H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
Kaalilaatikko on hyvää ja lukeutuu myös lapsista osan lempiruokalistaan.
Muita vähän oudompia lempiruokia lasten listalla on jauhemaksapihvit, siskonmakkarakeitto ja gulassikeitto.
Vautsi, mä oon kade, jos teillä syödään jauhemaksapihvejä! Meikäläisen vekara kun syö kyllä kaikkea mutta kukaan muu tässä perheessä ei maksasta pidä muutoin kuin laatikkomuodossa ja jauhemaksapihvit ois ihan mun herkkua (sekin) mutta ei viitsi vain itselleen tehdä niitä. Ja toi on muutenkin rikkaus kun lapsi syö vähän perinteestä poikkeaviakin ruokia
![]()
Mie pyrin tekemään itse jo ihan siitä syystä, että näinkin isolle porukalle valmiina ostettuna ruualle saa äkkiä ison kilohinnan, mutta kyllä mie joskus sorrun valmiisiin ruokiin, tai puolieineksiin tai mitä ne nyt sit onkaan.
Ja sorry tuo koiranruoka-juttu... siis maksalaatikko on taatusti ihan hyvä ruoka, mutta mie en vaan voi omalle mielleyhtymälleni mitään... joskin sen ois voinut kyllä pitää omana tietona eikä jakaa sitä näin julkisesti.
Totta muuten, että isolle porukalle on kallista ostaa valmiina. Ei sillä sinällään väliä mutta kun heti aloin miettimään, että pitäiskö tehdä tälle muulle jengille mitä ikinä haluavatkaan ja käydä ite ostaa valmiina vaikka kaupan tuoretiskiltä jauhemaksapihvejä
Ei haittaa ollenkaan! Tää raskaus vaan on niin outo, et heti aloin melkein yökkimään, et oon syönyt koiranruokaa
![]()