eskariin toppahaalari vai takki ja housut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujon pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujon pojan äiti

Vieras
Minkälaiset talvivaatteet teidän eskaripojilla on käytössä eskarissa? Haalari vai takki ja housut? Entäs kengät? Mietin vain että mitä hankkia meidän eskarille alennusmyynneistä ensi talvea ajatellen... kaupungissa asutaan. Sillä mietin, että kiusaataanko jos on esim. kuomat jalassa tai haalarit käytössä? Olen kuullut että esim. Autot paidan käytöstä on kiusattu naapurin poikaa... Autot kun on vauvojen juttu...

Meillä on sekä haalari että takki + housut. Kenkinä sekä goretexit että kuomat, ja päikyn eteistä aamulla kun katoin niin kuomat näyttää olevan 95% kaikilla muillakin...

Olin aikeissa ostaa haalarin vielä tänä talvena, mutta pihaleikkeihin kun kaivoin välikausihaalarin, poika alkoi itkeä ettei halua haalaria. Niinpä housut ja takki -linjalla. Enemmistöllä tuolla näyttäisi olevan kaksiosaista pukeutumista, mutta haalariväkeäkin löytyy. Eikä mun ymmärtääkseni ketään ole haalareista kiusattu.

Meillä poika on nyt 5v ja ostin keväällä välikausihaalarin eikä halunnut sitä pitää kun kiusattiin että on vauvojen juttu yms ja jouduin ostamaan housut ja takin. Nyt sitten ostin talvipuvuksi housut ja takin ja haluaakin käyttää talvihaalaria viimevuotinen onneksi vielä menee kun kuulemma kaikilla on nyt sitten haalari eli en tiedä.

5-6 vuotias ei vielä päätä itse noin isoja ja kalliita ostoksia. Ja lumi menee takin alle eskareillakin kun lumessa möyrivät ihan samalla tavalla kuin pienemmätkin.

Yhteistyössä