento ja sitten taas kökötän seuraamassa koneen matkaa. Ja kolmen aikaan ensi yönä kökötän koneella katsomassa, kunnes kone on laskeutunut. Joten jos jotain aion tänään tehdä, se pitäisi varmaan tehdä nyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Päätin just, että tyttö pääsee ulkomaailmaan noin 60-vuotiaana. :xmas:
:D :D :D :D Toi on hyvä periaate.

Mä luulin jo päässeeni eroon tästä lentojen seuraamisesta, mutta ei :/ Nyt sentään tiedän, että kun kone katoaa näytöltä Meksikonlahden yläpuolella, niin se johtuu vain siitä, ettei se ole enää satelliitin alueella. Ei meressä, kuten luulin joulukuussa :laugh:

Mulla on itselläni niin kamala lentopelko, että varmaan tarviin rauhottavia jos lapset päättää lentokoneella jonnekin lähteä. Nyt jo stressaan sitä kun esikoinen saa mopokortin parin vuoden päästä, et miten sen uskaltaa päästää tonne liikenteen sekaan...ja mä kun luulin että sillon oli vaikeeta kun lapset oli pieniä

Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Mulla on itselläni niin kamala lentopelko, että varmaan tarviin rauhottavia jos lapset päättää lentokoneella jonnekin lähteä. Nyt jo stressaan sitä kun esikoinen saa mopokortin parin vuoden päästä, et miten sen uskaltaa päästää tonne liikenteen sekaan...ja mä kun luulin että sillon oli vaikeeta kun lapset oli pieniä
Mulla on kans lentopelko ja siihen mulla on lääkkeet. Vielä en sentään ota niitä silloin, kun lapset lentelevät. Tosin pitääkin muistaa, että jos ei ens yönä uni tule, niin otan sen lääkkeen.

Voin kuvitella, että nuoren päästäminen liikenteen sekaan kauhistuttaa. Meillä ei onneksi kumpikaan mopokortista pahemmin haaveillut. Kuopus kerran ehdotti, mutta sanoin, että vain mun kuolleen ruumiini yli.

Yhteistyössä