Etsi epäloogisuus sanojen ja tekojen välillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

.....

Tunnettu jäsen
27.11.2015
19 886
4 368
113
Kesähäitään juhlivat Sami Minkkinen & Katri-rakas Annassa: ”Lasten etu tulee ensin”

sami-minkkinen-630x400.jpg

Sami Minkkinen ja Katri Kivinen kokivat sielunkumppanuutta heti tavatessaan.
Parisuhdebloggaaja Sami Minkkisen, 42, ja Katri Kivisen, 39, suhde alkoi Samin blogista, jota Katri kommentoi. Kuten vanha sanonta kuuluu: yksi asia johti toiseen, ja lopulta Sami ilmoitti blogissaan eroavansa vaimostaan ja kaksikuisen lapsensa äidistä, koska oli rakastunut toiseen naiseen.

Sami sai Suomen vihatuimman bloggaajan ja Katri pesänrikkojan maineen. Sen keskellä ei ollut helppo rakentaa uutta suhdetta.

Nyt parisuhde on palapeliä eri kaupunkien välillä uusperhekuvioiden keskellä, johon kuuluvat kodit Turussa ja Tampereella, viisi tytärtä neljän eri exän kanssa, molempien työt, sekä sukulaiset, joista osa ei ole uutta parisuhdetta täysin purematta niellyt.

– Ei exäni ja minun välejä voi huippuhyviksi sanoa, mutta se on ymmärrettävää. Olisin voinut käyttäytyä paremmin. Eteenpäin on kuitenkin menty, ja meillä molemmilla on halu olla hyviä vanhempia tyttärellemme, Sami kertoo uusimmassa Annassa.

No mutta onhan toi Minkkinen aika velho. Emmätiä, siis jollain tavalla stara se on. Siis pelkästään jäbän nimi on minkkinen. Ja minkillähän tarkoitetaan hyvännäköistä naista. Jäbä pystyy bloggaamaan jotain parisuhdepaskaa ja naiset on iiiiihan myytyjä. Ihana mies ja niin symppis. Todellisuudessa tyypin terska ei ehdi kuivahtaa, kun paistia on tarjolla niin että.... Ja siis tuo taito kääntää omat mokat elämää suuremmiksi filosofioiksi. "jokainen tekee virheitä, olen vain ihminen, ansaitsen silti rakkautta". Uskomatonta paskaa omasta perseilystä ja silti hän saa sen kuulostamaan jotenkin hienolta, universaalilta totuudelta :D

Siis miettikää nyt. Tää jäbä on käynyt tiskauttamassa oman kullinsa vieraassa naisessa ja se pystyy kutsumaan sitä rohkeudeksi elää, rohkeudeksi rakastua, omien epäluulojen voittamiseksi ja pimeydestä valoon astumiseksi. OIkeesti?! Kuka muu muka, kysyisi Cheek. Ei tuollaisia verbalistiikan moniottelijoita olekaan :D

En tiedä montakaan miestä, joka pystyy postaamaan Instagramiin tuollaista imelää schaissea. Mulle sanottaisiin, että kasvata mies itsellesi kivekset. Minkkinen postailee mietelauseita ja fiiliskuvia mansikoista ja moccafrappechinosta ihan tuosta noin vaan. Ja kukaan ei kyseenalaista hänen sukuelimiään. Ja samaan aikaan se rimjobbailee kulisseissa jo uuden daamin kanssa.

Go Minkkinen. You're the man!

No mutta onhan toi Minkkinen aika velho. Emmätiä, siis jollain tavalla stara se on. Siis pelkästään jäbän nimi on minkkinen. Ja minkillähän tarkoitetaan hyvännäköistä naista. Jäbä pystyy bloggaamaan jotain parisuhdepaskaa ja naiset on iiiiihan myytyjä. Ihana mies ja niin symppis. Todellisuudessa tyypin terska ei ehdi kuivahtaa, kun paistia on tarjolla niin että.... Ja siis tuo taito kääntää omat mokat elämää suuremmiksi filosofioiksi. "jokainen tekee virheitä, olen vain ihminen, ansaitsen silti rakkautta". Uskomatonta paskaa omasta perseilystä ja silti hän saa sen kuulostamaan jotenkin hienolta, universaalilta totuudelta :D

Siis miettikää nyt. Tää jäbä on käynyt tiskauttamassa oman kullinsa vieraassa naisessa ja se pystyy kutsumaan sitä rohkeudeksi elää, rohkeudeksi rakastua, omien epäluulojen voittamiseksi ja pimeydestä valoon astumiseksi. OIkeesti?! Kuka muu muka, kysyisi Cheek. Ei tuollaisia verbalistiikan moniottelijoita olekaan :D

En tiedä montakaan miestä, joka pystyy postaamaan Instagramiin tuollaista imelää schaissea. Mulle sanottaisiin, että kasvata mies itsellesi kivekset. Minkkinen postailee mietelauseita ja fiiliskuvia mansikoista ja moccafrappechinosta ihan tuosta noin vaan. Ja kukaan ei kyseenalaista hänen sukuelimiään. Ja samaan aikaan se rimjobbailee kulisseissa jo uuden daamin kanssa.

Go Minkkinen. You're the man!
No näin juuri.
Itse ihmettelen, että noin vetelän oloinen laama onnistuu vauhdissa noita kulloisia sielunkumppaneita aina bongaamaan... ja jopa vastakaiulla.

Mutta lähinnä kirjoituksessa huvitti tuo "lasten parasta aina ajatellaan" yhdistettynä "lapsia on neljälle eri exälle/eri kaupungeissa"-yhtälön kanssa.

Yhteistyössä