Hae Anna.fi-sivustolta

esineiden kato/tulo

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kiti, 08.09.2005.

1. kiti Vierailija

Onko kukaan kokenut sellaista, että kadonnut esine palautuu?Minulle kävi niin , että ranteessani ollut koru hävisi oudosti, vaikka luulisi, että olisin huomannut sen ,sillä koru oli vankkaa tekoa. Minua harmitti, sillä korulla oli myös tunnearvoa, olin sen itse tehnyt. Aloin rukoilla Jumalaa mielessäni, että koru löytyisi. Kun olin ystäväni kanssa lounaalla ravintolassa, yhtäkkiä koru oli palautunut ranteeseeni. Tuijotimme korua suu auki hämmästyksissä. Sen jälkeen on paljon muuttunut, uskoni on vahvistunut entisestään(tosin tässä ei ole kaikki mitä olen kokenut vastaavista asioista)

2. Maya Vierailija

Hei, tämä ei toki ole vastaus kysymykseesi, mutta meillä uskotaan kotihaltijoihin, jotka suuttuessaan istuvat jonkun tavaran päälle ja sitten sitä ei näe. Ja kohta tavara onkin juuri siinä mistä sitä olit etsinyt. Olenkin nykyisin alkanut sanomaan että sori jos on tullut jotain tehdyksi niin että loukkasin, mutta nyt tarvin kyllä esim. avaimet.
    Toinen uskomus on taas että henkimaailman vierailijat kykenevät ottamaan ja palauttamaan esineitä.

3. kiti Vierailija

Olen miettinyt itse tuota samaa, että on henkimaailman olentoja jotka suojelevat ja katselevat elämäämme ja yrittävät jotenkin vaikuttaa siihen mitä teemme tai ajattelemme.
    Toinen esimerkkini on sellainen, että yhtenä iltana olin stressaantunut ja menin nukkumaan miettien synkkiä asioita ja mietin, että minun pitäisi ostaa jotain rentouttavaa musiikkia, että saisin unen päästä kiinni.
    Aamulla heräsin ja huomasin, että sänkyni viereen lattialle oli asetettu kaksi cd-levyä. Ihmettelin , että mitä ne olivat, en ollut itse niitä hankkinut. Kysyin äidiltäni, että oliko hän laittanut huoneeseeni musiikkia ja ei ollut.Kuuntelin levyt illalla ja sain hyvin unta, seuraavana aamuna cd-levyt olivat kadonneet sänkyni vierestä. Tähänkään ei ollut selitystä.

4. an Vierailija

tapaus 1; meitä oli neljä ihmistä kun tulimme kaupasta kotia. Aamulla olisimme olleet lähdössä, mutta mieheni avaimet oli kadonneet. Siis asunnon sisällä. Kaikki paikat tutkittiin 4 ihmisen voimin, pakastinkin yms. 2 viikon kuluttua avaimet löytyivät mieheni housujen taskusta. Niiden housujen, jotka me 4 henkilöä olimme käyneet moneen kertaan läpi. Jopa metallinpaljastimella tutkittiin hänen vaatekasansa.
    tapaus 2; auton avaimet katosi. Taas niitä etsittiin kun ne voivat olla vain tietyssä paikassa, tulimme juuri kaupasta.
    Ne löytyivät sitten viikon kuluttua minun vaatteeni taskusta aivan toisessa osoitteessa. Sellaisen vaatteen taskusta, jota en ollut käyttänyt kyseisenä iltana. Ja se vaate roikkui kylpparissä pyyhkeiden alla.

5. Kaulaketju Vierailija

Yleensä illalla riisun kaulaketjuni, mutta kerran nukahdin ketju kaulassani.
    Heräsin yöllä siihen, että ketjussa oleva koru painoi kaulaani ikävästi, joten aloin vetää ketjua, jotta lukko tulisi etupuolelle avattavakseni.
    Kuului napsahdus ja huomasin ketjun (hyvin ohut) katkenneen lukon vierestä. harmistuin je laitoin ketjun yöpöydälle.
    Aamulla herätessäni oli ensimmäinen ajatukseni, että ketju täytyy korjata - katsoin yöpöydälle:
    ketju olikin ehjä (lukko edelleen kiinni).

Toinen tapaus sattui, kun teini-ikäisenä hukkasin äidiltäni lainaamani sormuksen.
    Sormus löytyi viikkoa myöhemmin housujen upslaakista (käännetty lahje)...

Paljon muutakin on sattunut, mutta tässä koruihin liittyvät...

6. juno Vierailija

En oikein kykene ymmärtämään, kuinka tämä minulle sattunut on mahdollista, mutta...perjantaina olin lähdössä ulos. Vaatteita vaihtaessani tiputin vihkisormessa olevan sormukseni, enkä sitä löytänyt. Tarkistin että toinen sormus on edelleen sormessani ja luovutin, kyllähän se löytyisi viimeistään siivotessa..
    Lähdin ystäväni luokse. Jossain vaiheessa siellä pyörittelin ja katselin tuota toista sormusta ja ajattelin harmistuneena hukkunutta sormusta. Myöhemmin poistuimme auton kyytiin ja sieltä noustessa huomasin että toinenkin sormus oli kadonnut. Koska sitä ei autosta löytynyt, päädyimme tulokseen, että se putosi ystäväni luo. Sormessani oli edelleen aivan tuore punertava painauma sormuksen kohdalla.

Aamulla kun kävin kotona suihkussa, molemmat sormukset roikkuivat naulakossa.

En tajua, en...

7. Maya Vierailija

Ruotsin tv pyörii 4+ on ollut ohjemasarja jossa kerrotaan yliluonnollisista tapahtumista yleensä niissä on kysymys henkimaailman vierailijoista kodeista ja ohjelmassa eri meediot käyvät näissä kodeissa joissa myös yleensä on tapahtunut tavaroiden katoamisia ja takaisin ilmestymisiä. Valojen sammumista ja syttymistä, ovien pauketta ja eri sähkölaitteiden esim stereoiden radion aukaisuja jne.. ja nämä meediot ovat sitä mieltä että henkimaailman asukeilla on mahdollisuus ottaa ja muuttaa materiaa ja myös palauttaa se mihin haluavat.
    Elisabeth Lannge kuuluisa meedio Ruotsissa joka tekee työtään ilman korvausta sanoo näiden kävijöiden leikittelevän meidän kustannuksella tai haluavansa tehdä itsensä huomioiduiksi.
    Mutta näitä kävijöitä voi kyllä pyytää poistumaan.

8. jai Vierailija

Mulla ei ole ihan yhtä ""räikeitä"" tapauksia sattunut, mut aina joskus olen etsinyt joitain tiettyjä tavaroita paikoista, joihin olen mielestäni varmasti niitä laskenut.

Muutaman päivän kuluttua esineet ovat ilmestyneet juuri niihin paikkoihin, joista olen varmasti sata kertaa jo katsonut ja etsinyt niitä aiemmin. Olen usein ajatellut, että en ole vain huomannut niitä silloin eka etsimisellä, mut kun on tapahtunut useamman kerran niin olen jossain mielen sopukoissa epäillyt, et joku vie ja palauttaa niitä jostain syystä... Mut miten ja miksi se ""joku"" niitä veisi ja sitten palauttaisi?

Yleensä näin tapahtuu avaimien, kellon ja puhelimen+laturin kanssa, joille mulla on vielä vakiopaikatkin tässä piskuisessa yksiössäni.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri