Etäsuhde ja tiukat vanhemmat

  • Viestiketjun aloittaja Polkuri
  • Ensimmäinen viesti
Polkuri
Hei. Olen kohta 16-vuotias tyttö ja olen etäsuhteessa. Minulla ja poikaystävälläni on noin ~400km välimatkaa. Olemme molemmat pian 16 siis. Äitini ei oikein hyväksy suhdettamme sanoo, että meidän pitäisi pysyä vain kavereina.. Olemme olleet kohta vuoden yhdessä. Äiti on luovuttanut sen verran, että saa olla mutta pysyy netin puolella eikä näin ollen anna meidän kovin helposti nähdä. Nytkin olemme nähneet 2x ja sekin kun hän tuli tännepäin. Hän ei pääse meille yöksi, koska ei ole nukkumapaikkaa mutten pääse sinnekään. Ymmärrän täysin, sen kannan ettei uskalla päästää yöksi sinne kun olemme vielä nuoria. Sitä en kumminkaan ymmärrä kun hän sanoo, ettei tunne poikaa muttei tutustu häneen. Meillä ei kauheasti ole varaa mennä niin kauas sinnepäin. Olemme päättäneet, että jos suhde nyt kestää niin muuttaisimme 18v yhteen. Emme voi yökyläillä, koska vanhempani eivät siihen suostu. Luulevat varmaan meidän harrastavan seksiä.. Ajattelin nyt kumminkin neitsyenä pysyä jonkin aikaa. Onko kenelläkään vinkkejä tilanteeseen äitini periaate on että koulut käydään ensin ennekuin poikia, mutta kouluni menee paremmin hänen ansiostaan. Emme kumminkaan jaksaisi 2v odottaa että voisimme yhden yön viettää yhdessä tai nähdäkään..
 
vierailija
Tosirakkaus kyllä kestää odottaa..ei se ole välttämättä näkemisestäkään kiinni, nykyään kun pystyy soitella ja lähetellä viestejä tai sähköposteja vaikka joka päivä..oikeastaan parempikin olisi tutustua ensin juttelemalla ja kirjeitä kirjoittelemalla..siitä voisi tulevaisuudessakin olla hyötyä kiireisen arjen keskellä jos ei enää ehdi juuri nähdä. Hyvää kannattaa odottaa eikä turhaan kiirehtiä näkemisenkään kanssa. Oikeastaan läsnäoloa voi olla jopa enemmän juuri puhelinitsr kuin jos näkisitte päivittäin tai vaikka asuisitte samassa talossa. Kannattaa ottaa kaikki ilo irti kirjoittelusta ja puhelimessa puhumisesta..onhan se ihanaa unelmoida erilaisia juttuja mitä sitten voidaan yhessä myöhemmin toteuttaa... arki kuitenkin voi olla hyvinkin erilaista jokatapauksessa kuin viikonloppuisin näkemiset seurusteluaikoina.
 

Yhteistyössä