W
wufff
Vieras
Minkälainen koulutus teillä on näihin it-alan asiantuntijatehtäviin? Pitääkö olla syntyjään nörtti? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Etätöitä tekevät usein akateemisesti kouluttautuneet, asiantuntijatyötä (esim) tekevät. Eli hanki ensin kunnon koulutus ja hankkiudu sitten töihin, jossa fyysisellä sijainnilla ei ole olennaista merkitystä. Ei siis tarvitse olla kasvokkain ihmisten kanssa joka päivä.
Minkälainen koulutus teillä on näihin it-alan asiantuntijatehtäviin? Pitääkö olla syntyjään nörtti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei nörtti;30549984:Itse olen palkanlaskija ja teen puolet viikosta töitä kotona. Ei tarvitse olla nörtti, meillä on hyvä it-tuki. Kaikki tarvittava on hommattu kotiin, sain jopa työpöydän töistä. Palkat saan kotoakin maksuun. Läppäri ja kännyt kulkee mukana ja telakka on sekä kotona että töissä. Samoin vessit ja tessit löytyy molemmista.
Kaikkia töitä, mitä pääasiassa tehdään tietsikalla, voi tehdä lähes mistä vaan. Puhelin ja netti toimii, monikaan ei tiedä yhteyttä ottaessaan missä istun. Tapaamiset sovin niille päiville kun olen työmaalla. Työpaikallakin harvemmin kukaan käy huoneessani vaan hommat hoituu sähköpostilla ja puhelimella.
Pidän työajan työaikana selkeästi. Työpuhelimen ja koneen suljen kun työpäivä on tehty, en ole aina tavattavissa kuten en olisi työmaallakaan.
Tämä on mukava jousto, etenkin kun työmatkani on useita kymmeniä kilometrejä. Olen aamuvirkku, saatan aloittaa työpäiväni ennen klo kuutta, joten voin lopetella ajoissa tai käydä päivällä asioilla kaupungilla.
Niinpä. Aina voi yrittääVoiko lähihoitaja tehdä etätyötä?