Hae Anna.fi-sivustolta

ET-lehti

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä PO, 30.11.2005.

1. PO Vierailija

Harkitsen tilaisinko äidilleni joululahjaksi ET-lehden.
    Mitä mieltä olette, lukeeko 51-vuotias ET-lehteä vai onko ihan mummolehti?

2. tyyppikysymys Vierailija

Jos äitisi on nuorekas, ko. lehti on lian eläkkeelläoloon painottuva. Kotilääkäri, Kodin Kuvalehti, jos kokkaa mielellään Maku voisivat sopia paremmin.Itselleni ET tuli vuoden, sitten lopetin. Nyt tulee Kotilääkäri, Maku ja Avotakka. Olen pian 54-v.

3. madame lehti? Vierailija

4. ei Vierailija

Älä missään nimessä tilaa 51-vuotiaalle ET-lehteä. Olen itse 53-vuotias enkä suurin surminkaan lukisi ko aviisia.
    Tuo Madame tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

5. PO Vierailija

Vähän itsekin mietin mutta toisaalta äitini ei ole kiinnostunut ihonhoidosta, kauneudenhoidosta ymv.

6. Villi Sorsa Vierailija

ET = Edessä Taivas!

Tilaa Suomen Kuvalehti.

7. fani Vierailija

Mulla on vielä kauan odottamista, ennenkun täytän 50 v. Naapurin ET-lehti oli vahingossa tullut meille. Se oli niin mielenkiintoinen, etten olisi millään raaskinut palauttaa sitä. En kyllä sitä lukenut, mutta selailemalla katsoin että voi miten hyvä lehti. Aina jos niitä on jossain odotushuoneessa luen varmasti riippumatta siitä mitä muut ajattelevat. Taidan olla vanha sielu.

8. ET-fani Vierailija

Olen lukenut eeteetä kolmikymppisestä lähtien.
    Uusimmassa numerossa on uskomattoman monta mielenkiintoista artikkelia. Äitisi jää elämässään paljosta vaille, jos uskoo ""nuorekkaiden ja jokaista ryppyä vahtaavan"" Ellin juttuja.

9. 44v Vierailija

Olen lukenut äitini et-lehteä jo yli kymmenen vuotta. Hän alkoi tilata sitä vähän yli viiskymppisenä ja on lehden uskollinen lukija.

Minä luulin lehteä vain eläkejutuista kertovaksi, mutta yllärtyin positiivisesti. Lehdessä on paljon hyviä artikkeleita, jotka ovat iättömiä.

10. Senja Vierailija

ET-lehti on yllättävän hyvä! (oon 30+)

MUTTA, äidilleni en sitä tilais. Tilaa äidillesi Kodin Kuvalehti. Tai jos on kiinnostusta terveys-teemoihin niin Hyvä Terveys.

Oma äitini ilahtuisi kyllä Madamesta,Gloriasta, Kaunesu ja terveys -lehdestä....

11. Sipsi Vierailija

Oma äitini (58 v.) on lukenut ET-lehteä viimeiset viisi vuotta. On ehkä itsekin ollut sen tyyppinen, että vanheneminen kiinnostaa, jos nyt näin voi sanoa. Eli ei ole mikään nuoruudenihannoija ja tuollaiset Madame-lehdet varmaan ottaisi sitä päähän. :)

Toisaalta äitini lukee myös Kodin Kuvalehteä (minä myös, ikää 27!), Kotivinkkiä ja Avotakkaa.

Itse suosittelisin Kodin Kuvalehteä. Siinä on aika paljon kaikenlaista monenlaiseen makuun ja monenlaiseen eämäntilanteeseen.

12. Liisanen Vierailija

Minä olen lukenut et-lehteä jo vuosia, olen 40. Erittäin asiallisia lehtijuttuja ja ne juorut puuttuvat mikä on positiivista. Meikkausjututkin on tehty jotenkin tavallisen ihmisen tyyliin sopivasti, eivätkä jutut muutenkaan palvele ainoastaan jotain superrikkaita eläkeläisiä. Madame on mielestäni vähän pintakiiltoisille ihmisille suunnattu, kuten Gloria joka on sen sisarlehti.

Jos luulet, että äitisi ei pidä et:stä, suosittelen Kodin Kuvalehteä. Siinä on juttuja kaikenikäisille ja pintakiillto puuttuu myös. ET ja KK ovat enemmän aikakauslehtityyppisiä (siis isäkin saattaa innostua lukaisemaan) kun taas Gloria ja Madame ovat täysin naistenlehtiä.

Jouduin edellisen työni puitteissa käymään läpi kaikki aikakaus- ja naistenlehdet, joten pientä näkökulmaa on... itse olen ehdoton ET ja KK -fani!

13. kalle Vierailija

ET oli aloittaessaan muistaakseni Eläketieto ja tamokas päätoimittaja reissasi ympäri maata vahusten kerhoissa sitä myymässä!
    Mutta siitä on aikaa...
    nyt lehti on aika monipuolinen ja monen nuorenkin lukijan suosiossa.
    Mikset kysy äidiltäsi mitä lehteä hän mieluiten lukis?
    Vanha kunnon kotiliesikin on varteenotettava vaihtoehto.
    Ja jos hänellä on jokin harraste tai mielenkiinnon kohde niin siihen liittyvä lehti olisi varmasti toivottu. Vaikkapa ulkolainen.

14. Tilaa.. Vierailija

Hei,-tilaa Gloria,siinä on paljon komeaa katseltaa.

15. PO Vierailija

Tilasin kuitenkin sen ET-lehden. Äitini harrastaa oikeastaan vain uimista ja lenkkeilyä. Ulkomaisia en viitsi tilata, kun ei kieliä osaa. Toivottavasti on tyytyväinen.

16. 54 vee Vierailija

Tilasit, mitä tilasit, me naiset ollaan yksilöitä.

Itse olen joskus ostanut kirppikseltä myös näitä ET-lehtiä.
    ET= Ennen Tuonelaa. Tyyli on jotensakin karmaiseva, ei kiitos työsuuntautuneelle aikaansa seuraavalle ihmiselle. Ei lehdestä tee hyvää pelkästään se, että siitä puuttuvat juorut ja muut yksilöasiat. Jotain pitää olla myös niiden tilalla.

17. Hannele Vierailija

Minä olisin kyllä sinuna kysynyt suoraan äidiltäsi millaista lehteä hän haluaisi lukea. Oma äitini on 53v. eikä todellakaan lue mitään ET-lehteä vaikka ihan tavallinen perheenäiti onkin. Kodin kuvalehti, Kotivinkki tai vaikka Eeva olisivat oman äitini makuun. Itselleni tulee Kodin Kuvalehti ja äiti lainaa yleensä minulta sen kun itse olen lukenut.

18. liisa Vierailija

Minä olen vanhempi kuin sinun äitisi, mutta loukkaantuisin verisesti, jos joku tilaisi minulle lahjaksi ET-lehden! En suinkaan kiistä, että ET on tasokas ja hyvin toimitettu, mutta mieltäni piristäisi joku oikein tasokas muotilehti. Mitä ihmeen ikärasismia tytär oikein edustat?

19. Olen 49 v Vierailija

Olen 49 v ja ammatiltani lääkäri. Pidän lehdestä ja olen lukenut sitä kauan. Minua itseäni nuorempi miehenikin lukee sen kannesta kanteen.Kaikenlaisesta voisikin ihminen loukkaantua. Voi sentään.

20. dooris Vierailija

Olen 38-v ja luen myös äitini luona (62-v) Et-lehden. Milestäni se on ihan hyvä lehti ja vaikka painotus on kypsemmän iän lukijoissa, löydän minäkin sieltä aina jotain mielenkiintoista. Eihän siinä ole kuin murto-osa eläkeläisyyteen viittaavia juttuja. Jos kuitenkin Et-lehti tuntuut turhan epävarmalle, niin suosittelisin Kodin kuvalehteä. Siinä on kaikkea:kodinhoitoa, sisustusta, reseptejä, muotia ja keskustelupalsta jne. Sopii Aikuiselle Naiselle.

21. et-lehti fani Vierailija

Olen 43v ja lukenut äidilleni tulevaa ET-lehteä viitisen vuotta. Toki luen Annat, Eevat ja Kodin kuvalehdet. Uskon, että äitisi tulee ilahtumaan lahjastaan. Lehdessä on todella hyviä artikkeleita, ehkä tuo vanha nimi vie asiasta tietämättömät harhaan. Hyvä valinta!

22. :-) Vierailija

Et-lehti on mielestäni just hyvä 50+ naisille.

23. :) Vierailija

Mun 81-vuotiaalle vaarille tulee ET-lehti. Tosin mun äiti ja sen siskot (kaikki vähän yli 50-vuotiaita) lukee sitä ihan innokkaasti isänsä luona käydessään. Riippuu varmasti siitä millainen ihminen äitisi on, kiinnostavaa lukemista joko löytyy tai sitten ei.

24. 50 v Vierailija

Luen itse Et-lehden aina bussissa. Hyvä lehti, mutta en tilaisi sitä itselleni. Tilasin ET-lehden äidilleni joululahjaksi 75 v. Itselleni tulee Kodin Kuvalehti ja Hyvä Terveys. Molemmat todella hyviä tämän ikäiselle. Hyviä lukuhetkiä äidillesi.

25. 54 vee Vierailija

Minusta noissa naistenlehdissä on kaikissa se heikkous, että ne tehdään kovin standardityyppisille ihmisille. Itselleni tulee Hesari, Matkalehti ja Tietoviikko, mutta muista lehdistä löydän vain silloin tällöin luettavaa. Jos ei kodin asiat kiinnosta eikä vastaavasti miehille tarkoitettujen lehtien ulkokohtainen kerronta talouselämästä, niin vähiin jää. Pitäisi olla jotain siltä väliltä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri