Esprit nettikaupoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saana

Vieras
Mistä voisi tilata Espritin vaatteita? Sopivat yleensä loistavasti mun makuun, mutta eihän täällä meidän tuppulandiassa niitä myydä. Onko joku tilannut? Tai jos saman tyylisiä vaatteita on jossakin nettikaupassa, niin olisin kiitollinen linkeistä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
esprit.com :D ihan kotimainen nettikauppa :D

Tää on niiiin hyvä paikka! Jäin koukkuun; suosittelen.

Ainoa miinus on, että palautetuista tuotteista rahat tulevat tosi myöhään takaisin. Tilasin siis luottokortilla, en ole tutkinut onko muuta mahdollisuutta. Palautin tuotteet muutaman päivän sisällä saapumisesta, mutta rahat palautuivat vasta kuukauden päästä. Olin jo vähän hermona!

mä en saanut tilattua mitään... :( koetin kanssa maksaa luottokortilla, mutta jostakin syystä tyssäs aina kun yritin.. :( maksuohjelma.. tai mikä lie ei siis ainakaan meidän koneella toiminut...

harmi sisänsä koska nettikauppa ainoa josta saa tilattua espritin mammavaatteitakin :) ja nyt jos koska olisin niitä tarvinnut :)

Olen tilannut ja homma takkuilee pahasti. Ensinnäkin tavaroiden toimitus kestää useita viikkoja, vaikka sivuilla luvataan 6-8 työpäivää. Sivuilla on suomalainen puhelinnumero, mutta joudut selvittämään asian huonosti englanti puhuvan kanssa.

Meileihin vastataan hyvin vaihtelevasti. Kaksi kertaa kävi niin, että tilasin vaatteen, jota ei sitten ollutkaan varastossa. Luottokortille oli tehty silti varaus, joka piti poistaa soittamalla omaan pankkiin.

Hyvin hankalaa on nettikaupan toiminta, en voi suositella kenellekään!!!

Yhteistyössä