Hae Anna.fi-sivustolta

Eteisen matto, mikä materiaali paras?

Viestiketju osiossa 'Sisustus' , käynnistäjänä Arkimatto, 01.11.2007.

1. meillä Vierailija

Meillä on eteisessä sellanen pirun ruma mutta pienten lasten ja elukoiden kanssa ihan välttämätön lindströmmin kuramatto. Kumitettu pohja ja KAIKKI lumet,hiekat,kivet,kurat ym jää mattoon kii kuin synti.

Tässä asiassa kyllä käytäntö menee mulla estetiikan edelle kybällä!

2. mattopohja Vierailija

PVC päällystetty matonpohja (sellainen kumimainen) muuttaa muovimattolattian aika liukkaaksi ja vaaralliseksi. Muistaakseni se sisältää parafiinia.

3. jdkso Vierailija

Minulla on tuulikaapissa Etolasta ostettu Kurasieppari-matto. Sitä saa sekä keinokuitu- että lateksi(luonnonkumi)pohjalla, lateksi ei värjää alla olevaa muovimattoa. Kerää kaiken kuran ja kosteuden ja voi jopa pestä koneessa.

4. jdkso Vierailija

Siis Kurastoppari, ei -sieppari

5. Topparit Vierailija

eivät tarvitse kanttausta. Meillä on ulkokuistilla veden läpi päästävä terassimatto ja eteisessä kurasieppari. Teidän laattalattiallenne saattaisi sopia myös se terassimatto. Sen plussana olisi läpihengittävyys, koska teillä on lattialämmitys.

6. Pirre B Vierailija

7. vierailija Vierailija

8. vierailija Vierailija

meillä on eteisessä ihan normaali puuvillainen räsymatto ja parhaaksi olen sen todennut meidän perheelle.

9. Kevyt keinokuitumatto, jossa on kumipohja, jolloin matto pysyy hyvin paikoillaan. Vesipesu. Löytyy tokmannilta ja jysk ym. Kokoja ja värejä löytyy jokaiselle. Yleensä myös edullisia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri