Eskarilainen sai kummiltaan joululahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohoh

Vieras
Muuttuva Labyrintti pelin, Smurffit 18 levyn, Smurffi dvd:n, 2 pehmosmurffia, paperinukkekirjan ja kukkaron jossa oli 5 euroa rahaa. Itselleni tuli tunne, että sai aivan liikaa, mutta onko se yleistäkin, että kummit lahjovat näin isosti? Tosin nuo levyt ja pehmot olivat pikkusiskon kassa yhteisiä, mutta silti aika runsaskätiset lahjat.

Me saatiin hotellikylpyläloma lahjaksi pojan kummitädiltä. Tai siis poika sai, mutta me päästiin siivellä - oltiin siellä jo joulua ennen.

Minusta lahjoja ei voi antaa liikaa :). Paljon voi, muttei liikaa. Jos kummitäti haluaa kummilastaan muistaa, niin se hänelle sallittakoon.

• Tykkää
Reactions: pikkubertta
Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;25304305:
No höps, älä keskity lahjojen määrään vaan ole iloinen siitä, että kummi halusi muistaa lasta. :) Jos tuntuu, että tuli liikaa turhaa krääsää, niin juttele jatkossa kummin kanssa siitä, millaisille lahjoille olisi käyttöä.

En pidä pahana lahjojen laatua, ihmettelin vain määrää. Tuota peliä on toivonut kovasti jonka sai, ja siitä sitten vinkkasinkin kummille, kun kysyi mitä toivoisi. Ollaan joulun aikana pelattu peliä monta kertaa, smurffien tahtiinkin on jammailtu. Dvd odottaa jotain tylsää kotipäivää, jos esim. sairastetaan. Ja minähän pääsin nostalgisoimaan lapsuuteeni, kun opetin tyttöä miten paperinukkeilla leikitään. Eli oikein onnistuneet lahjat oli kummi valinnut, en valita ollenkaan.

vaimoni osti 3 vuotiaalle tyttärellemme tällaisen joululahjaksi.
http://www.ajanhukkaa.com/kuvat/2011/08/Screen-shot-2011-08-29-at-6.57.00-PM.png
kuulemma oppii paremmin historiaa, ja jää enempi mieleen kun tuon ikäisenä aloittaa.
mitä ovat muut mieltä? omasta mielestäni turhan aikaisin!

Parempi noin päin, kuin ei muistamista ollenkaan. Lapseni kummeille(2) sanoin että jotain pientä kiitos. Tulos: kasa vaatteita, salama kirja sekä autorata. Mielestäni liikaa, mutta tarpeeseen tulivat.

Ostaa paljon lahtia kummilapselle tuli 4 pakettia joihin oli pakattu yhteensä 10 eri tuotetta vaatetta toppatakista akkareihin ja tietty se lapsen toivelelu.

Aluksi huomauttelin että EN odota hänen ostavan noin paljoa lapsia mutta kummitäti kertoi että Asia on oikeastaan Hänen ja kummilapsen välinen asia.

Ja oikeassa onkin mikäs minä olen kieltämään jos joku haluaa hemmotella minun lastani ja tämä kummitäti on niin ihana että antaa myös paljon aikaa lapsilleni (myös sille joka ei ole kummilapsi) on mukavaa huomata että minun lapseni ovat hälle tärkeät vaikka eivät ole edes sukua. Toisella lapsella onkin sitten sukulaiskummitäti joka ei muista mitenkään ei synttäreinä eikä jouluna vaikka lapsen nimissä laitetaan tädin synttärinä pikkupaketti ja kortti samoinjouluna muistetaan heidän perhettään.

Yhteistyössä