Esteettinen silmäni ei kestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinihammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naapureiden vapaina juoksentelevia kissoja :whistle:

Omakotitaloja jotka näyttää siltä että ne olis palikoista koottu... sellaista ihme laattaa mikä näyttää joltain panssariseinältä

lasitetulla parvekkeella on oranssit pitsiset sivuverhot,röyhelöinen valkoinen kappa,2 jalkalamppuu,valolla toimiva tähti ,muovikukkia ja 2 johdon päässä roikkuvaa hehkulamppua

Jaa mun esteettinen silmä ei kestä pikkupoikien tuunattuja autoja, joissa on jotain ihme teippejä ja ärrän koiria.

Eikä pihoilla olevia rojukasoja.

Eikä porsaanpunaisia (tai muitakaan outoja sävyjä) taloja. Kuka VOI haluta sellaisen?

Eikä erilaisia JA erivärisiä vaatteita yhdisteltynä.

Eikä valkoisia urheilusukkia, nappiverkkareita, salihousuja, purkkareita, vyölaukkuja jne jne...

Eikä eikä eikä...

Oikeestaan kaikki käy. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Smiigeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
hammaskorut ei ole oikein kivoja. Oikeestaan kaikenlaiset romut ihmisten kauloissa ja korvissa vähän ahdistaa usein.
Mä olen sitten kai esteettisesti epäonnistunut...

:ashamed:

Ole vaan, vika on silmässäni eikä sinussa. :hug: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lasitetulla parvekkeella on oranssit pitsiset sivuverhot,röyhelöinen valkoinen kappa,2 jalkalamppuu,valolla toimiva tähti ,muovikukkia ja 2 johdon päässä roikkuvaa hehkulamppua

Varmaan yks mun sukulainen...

Ai mut sillä ei oo parveketta. Käykö terassi? :x :x :x

Taidan minäkin olla esteettisesti epäonnistunut koska minulla on oikeassa korvassa kuusi (läpi)korua ja vasemmassa yhdeksän (läpi)korua! Kaulassa ketju jossa riipuksia neljä!

Tangat, persvilkkuhousut, spagettiolkaintopit paljaaltaan käytettynä + tuubitopit, huorasaappaat, mustat ja viininpunaset nahkasohvat, seinäviuhkat, rollaattorit, pissikset, paris hilton, karvahatut, turkikset, tolppakorot, moottoritiet, pikatiet, raivatut metsät, öljyinen meri, kuolleet eläimen raadot, oranssi, tuuletuslamppu, oskari katajisto, jyrki katainen, alexander stubb, pisara korvakorut, mummopermanentti, punainen valoletku, tämä huusholli... jnejne

No hm, ei olisi pitänyt sanoa... Sehän on minun ongelmani ainoastaan. Eihän kaikki pidä kaikesta, mullakin on varmana juttuja, joita muiden silmä ei kestä. se on muilla vähän eri, semmoset jutut, joita ei vaan itselle laittas. Ei ne muilla häiritse.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Jaa mun esteettinen silmä ei kestä pikkupoikien tuunattuja autoja, joissa on jotain ihme teippejä ja ärrän koiria.

Eikä pihoilla olevia rojukasoja.

Eikä porsaanpunaisia (tai muitakaan outoja sävyjä) taloja. Kuka VOI haluta sellaisen?

Eikä erilaisia JA erivärisiä vaatteita yhdisteltynä.

Eikä valkoisia urheilusukkia, nappiverkkareita, salihousuja, purkkareita, vyölaukkuja jne jne...

Eikä eikä eikä...

Oikeestaan kaikki käy. :whistle:

:laugh: :laugh: :hug:

Mun silmiä ahdistaa:
Legginsit!
Vilkkuvat mahamakkarat.
Teinitytöt minihameessa pakkasella (palelee jo niiden puolesta)
Meidän olkkarin rikkinäinen tapetti
Meidän makkarin vääränväriset seinät
Lasten huoneen vääränväriset seinät

jne jne

hammaskorut ei ole oikein kivoja. Oikeestaan kaikenlaiset romut ihmisten kauloissa ja korvissa vähän ahdistaa usein.

tähän peesi, lisäksi kaikenmaaliman huuli-, kulma- ja nenälävistykset on kamalia.

Mieti sitä, että mulla on yhteensä 9 korvista. :D B)

Hammaskorut sopii sellaisille joilla on nätit valkoiset hampaat. Joissakin keltaisissa hampaissa se ei näytä kovin nätiltä...

Yhteistyössä