Etova olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Eilen aamulla kun heräsin, oli vähän etova olo, söin vain yhden hapankorpun. Lounaaseen mennessä oli olo jo ihan hyvä. Tänään kun kuopus heräsi 7.30 en pystynyt nousemaan sängystä, kun oli niin huono olo, ei oksettava mut taas sellanen etova. Nukuin yhdeksään ja söin sitten puoliväkisin pari ruisleipää. Olo koheni hieman. Nyt on taas ihan hyvä olo, söin äsken vielä yhden hapankorpun. Laitoin kalaa uuniin, mutta miehen piti ottaa ruodot pois, mä en pystynyt. Nyt se haju tulee tuolta uunista tänne päin... :/

No en mä kyl 100 varma ole.. Selvännäkijän lahjat hieman hukassa, mutta.. ja sulla kierrot näkymmä säännölliset. Varmasti herkällä testillä näkyis, jos aamupissasta sen ottaisit. Onko sulla muita oireita?
+++:)

Mulla etova olo on menkkaoire... Eikä tuu joka kierrossa vaan aina silloin tällöin. Voi viikonkin ennen menkkojen alkua olla kuvotusta (ja ihan siis ilman että on mitään raskauden mahdollisuutta ollut)

Alkuperäinen kirjoittaja hemppa:
No en mä kyl 100 varma ole.. Selvännäkijän lahjat hieman hukassa, mutta.. ja sulla kierrot näkymmä säännölliset. Varmasti herkällä testillä näkyis, jos aamupissasta sen ottaisit. Onko sulla muita oireita?
+++:)

Paleltaa, väsyttää. Mutta odottelen ihan rauhassa, enkä viitti elätellä mitään turhia toiveita, ei tule sit niin suurta pettymystäkään.

Miekin haluan tietää mahdollisia muita oireita ennen menkkojen pois jäämistä? Muhun on iskeny kamala saamattomuus ja väsymys, aiemmin ollu sellanen virkeä tehopakkaus.

Yhteistyössä