Esikoista yrittävät 2012.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nesu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nesu

Jäsen
26.09.2011
46
0
6
En tiennyt onko tällästä palstaa vielä, mutta ajattelin kuitenkin tälläisen alottaa. Olen uusi täällä joten armahdusta.:D Olen 23v, elän avoliitossa, yhdessäolo vuosia on kohta 8v.

Onko muita v. 2012 esikoisen yrittäjiä täällä liikkeellä?

Miksi yrittää vasta 2012? Koska se vain tuntuu sopivalta, olen joskus 3-4v sit kuumeillu aika pahastikki kun kaverini synnytti esikoisen, silloin avomieheni oli sitä vastaa, hyvä että oli koska opiskelut oli kesken olin juuri vasta alottanut työt jne. Ajattelin, että ei mun mies koskaan tuu sen episodin jälkeen haluumaan lapsia mun kanssa, mutta viimesen puolenvuoden aikana hän on tuonut nyt asiaa esille aika monesti ja olemme käyneet isomman keskustelun aiheesta, mutta silti haluan vielä odottaa hetkisen ennen kun alamme yrittämään.

Mulla alkoi tänään viimeinen liuska pillereitä eli kolme viikkoa vielä ehkäisyä käytössä+ menkat ja sitten yritystä kehiin! Meillä vaan sellainen tilanne, että mies on armeijassa, niin vauvantekohommat sijoittuu lähinnä viikonloppulomiin.. Ollaan kans oltu kohta 8 vuotta yhdessä ja nyt on sopiva hetki aloittaa, kun armeija loppuu ensi vuoden heinäkuussa. Tähtäimessä olisi siis syysvauva, jos siis kävisi tosi hyvin ja tärppäisi jo alussa =)

Olinki unohtanu aloittaneeni tälläsen mutta suunnitelmat tosiaan on muuttuneet pillerit lopetettu lokakuun alussa ja nyt jännäilen =)

Apina25 Onnea hirmusesti yritykseen, tää oireiden tarkkailu ei ole mikään helppo osuus... :D

Hoh, enpäs huomannut tätä kyseistä ketjua tehdessäni omaani. Parin päivän erolla tein juuri samanlaisen ketjun, tosin se on nimetty Esikoista yrittämään 2012. :) Voisikohan näitä kahta ketjua yhdistää jotenkin? Olisi mukava saada useampia kuumeilijoita samaan ketjuun höpisemään. :)

Sennay Saa toki yhdistää linkität vaan tänne sun palstan linkin ja ohjataan keskustelijat sinne :) mulla kun tosiaan suunnitelmat muuttu sen verta et yrittäminen alkoikin jo tän vuoden puolella niin ehkä se sinun palsta on aktiivisempi :)

Yhteistyössä