Esikoinen, vahingonlaukaus, parisuhdelukko vaiko rakkauden hedelmä?

  • Viestiketjun aloittaja Jussi2u
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
takaisin kivikaudelleko?
Sinulle nmimerkki hyväuskoinen.

Tarinassasi ei tosiaan palaset loksahda paikalleen. En tiedä mikä on totuus, mutta näin ei Suomessa toimita. Olen pahoillani rankasta kohtalostasi, elämäsi on varmasti raskasta, tavalla tai toisella. Mutta itsesi tähden, jos asia on tapahtunut Suomessa, sinun olisi hyvä myöntää tosiasiat, pääsisit helpommin elämässäsi eteenpän.

Isyyden selvitystä ei tehdä synnytyssairaalassa vaan viranomaisten toimesta myöhemmin, kuten itsekin tarinassasi viittaat.

Isäksi ilmoitetun veriryhmä ei ole kenenkään synnytyssairaalanlääkärin tiedoissa. Eikä sitä rutiininomaisesti tutkita.

Olet varmaan sekoittanut joukon tosiaasioita. Jos kertomuksesi olisi tapahtunut kuten edellä kerrottu, olisimme lukeneet tästä varmasti jo 7 päivää lehdestä.
 
takaisin kivikaudelleko?
Minua ei kenenkään koneella "piipahtelut" kiinnosta, muuten kuin että tunnut piipahtelevan aina kun nimimerkki been there, done that kirjoittaa.
Ellet toisin väittäisi, voisin tästä jopa päätellä, että nimenomaan päivystät ja odotat hänen kirjoituksiaan.
Jatkossa olisi mukavampaa, jos keskittysit asialliseen vuoropuheluun. Olen nimittäin huomannut, että rupeat heti lyömään ns yön alle, kun et muuta keksi ja keskityt muiden parjaamiseen sen sijaan, että kommentoisit ketjun aihetta.

 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja BlueberryNight:
Been there, done that!

En tarkoita epäystävällisesti, vaan silkasta mielenkiinnosta kysyn: Onko sinulla perhettä, ystäviä? Miten sinä aina pyörit tällä palstalla? Taas lauantai-illankin täällä päivystät. Vaikutat mukavalta, älykkäältä ja fiksulta ihmiseltä. Olen ihan varma että saisit keskusteluseuraa muualtakin kuin netin anonyymeiltä keskustelupalstoilta.

Hyvää yötä!
Kuinka viisaita nämä ellit ovatkaan? Minulla ei ole sukua, perhettä tai ystäviä. Siksipä olen päättänyt hankkia niitä kivoilla kirjoituksillani mukavien ellien keskuudesta, jotka kirjoittelevat punnittua faktaa. Mutta aina minä jään kiinni tästä päivystämisestä kun viisaat ellit laskevat ajankäyttöäni elli-palstalla eri viikonpäivinä.

Olenkin jo onnistunut hankkimaan läheisiä ystäviä, jotka ovat siellä, missä minäkin. He ovat uskollisia, eivätkä kaihda osoittaa kiinnostustaan minua, mielipiteitäni, ajankäyttöäni ja tietojani kohtaan nimimerkillään ja "vähemmän nimimerkillä". Vaikka ilmoittavatkin kirjoittavansa aina vain yhdellä ja samalla nimimerkillä...

Erikoista on tuo tarve valittaa, että käytän alusta asti minulle rekisteröimääni nimeä, joka siis rekisteröityessäni oli täysin vapaa käytettäväksi. Minun tapani on käyttää yhtä nimeä kirjoittaessani, olen jo sen verran aikuinen, että vastaan kirjoituksistani.

Minulla ei ole valitettavasti sinulta mitään kysyttävää, mielenkiintoni sinua kohtaa ei syttynyt. Tämäkin vastaus on suunnattu vastaukseksi useammalle ellille, vaikka lainaus onkin vain yhdestä viestistä.

 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja hyväuskoinen:
Ja toisaalta, mitä väliä MIKSI verikoe otettiin, jos lopputulos nyt kuitenkin on se, millä on merkitystä. Miksi haluat takertua näin epäoleelliseen asiaan? Luulisi että tarinassani olisi jotain muita, mielenkiintoisempiakin seikkoja.

Ota kuule asiasta selvää: jos äiti, jonka lapsen isyyttä ei ole selvitetty, ei halua asiaa selvitettävän, pitää mahdollisen isäehdokkaan hakea oikeudelta lupa siihen. Jostain kumman syystä mieheni ja minä emme halunneet lähteä oikeuden kautta taistelemaan lapsesta, joka ei suoraan sanottuna ole meille erityisen tärkeä.
En halua erityisesti takertua, minä vain ihmettelen, miksi väittää asiaa, joka on noin räikeästi epätotta? Asia ei ole epäoleellinen, jos se romuttaa koko kertomuksen totuudenmukaisuuden.

Jos asia kiinnostaa, olisi keskustelun voinut aloittaa täysin hypoteettisena, eikä olevinaan tositarinana, koska tarinassa on niin suuria aukkoja, ettei se voi mitenkään olla totta.

Kun mainitsin isyydenselvityksestä aiemmin, tarkoitin sitä, ettei äiti voi saada elatustukea kunnalta, ennen kuin kaikki mahdollinen biologisen elatusvelvollisen löytämiseksi on tehty. Hyvin harva nainen jättää elatustuen hakematta, harvalla yksinhuoltajalla on varaa ylenkatsoa senttiäkään. En olettanutkaan miehesi, tai varsinkaan sinun, vapaaehtoisesti ottavan elatusvastuuta 'yllätysjälkeläisestä'. Joka muuten aikanaan sitten lyö kätensä osituksessa yhteiseen pussiin perinnönjaossa...


 
joo poks...
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Minulla ei ole valitettavasti sinulta mitään kysyttävää, mielenkiintoni sinua kohtaa ei syttynyt. Tämäkin vastaus on suunnattu vastaukseksi useammalle ellille, vaikka lainaus onkin vain yhdestä viestistä.
Onpa hyvä, että kerrot tuon saman asian itsekin, jonka me muut keskustelijat olemme jo huomanneetkin: sinun mielenkiintosi ei syty muita keskustelijoita kohtaan ja miksi syttyisikään, koska sinä vähät siitä piittaat mitä tunteita muilla on keskustelusta. Ainoastaan oma mielipiteesi saa sinut syttymään ja oma kuvasi lähteen pinnassa tuo sinulle tyydytystä. Siksi olet todella rasittava itsetietoinen muiden väheksyjä. Esim seksuaalinen suuntautumisesi on suoraan kopio tästä käytöksestä, jonka sanot olevan lähipiirillesi vain ihailua sinun rohkeuttasi kohtaan. Missä muuten miehesi on silloin, kun petät häntä naisen kanssa?
 
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja takaisin kivikaudelleko?:
Minua ei kenenkään koneella "piipahtelut" kiinnosta, muuten kuin että tunnut piipahtelevan aina kun nimimerkki been there, done that kirjoittaa.
Ellet toisin väittäisi, voisin tästä jopa päätellä, että nimenomaan päivystät ja odotat hänen kirjoituksiaan.
Jatkossa olisi mukavampaa, jos keskittysit asialliseen vuoropuheluun. Olen nimittäin huomannut, että rupeat heti lyömään ns yön alle, kun et muuta keksi ja keskityt muiden parjaamiseen sen sijaan, että kommentoisit ketjun aihetta.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja joo poks...:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Minulla ei ole valitettavasti sinulta mitään kysyttävää, mielenkiintoni sinua kohtaa ei syttynyt. Tämäkin vastaus on suunnattu vastaukseksi useammalle ellille, vaikka lainaus onkin vain yhdestä viestistä.
Onpa hyvä, että kerrot tuon saman asian itsekin, jonka me muut keskustelijat olemme jo huomanneetkin: sinun mielenkiintosi ei syty muita keskustelijoita kohtaan ja miksi syttyisikään, koska sinä vähät siitä piittaat mitä tunteita muilla on keskustelusta. Ainoastaan oma mielipiteesi saa sinut syttymään ja oma kuvasi lähteen pinnassa tuo sinulle tyydytystä. Siksi olet todella rasittava itsetietoinen muiden väheksyjä. Esim seksuaalinen suuntautumisesi on suoraan kopio tästä käytöksestä, jonka sanot olevan lähipiirillesi vain ihailua sinun rohkeuttasi kohtaan. Missä muuten miehesi on silloin, kun petät häntä naisen kanssa?
Miksi minua pitäisi kiinnostaa kenenkään tunnetilat täysin anonyymillä palstalla?

En minä olen tehnyt diagnooseja kenestäkään, enkä kulje miettimässä kuka mitenkin aikaansa viettää internetissä tai sen ulkopuolella. Ei minulla ole velvollisuutta ystävystyä tuikutuntemattomien ihmisten kanssa, olla samaa mieltä tai edes jättää eriävää mielipidettäni kertomatta.
Jos joku kirjoittaa epätoden asian, joka on tarkistettavissa muistakin lähteistä, kuin tältä anonyymiltä palstalta, eikö siitä saisi sanoa? Jos joku tuntee alemmuutta siitä, että lukee minun kirjoitukseni, minunko siitä pitää olla vastuussa? Eiköhän alemmuudentunto ole ollut jo ko. ihmisessä ennestään, ennen minun palstakirjoitteluani.

Ja jos alemmuudentunne syntyy, edelleen anonyymin, keskustelupalstan perusteella, lienee syytä harkita tykönään, voiko ja kannattaako jatkossa osallistua, mikäli tuntee olonsa sen jälkeen surkeaksi.
 
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja joo poks...:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Minulla ei ole valitettavasti sinulta mitään kysyttävää, mielenkiintoni sinua kohtaa ei syttynyt. Tämäkin vastaus on suunnattu vastaukseksi useammalle ellille, vaikka lainaus onkin vain yhdestä viestistä.
Onpa hyvä, että kerrot tuon saman asian itsekin, jonka me muut keskustelijat olemme jo huomanneetkin: sinun mielenkiintosi ei syty muita keskustelijoita kohtaan ja miksi syttyisikään, koska sinä vähät siitä piittaat mitä tunteita muilla on keskustelusta. Ainoastaan oma mielipiteesi saa sinut syttymään ja oma kuvasi lähteen pinnassa tuo sinulle tyydytystä. Siksi olet todella rasittava itsetietoinen muiden väheksyjä. Esim seksuaalinen suuntautumisesi on suoraan kopio tästä käytöksestä, jonka sanot olevan lähipiirillesi vain ihailua sinun rohkeuttasi kohtaan. Missä muuten miehesi on silloin, kun petät häntä naisen kanssa?
Miksi minua pitäisi kiinnostaa kenenkään tunnetilat täysin anonyymillä palstalla?

En minä olen tehnyt diagnooseja kenestäkään, enkä kulje miettimässä kuka mitenkin aikaansa viettää internetissä tai sen ulkopuolella. Ei minulla ole velvollisuutta ystävystyä tuikutuntemattomien ihmisten kanssa, olla samaa mieltä tai edes jättää eriävää mielipidettäni kertomatta.
Jos joku kirjoittaa epätoden asian, joka on tarkistettavissa muistakin lähteistä, kuin tältä anonyymiltä palstalta, eikö siitä saisi sanoa? Jos joku tuntee alemmuutta siitä, että lukee minun kirjoitukseni, minunko siitä pitää olla vastuussa? Eiköhän alemmuudentunto ole ollut jo ko. ihmisessä ennestään, ennen minun palstakirjoitteluani.

Ja jos alemmuudentunne syntyy, edelleen anonyymin, keskustelupalstan perusteella, lienee syytä harkita tykönään, voiko ja kannattaako jatkossa osallistua, mikäli tuntee olonsa sen jälkeen surkeaksi.

[color=red ]Antaisit muiden olla vapaasti omaa mieltä, vaikka olisivat kuinka ”väärässä”. Olet ottanut mahdottoman ja työlään roolin. Eikö tuo ole raskasta. Ei oteta näitä ketjuja niin pirun vakavasti, ei varsinkaan itseä.[/color]

Ps: Haluatko keskustella tästä enemmän kanssani. Voin halutessasi laittaa s-postia tulemaan? Ei, en tarvitse osoitettasi.
 
DDT:lle
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Miksi minua pitäisi kiinnostaa kenenkään tunnetilat täysin anonyymillä palstalla?
Olet kyllä omaksunut täysin oman linjasi keskustella ja se poikkeaa varsinkin naisten empatiakyvyistä, hyvä kun tunnustat itsekin tapasi. En tiedä onko se sinulle yllätys, mutta juuri tämä tapa keskustella tekee sinusta kylmän kaverin. Kyllä monella on ihan oikeasti surua ja huolta ongelmistaan parisuhteessa ja sitä ongelmaa ei mitenkään helpota sinun tapasi vastata väheksymällä ja meuhkaamalla. Ilmeisesti minulla on miehenä niitä ominaisuuksia, joita sinulle on jäänyt kehittymättä, siis hienotunteisuutta muita kohtaan. Olisi todellakin sinulle vain hyvä, jos vaikka työpaikalla tai harrastuspiirissä, joku ottaisi sinua niskasta kiinni ja laittaisi kunnioittamaan muita. Sinua en katselisi hetkeäkään kotonani ja antaisin vielä rahaa, että mene ja pitkälle.

 
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja DDT:lle:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Miksi minua pitäisi kiinnostaa kenenkään tunnetilat täysin anonyymillä palstalla?
Olet kyllä omaksunut täysin oman linjasi keskustella ja se poikkeaa varsinkin naisten empatiakyvyistä, hyvä kun tunnustat itsekin tapasi. En tiedä onko se sinulle yllätys, mutta juuri tämä tapa keskustella tekee sinusta kylmän kaverin. Kyllä monella on ihan oikeasti surua ja huolta ongelmistaan parisuhteessa ja sitä ongelmaa ei mitenkään helpota sinun tapasi vastata väheksymällä ja meuhkaamalla. Ilmeisesti minulla on miehenä niitä ominaisuuksia, joita sinulle on jäänyt kehittymättä, siis hienotunteisuutta muita kohtaan. Olisi todellakin sinulle vain hyvä, jos vaikka työpaikalla tai harrastuspiirissä, joku ottaisi sinua niskasta kiinni ja laittaisi kunnioittamaan muita. Sinua en katselisi hetkeäkään kotonani ja antaisin vielä rahaa, että mene ja pitkälle.
Jotenkin tuntuu hyvältä samaistua sinuun, ja ennenkaikkea todeta se, en ole täällä yksin mielipiteineni. Kiitos!
 
havaitsija
"Sinua en katselisi hetkeäkään kotonani ja antaisin vielä rahaa, että mene ja pitkälle."

"Hassua", mutta nikki vip käyttää tuota samaa lausetta.

Aika noloa tehostaa sanomaansa monen nikin takaa. Samoin noloa, jopa sairasta ehdotella kirjekaveruutta ihmiselle, joka ei selvästikkään arvosta himpun vertaa pyytäjää.

Jos ei halua liiskautua matona maahan, niin kannattaa kasvattaa itselleen selkäranka ja nousta kahdelle jalalle.


 
been there, done that
Jaha, se on sitten tämäkin keskustelu tullut minun osaltani tiensä päähän. Keskustelukumppanit kävivät niin vähiin, ettei minun kiinnostukseni pysy enää yllä.

Mikään kirjeenvaihto ei myöskään kiinnosta vipin tai muun höpön kanssa. Minusta siinä on niin hyvä orastava poikien välinen ystävyys orastamassa vipin ja 14:54 kirjoittaneen 'DDT:lle' välillä, etten missään tapauksessa halua kiilata siihen väliin...
Jos pojille tulee erimielisyyksiä:
Musiikki auttaa!
 
bDDT:lle
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Jaha, se on sitten tämäkin keskustelu tullut minun osaltani tiensä päähän. Keskustelukumppanit kävivät niin vähiin, ettei minun kiinnostukseni pysy enää yllä.

Mikään kirjeenvaihto ei myöskään kiinnosta vipin tai muun höpön kanssa. Minusta siinä on niin hyvä orastava poikien välinen ystävyys orastamassa vipin ja 14:54 kirjoittaneen 'DDT:lle' välillä, etten missään tapauksessa halua kiilata siihen väliin...
Jos pojille tulee erimielisyyksiä:
Musiikki auttaa!
Oon samaa mieltä, että musiikki auttaa, olen vain surullinen musiikin tekijöiden puolesta, siinä on ammattiryhmä, joka oman mielenterveytensä kustannuksella tuottaa mielihyvää muille. He antavat todella ison panoksen ja usein ovat itse vailla sitä voimaa, minkä luovuttavat pois. Tietysti siihenkin joukkoon mahtuu selviytyjiä, kuin niitä surullisiakin tapauksia, joiden elämä on vääristynyt valokiilassa. Tiedän kyllä siitäkin maailmasta ihan tarpeeksi.

Vipistä sen verran, että olisikin mukava tavata hänet, uskoisin, että olisimme hyvin samalla aallonpituudella

 
takaisin kivikaudelleko?
Alkuperäinen kirjoittaja V.I.P.:
Antaisit muiden olla vapaasti omaa mieltä, vaikka olisivat kuinka ”väärässä”. Olet ottanut mahdottoman ja työlään roolin. Eikö tuo ole raskasta. Ei oteta näitä ketjuja niin pirun vakavasti, ei varsinkaan itseä.[/color]
Ei juma :)
Sanoo siis ihminen joka ei tunnu kestävän ollenkaan, että joku olis hänen kanssaan eri mieltä. Muuten alkaa hirveä haukkuminen, ryöpytys ja kuvaspämmäys .
V.I.P. ja DDT:lle ja monet muut kirjoittajat, jotka olette osallistuneet tähän ketjuun vain ja ainoastaan arvostellaksenne ihmistä, joilla on omia mielipieteitä ja selkärankaa kertoa ne saman nimimerkin takaa; hävetkää te pienet ihmiset.

Taidanpa minäkin lopettaa tähän, lastentarhatasolla käyty keskustelu ei kiinnosta.




 
takaisin kivikaudelleko?
Lisäksi tuollainen uhkailu tyyliin, älä kirjoita minulle, minä kirjoitan sinulle on jo täysin ala-arvoista käytöstä.
En muuten ole huomannut btdt:n täällä meiliosoitettaan jakelevan, eli onkos V.I.P.:llä jotain sisäpiiritietoa aiheesta..


 
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Jaha, se on sitten tämäkin keskustelu tullut minun osaltani tiensä päähän. Keskustelukumppanit kävivät niin vähiin, ettei minun kiinnostukseni pysy enää yllä.

Mikään kirjeenvaihto ei myöskään kiinnosta vipin tai muun höpön kanssa. Minusta siinä on niin hyvä orastava poikien välinen ystävyys orastamassa vipin ja 14:54 kirjoittaneen 'DDT:lle' välillä, etten missään tapauksessa halua kiilata siihen väliin...
Jos pojille tulee erimielisyyksiä:
Musiikki auttaa!
...että soitat rumpuja, hienoa.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja takaisin kivikaudelleko?:
Lisäksi tuollainen uhkailu tyyliin, älä kirjoita minulle, minä kirjoitan sinulle on jo täysin ala-arvoista käytöstä.
En muuten ole huomannut btdt:n täällä meiliosoitettaan jakelevan, eli onkos V.I.P.:llä jotain sisäpiiritietoa aiheesta..
Minä en kyllä nähnyt tuossa mitään uskottavuutta uhkailuiksi, lähinnä mieleen tulee samanlainen hampaaton louskutus kuin 'ettekö te tiedä kuka minä olen' urpoiluissa. Kuka tahansa myöhäiskeski-ikäinen paskahousu juoppokin voi väittää olevansa anonyymillä palstalla mitä tahansa, niin kauan kun ei paljasta itseään typeryydellään.

Jos hänellä olisi joku sisäpiirintieto, olisi postilaatikko jo kolahtanut julkisen ja vailla uskottavuutta olevan henkselien paukuttelun sijasta.
 
Tyttösi sun
Alkuperäinen kirjoittaja takaisin kivikaudelleko?:
Lisäksi tuollainen uhkailu tyyliin, älä kirjoita minulle, minä kirjoitan sinulle on jo täysin ala-arvoista käytöstä.
En muuten ole huomannut btdt:n täällä meiliosoitettaan jakelevan, eli onkos V.I.P.:llä jotain sisäpiiritietoa aiheesta..
Olet ihana

Terveisin:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä