Esimaidosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kellään muulla meinannu hermot mennä näiden vuotavien tissien kanssa?? Minkä verran (missä vaiheessa alkanu) teillä on tullu esimaitoa? Itellä alko joskus rv 25 paikkeilla tulla.. Nyt ei oo moneen viikkoon enää voinu olla päivääkään ilman liivinsuojuksia,ja yöpaita on aina ihan laikullinen.. Kun/jos ei oo pakko en halua käyttää rintsikoita+-suojia yöllä,että saa nännit "happea"..

Esikoisen kans ei tullut.. saas nähdä tuleeko tän tokan kans ny sitte.. mut muistan kyll kun synnytin ni koko ajan sai olla liivit suojineen päällä kun joka paikka oli maidossa..siltikin :D kun tuli yli :D aamull oli ain kiva herätä.. :D

mulla alkoi joskus rv 20. Vihasin rintsikoita ja yöllä nukuin taitellun lakanan päällä ettei petari suttaantunut. Päivällä henkkamaukan imetystoppi ja liivinsuojat päällä. Alta 5 minuutin olis ollut paidasta kuin paidasta läpi jos ei olis ollut suojia. Ne imetystopit ei oo ihan niin nihkeitä kun rintsikat.
Nyt sitten kun imetän, suihkuaa maitoa niin että vauva meinaa tukehtua, eikä mikään liivinsuoja pidä tarpeeks maitoa. Yöllä on välillä litimärän topin lisäks peitto ja lakanatkin ihan märkiä :(
Toivottavasti tää tasottuu joskus

Minulla on myös tullut aika paljon. tai tuntuu että toisesta rinnasta tulee enemmän. olen nyt viikolla 25 ja alkoi tulemaan joskus pari viikkoa sitten. Itse olen aika usein rinnat paljaana siis vain kotona :D. paperi on aina lähellä niin sitten voi pyyhkästä :)

Mulla alkoi tulla esimaitoa rv18. Aluksi sitä tuli vain luraus kun mies hieroi hartioita. Kuukausi ennen LA:aa oli sit melkein joka yö yöpuvun edusta ja lakanat märkänä. Mä en kuitenkaan jostain syystä pitänyt silloin vielä liivejä ja liivinsuojia. Synnytyksen jälkeen oli pakko opetella nukkumaan liivit päällä, vaikka se oli ja on edelleenkin ikävän tuntuista.

Yhteistyössä