Hae Anna.fi-sivustolta

ET-lehti

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä PO, 30.11.2005.

1. tainakaarini55 Vierailija

ET-lehtihän on nimenomaan suunnattu 50+ vuotiaille. Itse tilasin ET-lehden, kun olin 45-vuotias ja lehti tuli minulle useamman vuoden ja pidin lehdestä kovasti. Eilen selasin lehtitarjouksia ja löytyi hyvä ET-lehti tarjous. Ei auttanut muu kuin tilata heti! Sain onneksi kaupan päälle arvokkaan tilaajalahjankin. :) Suosittelen lehteä kaikille!

2. Mira49 Vierailija

Tuo antamasi et-lehden tarjouslinkki ei toiminut. Googlasin tosin uuden linkin josta sen saa nyt 40% alennuksella tilaajalahjoineen: ET Lehti tarjous

3. vierailija Vierailija

4. vierailija Vierailija

Siellä ei toimi keskustelu palstalla rehellisyys, ei edes uskon suhteen vaan mm Jeesuksen opit näyttöinä eivät kelpaa...
    -
    Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
    24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
    24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
    24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
    24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
    -
    Kukaan ei tiedä kuinka monta Jeesusta kristityille laittomuuksineen on, esimerkkejä jotka voitte itse tarkistaa:
    Onko kyseessä kahden Jeesuksen syntymisestä?
    Jos niin ovatko molemmat Jumalan "ainoa Poika?"
    1/Matt. 2:1 "Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Beetlehemissä kuningas Herodeksen aikana ..."
    2/Luuk. 2:2-5 "Tämä verollepano oli ensimmäinen ja tapahtui Kyreniuksen ollessa Syyrian maaherrana ... Niin Joosefkin lähti ... kaupunkiin, jonka nimi on Beetlehem ... Niin tapahtui heidän siellä ollessaan, että Marian synnyttämisen aika tuli."
    Huomaa, että kuningas Herodes kuoli vuonna 4 eKr. Kyreneiuksesta ei tullut maaherraa ennen vuotta 7 jKr.
    Joten kyseessä on raamatun mukaan kahdesta eri Jeesuksesta.
    ==========
    Voiko yksi; kolme tai jopa viisi Jeesusta olla kyseessä ja jos voisi olla, niin ovat kaikki ristillä olleita?
    Yksi ja sama "Jeesus" ei voi "antaa henkeänsä" komella eri tavalla:
    -
    1/Matt. 27:46,50 "Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä."
    2/Joh. 19:30 "Kun nyt Jeesus oli ottanut hapanviinin, sanoi hän: Se on täytetty, ja kallisti päänsä ja antoi henkensä."
    3/Luuk. 23:46 "Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni. Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä."

5. vierailija Vierailija

ET on lehtenä hyvä mutta sananvapaus rajoittuu uskon asioissa harhaoppisten linjalle. Faktoja raamatusta, katekismuksesta, Suomen Perustuslaista ei saa käyttää kantansa puolustamiseksi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri