Espoon kaupungin vuokra-asuntoa tarjottu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Minulle tarjottiin asuntoa puhelimitse ja pyydettiin toimittamaan raskaustodistus ja verotiedot yms. Asunto on Arava rahoitteinen. Uskallanko sanoa heti nykyisen asuntoni irti, voivatko ne vielä perua tuon tarjotun asunnon? Ois kamalaa jäädäkin tyhjän päälle, vielä vauvan kanssa. Kun soittelin että pääseekö asuntoa milloin katsomaan, sanottiin vain että kun olen toimittanut tarvittavat paperit, he postittavat mulle jotain papereita, sitten vasta.

Kaupungilla vaativat sen raskaustodistuksen, käsittääkseni pitäisi saada asunto nopeampaa... itselläni siihen tosin meni 8kk.

Itsekään en mielelläni irtisanoisi nyk asuntoani ennen kuin on mustaa valkoisella, mutta joutuisin maksamaan kahden kk vuokrat päällekkäin, ei onnistu :( kun vielä tulee uuteen asuntoon 1kk takuukin + muuttokulut yms.

no etkö sä voi soittaa ja kysyä että onko se asunnon saanti jo varmaa? en minäkään kyllä pystyis maksamaan 2asunnon vuokraa+takuuta ihan "turhaan" :/ tai sitten muutat siihen uuteen vasta kuukauden päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja pa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täytyykö sitä todistaa et on raskaana? täh!?

Tietenkin, jos hakee raskauden varjolla asuntoa. :headwall:

no eihän tossa ap:n alotuksessa sanottu et hakee asuntoa raskauden takia,oli vaan et uutta asuntoo tarjottu ja et sanooko irti nykysen.:headwall:itelles.

Yhteistyössä