Hae Anna.fi-sivustolta

esirukouspyynnöt

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä täti vihreä, 21.09.2012.

1. täti vihreä Vierailija

Mummuni opetti, että kaikki huolensa voi antaa Taivaanisälle. Voisiko täällä olla ketju, johon saisi kirjoittaa esirukouspyyntöjä? Tässä on minun tämän illan rukoukseni. Te joilla on aikaa ja tahtoa, näihin voi apua pyytää. Kiitos. Jos tähän tulee muita pyyntöjä, niin olen mukana rukoilemassa.

-Pyydän apua tähän perheeni vaikeaan taloudelliseen tilanteeseen.

-Pyydän rukousapua siskolleni, jolla on parisuhteessa vaikeuksia ja hänen lapsensakin kärsivät.

-Pyydän rukousapua veljelleni, jolla on kipuja kädessä, johon lääkärit eivät löydä syytä.(nuori mies)

-Pyydän rukousapua serkkuni lapselle, nuorelle tytölle, jolla on polvivamma ja hankala elämäntilanne muutenkin. Kunpa hänen koulunkäyntinsä alkaisi sujumaan ja kunpa hänen suuri koiransa löytäisi uuden kodin.

-Pyydän rukousapua naapurikunnassa asuvalle teiniäidille, jolle lähetin vauvanvaatteita. Kunpa pienen perheen elämä lähtisi sujumaan.

-Pyydän rukousapua isäni terveysongelmiin.

-Pyydän rukousapua 96-vuotiaan ukkini puolesta, joka on niin tyytymätön elämäänsä vanhainkodissa.

-Pyydän rukousapua ystäväni hevoselle. Toivon ystäväni pystyvän tekemään raskaan päätöksen ja päästää tamma vihreämmille niityille, kun se on niin sairas.

2. Kissantassu* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Rukoiltu <3

Pyydän esirukousta lapseni polvivammaan.

3. avuntarvitsija Vierailija

pyydän rukousapua että jatkuvasti vaivaavat asiat ei kiusaisi minua ja että saisin vastauksia niihin kuvittelenko vain niitä asioita..
    pyydän rukousapua myös että meille siunaantuisi vihdoin se pienokainen että jäisin raskaaksi

4. Joutsenen huuto Vierailija

Rukoiltu <3

Pyydän esirukousta työpaikalle. Meistä monella on siellä paha olla, kun asiat ovat niinkuin ne nyt ovat.

5. täti vihreä Vierailija

Rukoilin minäkin tähän ketjuun kirjoitettujen asioiden puolesta. Kävi ihan väreet läpi kehon. Enkeleitä luoksenne. <3

6. täti vihreä Vierailija

Niin ja tuo oma asiani lähti jo selviämään :) Rukouksella on ihmeellinen voima.

7. siivooja Vierailija

Minä rukoilen tänä iltana kaikkien teidän puolestanne. Itse pyydän rukousapua:
    - itselleni viisautta lähteä uusille teille tässä tilanteessa
    - muille asiaa käsitteleville viisautta viedä ajamani asia loppuun pikaisesti ja moraalisesti oikein jotta voin jatkaa elämääni
    - vastustajille viisautta myöntää virheensä ja jättää katkeruus taaksensa
    - perheelleni terveyttä ja lapselleni voimia
    - kaikkien lapseni koulun vanhemmille viisautta katsoa asioita oikein, lasten parhaaksi ja pitäytyä turhasta syyttelystä
    Kiitos.

8. Helén Vierailija

<3 minäkin rukoilin <3

itsekin esittäisin pyynnön perheeni hankalan tilanteen selviämiseksi
    sekä tyttärelleni voimia jaksaa tässä tilanteessa.

kiitos kiitos kiitos <3

9. Sormustin Vierailija

Uskovainen tuttavani kertoi että voi esirukoilla, mutta että piru voi hyökätä kahta kovemmin esirukouksen kohdetta vastaan. Tämä kuulosti oudolta. Niinkö uskoville jossain opetetaan?

10. donna Vierailija

Minäkin pyytäisin rukousapua seuraavanlaisiin asioihini:

- Pyydän anteeksiantoa eräältä ihmiseltä, jolle olen ollut hyvin epäreilu ja oikeastaan aika pahakin. Pyydän että hän viimeinkin voisi ymmärtää, että olen todella pahoillani ja että toivoisin voivani jotenkin korjata tekoni.

- Pyydän tasapainoa taloudelliseen tilanteeseeni. En kaipaa suuria rikkauksia, mutta toivoisin tilanteeni olevan sellainen, ettei joka hetki tarvitsi pelätä seuraavaa päivää.

- Pyydän mielenmalttia ja rauhallisempaa mieltä. Pyydän kykyä olla onnellinen eikä olla joka ilta itku silmässä.

Kiitos oikein paljon

11. Surullinen tyttö Vierailija

Minäkin pyytäisin, että poikaystäväni puolesta rukoiltaisiin. Hän juopottelee paljon ja usein, on ollut väkivaltainen mua kohtaan, loukannut, haukkunu, iskenyt muita naisia ja muutakin pahaa tehnyt. Toivoisin, että hän raitistuisi ja hänestä tulisi hyvä ihminen ja voisimme olla onnellisia. Itselleni pyytäisin rukousta ujouteen. Rukoilen myös teidän puolestanne.

12. Eea Vierailija

Pyytäisin rukousapua seuraaviin asioihin

- apua talouteemme; omat rukoukset eivät ole tuottaneet tulosta

- apua tyttäreni vaikeaan parisuhteeseen, että pääsisi alistavan ikeen alta pois

- apua toisen tyttäreni masennukseen, että entinen iloinen lapseni palaisi luoksemme

- tasapainoa ja rauhallista mieltä itselleni ja uskoa siihen, että joskus asiat voivat olla paremmin.

13. sari Vierailija

Pyydän rukousapua, ettei syöpäni olisi uusiutunut ja saisin elää vielä lasteni tukena ja turvana maan päälä ja maaliskuussa saan ensimmäisen lapsenlapsen ja haluaisin olla hänenkin elämässä mukana. Omat lapseni ovat 23-, 21-, 17- ja 7-vuotiaat. Pyydän rukouapua myös rakkaimmilleni, että heidän elämänsä menisi hyvin ja että he jaksaisivat tänä vaikeana aikana.

14. A . Vierailija

Rukoilin Sinun ja rakkaimpiesi puolesta .

15. one little pray Vierailija

Rukoilen puolestanne.

Minulle voisi rukoilla että Jumala aukaisisi sydämeni ja auttaisi minua näkemään Hänet.

16. rukoilin Vierailija

surulliseen tyttöön asti. Siis myös surullisen tytön ja poikaystävänsä puolesta.

Kissantassu

17. siri Vierailija

apua ja helpotusta talousasioihin että olisi rahaa riittävästi joka viikko ruokaan ja muuhun tarpeelliseen, ei aina tarvitsisi kaivella viimesiä kolikoita vaan saisin helpotusta tähän asiaan

rukoilen että pääsen veloista kunnialla eroon, ilman hankaluuksia

rukoilen miestä, rakasta sellaista elämääni pysyvästi elämänkumppaniksi

18. siri Vierailija

siis pyydän rukousapua näihin

19. I pray Vierailija

Rakas Taivaan Isä, Auta "täti vihreää" taloudellisissa ongelmissa, hänen siskoaan selvittämään parisuhdeongelmansa, hänen veljeään paranemaan käsikivusta, teiniäitiä pärjäämään, paranna hänen isänsä terveydentila ja kosketa vanhainkodissa asuvaa ukkia.
    Herra! Näet kaikkien näiden ihmisten hädän. Lähetä Pyhä Henkesi näiden kaikkien ihmisten luo koskettamaan jokaista, niin että he kukin kääntyisivät itsekin Korkeimman puoleeen ja alkaisivat uskossa rukoilla yluoonnollista apua ongelmiinsa.
    Erityisesti rukoilen 96-vuotiaan miehen puolesta. Hänen maallinen vaelluksensa on lopuillaan. Herra, vuodata rauhasi hänen sydämeensä, rukoilen että hänen sielunsa pelastuisi ja että hän kerran pääsisi taivaan kotiin, Jeesuksen nimessä. Amen.

20. rukoilin Vierailija

nyt loppujen puolesta. Kunkin erikseen. Pidän osaltani jokaisen mielessä myöhemminkin. Kiitos myös omalta osaltani niille jotka rukoilivat lapseni polven puolesta.

Kissantassu

21. pyydän esirukousta Vierailija

tähän erotilanteeseen,että jaksan pitää päätökseni!!myöskin ex avomiehelleni,että hän pääsisi eroon tuosta alkoholista ja tytölleni,että hän jaksaisi koulussa,hänelle enemmän sitä itseluottamusta.

Kiitos tästä ketjusta ja enkeitä teille kaikille <3

22. Pyytäisin minäkin Vierailija

Että saisin kuntoon taloni lämmitysjärjestelmän.Kylmä tulee.

23. Sinun käsiisi Vierailija

Kaikki te, joilla on vaivoja, sairauksia tai mitä tahansa ongelmia, tänä iltana on seiskalla suora esirukousilta, voitte soittaa sinne, lähettää tekstiviestin tai sähköpostia.
    Puhelinnumero näkyy ohjelman aikana ruudussa, en muista sitä ulkoa.
    Sähköpostiosoite rukous@tv7.fi

TV7 18.10. klo 21:10 - 22:40

voi katsoa myös netin kautta

24. ongelmavyyhti Vierailija

Pyytäisin minäkin seuraaviin asioihin:

-terveydellisiin ongelmiin, joita on etenkin nuorimmalla lapsellani ja itselläni, sekä miehen alkoholi- ym. ongelmiin

-asuinrakennuksen remonttiin, ennenkuin koko talo lahoaa ja homehtuu pystyyn

-taloudellisiin ongelmiin

-työn löytymiseen

-vanhimman lapsen ongelmiin

-asioiden selviämistä ja anteeksiantoa erään ystäväni (ja hänen miehensä) kanssa, joihin ei ole ollut yhteyttä enää moneen vuoteen. Eivät ole noteeranneet aikoinaan tekemääni anteeksipyyntöäni mitenkään.

25. oopee55 Vierailija

Minulla on paljon asiaa rukous- ja kiitosaiheiksi.
    Sairastuin aivoverenvuotoon 5/2008. Olen toipunut hyvin ja tullut uskoon 2009-2010. Elämäni palat ovat pääosin paikallaan. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin. Ei minulta ole kavereita puuttunut, mutta se tyttöystävä josta tulee vaimoni puuttuu edelleen Pyydän teidän rukoilevan minun löytävän sen naisen jonka kanssa menen naimisiin! Toinen rukouspyynöni koskee veljeäni ja hänen perhettään: veljeni on ollut uskossa 90-luvun alkupuolelta asti, hän soittaa gospelbändissä, hänen vaimonsa on lähes valmis luterilainen pappi, heillä on 3 lasta. Veljeni sai myös aivoverenvuodon samanikäisenä kuin minä. Itse olen ollut onnekkaampi. koska minulle ei ole jäänyt liikkumiseen tai puheeseen ongelmia. Veljelläni sen sijaan liikkuminen on vaivalloista ja hänen puheensa meni paljon heikommaksi. Pyydän teidän rukouksianne: veljeni mahdollisen hyvän toipumisen puolesta ja voimaa ja rohkeutta hänelle ja hänen perheelleen! Kolmas aiheeni ovat vanhempani: isäni ei usko Jeesuksen vaan hän on vapaamuurari. Tiedän äitini uskovan isäni tavoin ja olen näyttänyt vanhemmilleni TV7 ohjlman "isännän pöydässä" jossa vieraana oli Juhani Julin. Teen edelleenkin töitä sen edestä että vanhempani eivät mene sinne "kuumempaan paikkaan". Pyydän teidän rukoilevan sitä, että vanhempani tulisivat oikeaan uskoon: uskoisivat Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henken. Tässä olivat pyyntöaiheeni: mutta vaikka elämme lopun aikoja, niin tarvitsee aina kiittää siitä mitä olemme saaneet; rukoilkaa ja kiittäää Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä siitä, että: olen toipunut näin hyvin, siitä että, minä pystyn asumaan yksin omassa talossani ja minulla on seurakunta lähellä. Siinä seurakunnassa minun olisi tarkoitus todistaa uskostani seurakunnan edessä! Kiittäkää siitä, että veljeni vaimolla on suuri suku, pääosin heidän kotipaikkakunnallaan ja he ovat myös uskossa! Kiittäkää siitä, että vanhempani rakastavat toisiaan ja meitä ja he ovat olleet naimisissa yli 40 vuotta! Kiittäkää siitä, että olen löytänyt sen oikean seurakunnan, jossa käyn! Kiitokset myös sinulle tästä palvelusta!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri