et sä voi noita housuja haluta, punainen on tyttöjen väri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mmm";24534018]mikäs siinä nii hauskaa on?[/QUOTE]

Emmäjaksa selittää. Sellainen, joka tuollaista suoltaa näppiksestään tuollaista sontaa, ei todennäköisesti tajua vaikka ratakiskoista vääntäisi.

No vähän tylyä siltä isältä tuollainen, mutta voihan olla, että isä pelkää lapsen jpoutuvan kiusatuksi punaisten housujen takia. Tai kenties rahat oli tiukilla ja nyt on varaa ostaa vain yhdet housut, eli jos kaverit kiusaa ja poika päättääkin ettei enää käytä niitä punaisia housuja, pojalla ei ole mitään muutakaan laittaa päälle.

[QUOTE="vieras";24534041]No vähän tylyä siltä isältä tuollainen, mutta voihan olla, että isä pelkää lapsen jpoutuvan kiusatuksi punaisten housujen takia. .[/QUOTE]

Onko hiukkasen curling-vanhemmuuden makua...

Ostin pojalle vaaleanpunaiset, tai siis rehellisen pinkit, housut, joissa on sellasii pieniä lehmän ja ehkä heposten kuvia. Ei oo tyttömäiset vaan ihan söpöt, pojalla ikää noin kuukausi. Yksikään vieras joka on nuo housut nähny ei ole voinut olla kommentoimatta väriä. Vaaleanpunainen on ihan tosimiehekäs väri!

vihreä kukkaro jossa on villieläimiä tyttömäinen...? No jopas.
Onneksi poika sentään sai haluamansa kukkaron eikä tarvinnut ostaa pääkallon tai auton kuvalla varustettua "kun ne on sentään poikamaisia".

Mietin samaa..:confused:
Mutta en tiä, ehkä ne eläimet oli jotain kivoja kirahveja tai norsuja? (kun siis tietenkin pojille sopii vain sellaiset eläimet kuin krokotiilit, leijonat ja muut hurrrrrjan karmivat villipedot... nih!)

[QUOTE="mmm";24534044]ai jos mä en halua pukee poikaa homokamoihin nii se on sontaa? ja jos mä haluan että se on hetero ja löytää kivan tytön itelleen sit aikanaan? ok.[/QUOTE]

Joo kato kun nää asiat on sellaisia, joihin ei toivominen auta. Eikä ole olemassa sellaisia vaatteita, joiden myötä lapsesta tulee homo tai hetero. Ihan sama, vaikka pojalla olisi vaaleanpunainen rimssumekko ja saparot, niin ei se siitä homoksi muutu. Se joko on tai ei ole. Ihan samalla tavalla kuin se on joko oikea- tai vasenkätinen tai ruskea-, sini- tai vihreäsilmäinen. Ei niihinkään voi vaatteilla vaikuttaa.

[QUOTE="mmm";24533980]ei tietenkään.. puhuin omasta pojasta enkä vanhoista ukoista[/QUOTE]

Ai? Onko sun poikas jotenkin homoksi muuttujien riskiryhmässä jos pitää punaisia vaatteita? Siis enemmän kuin ne vanhat äijät 90-luvulla? Olishan nekin voineet niissä pusakoissaan yhtäkkiä heittäytyä homoiksi, jos se on vaatteen väristä kiinni.

[QUOTE="mmm";24534044]ai jos mä en halua pukee poikaa homokamoihin nii se on sontaa? ja jos mä haluan että se on hetero ja löytää kivan tytön itelleen sit aikanaan? ok.[/QUOTE]

entä jos poikasi löytää tytön jonka lempiväri on sininen? Sehän on kaappilesbo!

eiköhän tän alotuksen ois voinu tehdä nickinkin kanssa vai onko sulle suuri häpee ja rikos ilmottaa omaa mielipidettäs omalla nimimerkilläs? "huom harmaana" voi iiks apua, teitkin siis niin kamalan kärkkään alotuksen ja arvostelit nyt pahasti että hyvä kun et nimimerkillä vaan kirjottanukkaan, kyllä sulta ois maine menny!!!!!

Vaatteistahan se on kiinni :D

Mä epäilen, että tosimiehet harvoin löytää kivoja tyttöjä.

[QUOTE="...";24534093]eiköhän tän alotuksen ois voinu tehdä nickinkin kanssa vai onko sulle suuri häpee ja rikos ilmottaa omaa mielipidettäs omalla nimimerkilläs? "huom harmaana" voi iiks apua, teitkin siis niin kamalan kärkkään alotuksen ja arvostelit nyt pahasti että hyvä kun et nimimerkillä vaan kirjottanukkaan, kyllä sulta ois maine menny!!!!![/QUOTE]

Tuota...oletko hieman yksinkertainen?
tai sitten et vaan tunne palstan tapoja.
Nickini kun sattuu olemaan Huom ja kun en ole kirjautunut sisään, nimimerkkini on siis Huom harmaana. Ei kiesus mitä tyyppejä :laugh:

Tuota...oletko hieman yksinkertainen?
tai sitten et vaan tunne palstan tapoja.
Nickini kun sattuu olemaan Huom ja kun en ole kirjautunut sisään, nimimerkkini on siis Huom harmaana. Ei kiesus mitä tyyppejä :laugh:

juu en todellakaan tiedä ulkomuistista tämän palstan nickejä ja se kylläkin useimmille kuvastaisi sitä että nimenomaan en ole yksinkertainen ihminen. kun en todellakaan tiedosta tämän palstan "TAPOJA" joita te palstasta riippuvaiset olettekin ehkä kerenneet luomaan vuosien ajan :D
kyllähän se mahtaa naurattaa kun en tiennyt sinua tai muutenkaan ole siis nähnyt juurikaan aloituksiasi, mutta minuapa naurattaa täällä päässä sellainen, että sinä oletat minun tietävän sinut :D :D ei kiesus mitä tyyppejä!

[QUOTE="...";24534147]kyllähän se mahtaa naurattaa kun en tiennyt sinua tai muutenkaan ole siis nähnyt juurikaan aloituksiasi, mutta minuapa naurattaa täällä päässä sellainen, että sinä oletat minun tietävän sinut :D :D ei kiesus mitä tyyppejä![/QUOTE]

Lähinnä kyllä tarkoitin sitä että jos jonkun nickissä lukee harmaana se tarkoittaa sitä että se kyseinen nimimerkki ei ole kirjautunut. Ei siinä tarvitse tuntea ketään palstalaista eikä olla lukenut aiempia kirjoituksia. Vai pitäisikö vääntää vielä enemmän siitä kuuluisasta rautalangasta että menee perille...?

poika halus taannoin pinkit kumpparit. Olen niin junttiäiti, etten antanut ostaa, kun niiden on tarkoitus kiertää pikkuveljille, jotka eivät välttämättä ole pinkin perään.

No olit tosiaan juntti. Ostatko kaikki muutkin pojan tahtomat tavarat samalla periaatteella? "Et saa Puuha-Peteä kun pikkuveljet voi tykätä enemmän Paavo Pesusienestä!" Ja entä jos pikkuveljetkin olis tykänneet pinkistä ja sattuvat inhoamaan sinistä/mustaa/minkä machovärin nyt valitsitkaan lapselle?

[QUOTE="vieras";24534173]No olit tosiaan juntti. Ostatko kaikki muutkin pojan tahtomat tavarat samalla periaatteella? "Et saa Puuha-Peteä kun pikkuveljet voi tykätä enemmän Paavo Pesusienestä!" Ja entä jos pikkuveljetkin olis tykänneet pinkistä ja sattuvat inhoamaan sinistä/mustaa/minkä machovärin nyt valitsitkaan lapselle?[/QUOTE]

No en osta! Mutta kolmen pojan äitinä en osta jokaista risausta minkä haluavat. Jos haluaa pinkin paidan, niin ostan, mutta pinkkejä kumppareita, jotka kiertää kaikilla, en osta. Sitä paitsi todnäköisyys, että seuraavalla viikolla haluaa siniset, kun kaikilla tarhakavereillakin on, on erittäin suuri. Aivan päättömyyksiä en osta!

meilläkin on kolme tyttöä ja neljäs lapsi poika niinku joku toinenki kirjotti ja tosissaan on poika saanut varhaislapsuutensa kulkea aika tyttömäisissä releissä mutta ihan näyttää tytöt kiinnostavan(nyt15v) ja putkimiesopinnot alottaa kohta ettei oo tullu balettitanssijaa vaik ekalla luokalla käyttiki punasia kumisaappaita. Tosin vaikka olis alottanut "naismaisenkin" ammattitutkinnon niin oltais häntä siinä tuettu. En suoraan sanottuna pidä nykyajan homoihannoinnista mutta mun mielestä luovuus on eri asia ja värit on tarkoitettu kaikkien iloksi tasapuolisesti.

[QUOTE="mummeli";24534232] poika saanut varhaislapsuutensa kulkea aika tyttömäisissä releissä mutta ihan näyttää tytöt kiinnostavan(nyt15v) ja putkimiesopinnot alottaa kohta .[/QUOTE]

ihan "kunnon mies" siis punaisista vaatteista huolimatta :D

Itse en ymmärrä alkuunkaan että miten kenenkään logiikalla vaatteet voisivat vaikuttaa niin merkittävästi kenenkään personaallisuuden tai seksuaalisuuden muokkautumiseen. Kai se homous on sitten niin kamala asia että halutaan välttää pienikin riski siitä että pojasta tulisi homo.

Yhteistyössä