Esprit verkkokauppa/palauttaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esprit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esprit

Vieras
Onkos kukaan palauttanut Esprit verkkokauppaan tuotteita. Mä palautin jo noin 1½ kuukautta sitten ja vieläkäänen ole saanut palautusta luottokortilleni. Olen lähettänyt sinne kaksi sähköpostia ja viimeisimmästäkin on jo yli viikko. Kumpaankaan ei ole vastattu. Tarvis varmaan soittaa sinne, mutta olis kiva kuulla millaisia kokemuksia muilla on.

mä oon palauttanut. Siinä meni tosiaan toista kuukautta ennenkuin tuli rahat takaisin, jouduin kanssa laittamaan s-postia ennen kuin mitään tapahtui. Muutenkin jäi tosi huono maku niiden asiakaspalvelusta. Ei kannata soittaa, koska sielä on töissä tasan yksi suomenkielinen työntekijä, ketä on koko ajan "jossain muualla" joutuu sitten sönköttämään englanniksi. toki jos se onnistuu, niin mikäs siinä.

Täytyy varmaan vaan vielä odottaa. Mä oon tosi paljon tilannut sieltä, mutta aina kaikki on ollut sopivia. Nyt tilattiin miehelle takki ja eihän se mahtunut. Oli vielä suht kallis, joten haluaisin kyllä rahani takaisin. Hämää vaan, kun lupaavat vastata sähköpostiin 1-2 pvän kuluessa, mutta mulle ei oo vastattu edes 1-2 viikon kuluessa :(.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
joo mullaki kesti tooosi kauan saada rahat sieltä takasin. pari-kolme kk:tta...

Kiitos vastauksesta! Tulee vaan mieleen, että onko paketti hukkunut tms, mutta hyvä tietää, että muillakin onkestänyt, joten täytyy odotella.

Yhteistyössä